انیمه های برتر تاریخ

2022-01-28T17:22:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 8 دقیقهدرجه کیفی A

انیمه های برتر تاریخ

برای هر انیمه نسلی وجود دارد که جرقه ای برای ارتباط با آن ایجاد می شود. از آنجایی که این ژانر از اوایل دهه 1970 شروع است، از آن زمان تاکنون بینندگان و طرفداران قدیمی و جدید را جذب کرده است، و این کار را با انیمیشن های تازه تولید شده ادامه می دهد. در حالی که جدیدترین انیمه‌ها هنوز هم هدف بزرگی را دنبال می‌کنند و باعث می‌شوند ، انیمه‌های ساخته شده در 10، 20 یا حتی 30 سال پیش هنوز هم تا به امروز باورنکردنی باشند.در این مطلب لیستی از بهترین انیمه های تاریخ بیان شده است.

1. Death Note

اگر دفترچه ای به شما بدهند که بتواند هر کسی را در دنیا در همان لحظه ای که نام او را می نویسید بکشد، در آن چه می نویسید؟ ما امیدواریم که هیچ کس نباشد و شما فقط کتاب را به سطل زباله بیندازید، اما فرض Death Note دقیقاً همین است. داستان لایت یاگامی، نابغه نوجوانی را دنبال می‌کند که به طور تصادفی با یک دفترچه اسرارآمیز ماورایی برخورد می‌کند: «یادداشت مرگ»، که به شینیگامی ریوک تعلق داشت و به کاربر توانایی فوق‌العاده‌ای برای کشتن هر کسی که نامش در صفحات آن نوشته شده است، می‌دهد. داستانی هیجان‌انگیز/اکشن، این سریال حول محور تلاش‌های بعدی لایت برای استفاده از Death Note برای انجام یک قتل عام جهانی از افرادی است که به نظر او از نظر اخلاقی ارزش زندگی ندارند تا با استفاده از نام مستعار، جهان را به جامعه‌ای اتوپیایی و بدون جنایت تبدیل کند. یک مراقب خداگونه به نام "کیرا" و تلاش های متعاقب آن یک گروه ویژه از افسران مجری قانون، متشکل از اعضای نیروی پلیس ژاپن، به رهبری L، یک کارآگاه مرموز بین المللی که گذشته اش در هاله ای از رمز و راز است، برای دستگیری او و پایان دادن به سلطنت وحشتناک او. هر چقدر هم که سریال کوتاه باشد و تنها از 37 قسمت تشکیل شده است، Death Note به دلیل اکشن سخت، داستان سریع و انیمه ای که به سایر اسپین آف ها گسترش نمی یابد، جایگاه بهترین انیمه را به خود اختصاص می دهد.

2. Fullmetal Alchemist: Brotherhood

Hands down، یکی از بهترین انیمه هایی که تا به حال ساخته شده است، Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک مجموعه منحصر به فرد است که واقعاً از بقیه انیمه های شناخته شده برای بشر متمایز است. Brotherhood که از صفحه به صفحه اقتباس شده است، در دنیایی اتفاق می افتد که علم غالب آن کیمیاگری نامیده می شود، که فرآیند تبدیل یک شی به چیز دیگری با استفاده از نمادها، حلقه های تبدیل نامیده می شود. این سریال درباره دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک در کشور خیالی آمستریس است که در تلاش برای احیای مادرشان از مردگان با استفاده از کیمیاگری، مرتکب یک تابو بزرگ می‌شوند. در نتیجه، ادوارد دست راست و پای چپ خود را از دست می دهد و آلفونس تمام بدن خود را از دست می دهد و روح خود را در یک زره به دام می اندازد. داستان سفر آن‌ها را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند با کمک سنگ فیلسوف افسانه‌ای بدن خود را به حالت عادی برگردانند. در طول راه، آنها با موجودات فراطبیعی به نام Homunculi روبرو می شوند و همچنین حقایق تکان دهنده ای در مورد ماهیت کیمیاگری در Amestris می آموزند. کل انیمه کاملاً درخشان است. یکی از بهترین سریال هایی که تا به حال تماشا شده است، مضامین عشق، برادری و شجاعت که به تصویر کشیده می شوند واقعاً تأثیرگذار هستند و شما را به سرعت به شخصیت های خاصی متصل می کنند. داستان خیلی خسته کننده نمی شود، و به طور پیوسته شکل می گیرد.

3. Naruto

"من یک روز هوکاگه خواهم شد - باور کن!" اگر به انیمه علاقه دارید حتماً قبلاً شنیده اید. اگر نه، پس به دنیای ناروتو خوش آمدید. اینها کلماتی است که شینوبی ناروتو اوزوماکی، یک شخصیت انیمه نمادین از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمه جهان، بارها گفته است. ناروتو به عنوان یک مجموعه مانگای ژاپنی به نویسندگی ماساشی کیشیموتو شروع شد و در سال 2002 به عنوان یک سریال انیمه اقتباس شد. این سریال ماجراهای ناروتو اوزوماکی، یک نینجا جوان از دهکده برگ پنهان را دنبال می کند که رویای او کسب احترام و شناخت است. از همتایان خود و تبدیل شدن به دهکده هوکاگه، قدرتمندترین نینجا که دهکده را رهبری می کند. داستان ناروتو علیرغم اینکه گاهی اوقات آدم بدجنسی است، عمیق است. این موجود که پس از کشته شدن والدینش در نبرد روستا با روباه نه دم، پسری یتیم بود، به ناروتو مهر و موم شد، تنها فردی که قادر به مقاومت در برابر این جانور بود. در حالی که روایت نمونه‌ای از یک داستان بریده‌ای از زندگی در مورد نینجاها است، داستان به سرعت تغییر می‌کند تا نیروهای شیطانی در حال کار را به نمایش بگذارد، تغییرات در ناروتو از یک بدقلق به یک شخصیت الهام‌بخش، و تاریکی که در درون ساسوکه اوچیها ایجاد می‌شود. که خودش داستان نسبتاً جالبی دارد. اگرچه ممکن است این یک تریلر تاریک و تلخ به نظر نرسد، این یک انیمه خوب نوشته شده است که می‌تواند هر کسی را که می‌خواهد یک سریال خوب و ماندگار برای تماشای شروع کند راضی کند.

4. Attack On Titan

این سریال بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام ساخته شده توسط Hajime Isayama، یک انیمه اکشن، فانتزی تاریک و پسا آخرالزمانی است که شما را با وحشت از ابتدا تا انتها تماشا می کند. داستان در دنیایی که بشریت در شهرهایی زندگی می‌کند که توسط دیوارهای عظیم احاطه شده‌اند و از انسان‌نماهای غول‌پیکر انسان‌خوار به نام تایتان‌ها محافظت می‌کنند، داستان ارن یگر را دنبال می‌کند که قول می‌دهد جهان را پس از اینکه یک تایتان باعث نابودی زادگاهش می‌شود، پس بگیرد. مرگ مادرش ارن و دوستانش با انتقام گرفتن از دشمنان بزرگ و بازپس گیری جهان از تایتان ها، به هنگ پیشاهنگی، گروهی از سربازان نخبه که با تایتان ها می جنگند، می پیوندند. این انیمه را می توان به چهار بلوک محتوایی مختلف تقسیم کرد: فصل 2013 و فیلم های آن، فصل 2017 و فیلم آن، فصل 2018-2019 و فیلم آن، و فصل آخر آینده که هنوز پخش نشده است. انیمه ای مانند Attack on Titan به ندرت دیده می شود. این سریال بر اساس دنیایی است که شب‌ها به شما اجازه نمی‌دهد بخوابید، سریالی است که واقعاً شما را تا طلوع خورشید بیدار نگه می‌دارد. بنابراین، برای یک ماجراجویی برای نابود کردن این تایتان‌ها آماده شوید.

5. Bleach

وقتی ارواح و سامورایی ها را با هم مخلوط می کنید چه چیزی به دست می آورید؟ انیمه‌ای باورنکردنی مانند بلیچ، و بینندگانی را که در دوران کودکی آن را تماشا کرده‌اند، ناامید نمی‌کند. انیمه ای بر اساس مانگای Tite Kubo به همین نام، بلیچ ماجراهای ایچیگو کوروساکی را دنبال می کند. قدرت های جدید ایچیگو او را وادار می کند تا وظایف دفاع از انسان ها در برابر ارواح شیطانی و راهنمایی ارواح درگذشته را به زندگی پس از مرگ بر عهده بگیرد. اقتباس انیمه شامل داستان‌های اصلی است که در مانگا یافت نمی‌شود، با ظاهرهای تکراری و داستان‌هایی که حاوی این شخصیت‌های اصلی هستند. این یک انیمیشن ماوراء الطبیعه است که واقعاً دنیای دیگری را باز می کند، و در حال ادامه داستان آخرین داستان خود، «جنگ هزار ساله» است که اقتباسی از انیمه نیز از مانگا دریافت خواهد کرد. Bleach یک انیمه عالی برای همه طرفداران Shonen است. اگر این اولین انیمیشن شما است، یک انیمه دروازه عالی برای کشف ژانرها و سریال های بیشتر در این ژانر است. اگرچه ممکن است این انیمه مورد علاقه شما نباشد، بلیچ قطعاً شما را وادار خواهد کرد که به داستان عالی آن از ابتدا تا انتها نگاه کنید.

6. My Hero Academia

معمولا، خبره های انیمه و مانگا به شما می گویند که قبل از تماشای انیمه، مانگا را بخوانید - این معادل خواندن کتاب قبل از تماشای فیلم یا سریال است. با این حال، My Hero Academia این درس را به صورت سیلی می زند و انیمه را تبدیل به سریالی باورنکردنی برای تماشای بدون نیاز به خواندن مانگا می کند. داستان به دنبال ایزوکو میدوریا است، پسری که بدون ابرقدرت‌ها در دنیایی به دنیا آمده است که در آن به امری عادی تبدیل شده‌اند، اما هنوز آرزوی قهرمان شدن خود را دارد. او توسط All Might، بزرگترین قهرمان ژاپن، که قدرت خود را با میدوریا به اشتراک می‌گذارد، پس از شناخت پتانسیل‌هایش، جستجو می‌شود و بعداً کمک می‌کند تا او را در دبیرستانی معتبر برای قهرمانان در تمرین ثبت نام کند. میدوریا به‌عنوان ضعیف‌تر آشکار در میان همسالانش، به یکی از محبوب‌ترین طرفداران تبدیل می‌شود و به‌عنوان دوست‌داشتنی و قابل ارتباط ردیابی می‌شود. به همین ترتیب، بقیه شخصیت ها چند لایه هستند و هر کدام به تنهایی جالب هستند - نمایش دارای یک گروه رنگارنگ از شخصیت های متنوع و شگفت انگیز است. My Hero Academia مملو از صحنه‌های اکشن باورنکردنی است که تماشای آن‌ها به لطف انیمیشن روان و زوایای پویایی که در آن‌ها حضور دارند، لذت‌بخش است. My Hero Academia مجموعه‌ای از اکشن‌های خارق‌العاده را ارائه می‌کند که با داستانی صمیمانه که حول گروه اصلی شخصیت‌های به یاد ماندنی پیچیده شده است، ارتقا یافته است.

7. One-Punch Man

آه، بله. مرد تک پانچ. توضیح دقیقی در مورد این نمایش وجود ندارد، اما چیزهای زیادی برای گفتن در مورد آن وجود دارد. این انیمه که توسط شخصی به نام "One" ساخته شد و توسط Madhouse و J.C.Staff تهیه شد، یک شبه به محبوبیت خارق العاده تبدیل شد و یک فرقه انبوه از سراسر جهان دنبال شد. داستان ماجراجویی Saitama را روایت می‌کند، مردی کچل و نامحسوس که پس از تلاش برای یافتن شغلی معمولی، تصمیم می‌گیرد تا جاه‌طلبی دوران کودکی‌اش را برآورده کند و مانند هر انسان دیگری به یک ابرقهرمان تبدیل شود. پس از سه سال تمرین، سایتما متوجه می‌شود که به طرز فجیعی قوی شده است و می‌تواند هر دشمنی را با یک مشت شکست دهد، و سایتما را از عدم چالشی که دشمنانش ایجاد می‌کنند خسته می‌کند. شایان ذکر است که One-Punch Man به همان اندازه که یک قطعه کمدی طنز است، یک قطعه اکشن است. با این حال، بازیگران نقش مکمل به دور از نمایش یک نفره، به همان اندازه متنوع، رنگارنگ و دیوانه هستند که هر کسی می‌توانست انتظارش را داشته باشد. با توجه به اینکه هر یک از بازیگران اصلی لحظات شادی و بدجنسی را برایشان فراهم می کند، One-Punch Man نمونه نادری از نمایش است که در آن مهم نیست که یک قسمت روی کدام شخصیت ها تمرکز کند، شما می دانید که در آن حضور دارید.

مطالب مشابه

بررسی انیمه Tokyo Revengers
بررسی انیمه Tokyo Revengers
Alternate Text yasharteki
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 2 دقیقه
بررسی سریال attack on titan
بررسی سریال attack on titan
Alternate Text yasharteki
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 2 دقیقه
انیمه گینتاما: پایان The Final
انیمه گینتاما: پایان The Final
Alternate Text ReZero
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه یک اوتاکو شویم؟
چگونه یک اوتاکو شویم؟
Alternate Text ReZero
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه