معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش دوم)

2023-06-20T05:56:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A

معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش دوم)

Shounen یک اصطلاح ژاپنی است که به مانگا یا انیمه ای اشاره دارد که در درجه اول برای مخاطبان پسر جوان است. برای انیمه و مانگا با یک پسر جوان زیر پانزده سال به عنوان قهرمان داستان استفاده می شود. این اصطلاح به "پسر" یا "جوان" ترجمه می شود.

اگرچه این دسته بندی شامل هر ژانر، اکشن، کمدی، عاشقانه، قسمتی از زندگی و غیره است، اما معمولاً بیشتر بر روی اکشن، ماجراجویی و مبارزه متمرکز می شوند.ما در این مطلب بهترین انیمه های شونن را در سه بخش تنظیم کرده ایم که طرفداران انیمه به راحتی می توانند به این معرفی ها دسترس داشته باشند.

بخش اول

بخش سوم

بخش چهارم

Black Clover

 

آستا و یونو دو کودک هستند که در یک کلیسا در یک روز رها شده اند. این دو با «شاه جادوگر» آشنا می‌شوند و قول می‌دهند برای یک موقعیت با یکدیگر رقابت کنند.

با این حال، تفاوت فاحشی بین آنها وجود داشت. یونو توانست با قدرت و کنترل زیادی جادو را به کار گیرد. از طرف دیگر، آستا سعی می کند با تمرین بدنی، قدرت های خود را بیدار کند.هنگامی که آنها 15 ساله شدند، به یونو یک گریمور تماشایی با یک شبدر چهار برگ داده شد. لبوتی به او حمله کرد تا گریمور را بدزدد.

آستا با لبوتی جنگید، اما از او پیشی گرفت. در آستانه شکست، او در صدای یونو قدرت می یابد، احساسات خود را با عصبانیت آزاد می کند و شبدری پنج برگی به نام "شبدر سیاه" دریافت می کند.چند روز بعد، هر دو دوست برای رسیدن به یک هدف، به عنوان یک پادشاه جادوگر، به دنیا می روند.

شبدر سیاه انیمه شونن است که به خاطر صحنه های مبارزه اش شناخته می شود. صحنه های مبارزه شگفت انگیز و تاثیرگذاری دارد.

نه تنها این، همه شخصیت های اصلی به طرز باورنکردنی نوشته شده اند و طراحی شخصیت فوق العاده ای دارند. موسیقی Black Clover نیز خوب است. می گویند بهترین داستان را در شونن دارد.

 

Jojo’s Bizarre Adventure

 

در سال 1868، نجیب زاده انگلیسی جورج جوستار و پسرش جاناتان پس از نجات از یک حادثه کالسکه به داریو براندو بدهکار شدند.بعداً متوجه شدند که قصد او نجات آنها نبوده است. او فکر می کرد آنها مرده اند، بنابراین او آنجا بود تا وسایل آنها را سرقت کند.

با این حال، حتی پس از آن، جروج پسرش دیو را برای پرداخت بدهی خود پس از مرگ داریو به فرزندی پذیرفت. دیو علناً وانمود می کند که به پدر رضاعی خود علاقه دارد، اما در اعماق درون، قصد دارد ثروت جروج را بدزدد. پس از اینکه نتوانست این کار را انجام دهد، سالها بعد با جاناتان دوست شد.

با این حال، زمانی که جورج مریض می‌شود، دوباره مشکل پیش می‌آید و متوجه می‌شود که دیو چیزهای زیادی در آستین دارد.

 

ماجراجویی عجیب جوجو که با نام Jojo no kimyou na bouken نیز شناخته می شود بسیار معروف و یک انیمه عالی است. بهترین پروتاگونیست و آنتاگونیست را در هر قسمت با شخصیت های فرعی هیجان انگیز و عالی دارد.صحبت در مورد سبک هنری، بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. موسیقی استفاده شده در Jojo no kimyou na bouken نیز قابل توجه است.

 

Haikyuu

 

هیناتا شویو از زمان مشاهده "غول کوچک" مجذوب والیبال شده است. او می خواست برای اولین بار در این گیم بازی کند و در مسابقات مدرسه راهنمایی خود به شدت شکست خورد.با این حال، او مشتاق است ثابت کند که قد نه چندان چشمگیرش نمی تواند مانع تبدیل شدن به یک بازیکن عالی شناخته شده شود.

وقتی هیناتا در دبیرستان کاراسونو ثبت نام کرد، متوجه شد که کاگیاما توبیو، اعجوبه ای که تیم والیبال دبیرستان هیناتا را تحقیر کرده و آنها را شکست داده، اکنون هم تیمی او است. او برای ماندن در تیم و رسیدن به هدفش باید روابط خود را با کاگیاما هموار کند. تنها زمانی که هیناتا یاد بگیرد که عضوی از تیم چیست، می‌تواند به مسابقه خود برای رسیدن به اوج بپیوندد.

هایکیو! بهترین انیمه ورزشی است که تا به حال دیده ایم! این یک سبک هنری درخشان با انیمیشن و دوربین های باورنکردنی دارد. همه شخصیت ها و تیم بسیار دوست داشتنی و خوب هستند. تشویق ها، موسیقی و انیمه های تعلیق ایجاد شده بسیار قابل ستایش هستند.

 

Death Note

 

ریوک برای سرگرمی خود، خدای مرگ سادیستی، یادداشت مرگ خود را به دنیای انسان می اندازد. یک دانش آموز ژاپنی 17 ساله به نام Yagami Light آن را پیدا کرده و باز می کند.قوانینی روی آن نوشته شده بود که به نظر او مضحک می آمد. آنها می گویند هر کسی که نامش در برگه فوت نوشته شده باشد، می میرد.

با این حال، وسوسه خیلی خوب است، و لایت روی آن آزمایش می کند، که منجر به اولین قتل او می شود. او با آگاهی از این قدرت خداگونه که به دست لایت افتاده است، شروع به کشتن جنایتکاران به نام عدالت و پاکسازی جهان کرد.

اکنون، یک کارآگاه متفکر، L در حال حاضر مشغول کار خود است تا این شخص را بدون سرنخی دستگیر کند. اما، با برخورد بین لایت و کاراگاه، تعقیب و گریز بزرگ به نبردی شدید تبدیل می‌شود که تنها با مرگ هر یک از آنها پایان می‌یابد.

Death note دوباره یک انیمه shounen است که باید تماشا کنید و توسط Tsugumi Obata نوشته شده است. Yagami Light و L تحت بهترین شخصیت های تمام دوران هستند. اقتباس انیمه چشمگیر است، با بهترین صداپیشگان، موسیقی، هنر و انیمیشن. طرفداران انیمه می گویند که این یکی از بهترین انیمه های شونن است.

وقتی صحبت از انیمه شونن به میان می آید، همیشه در 3 تای برتر باقی می ماند.

 

My Hero Academia

 

ظاهر "کویرکس"، یک ابرقدرت تازه کشف شده، در طول سال تغییر یافت و اکنون 80 درصد از بشریت آن را تحمل می‌کنند و توانایی‌های مختلفی برای دستکاری عناصر برای تغییر شکل دارند. متأسفانه، انسان های باقی مانده را کاملاً ناتوان می کند. ایزوکو میدوریا یکی از آنهاست. او از کودکی می خواست قهرمان شود و هر وقت می توانست از قهرمانانش یادداشت برداری می کرد.

یک روز او با قهرمان شماره یک و بت شخصی خود به نام All Might روبرو می شود که خصلت او یک توانایی منحصر به فرد است که می تواند به ارث برسد و میدوریا را به عنوان جانشین خود انتخاب می کند.

پس از چندین ماه تمرین سخت، او در مدرسه UA، یک دبیرستان بسیار معتبر که به دلیل برنامه عالی آموزش قهرمان مشهور است، پذیرفته می شود. ایزوکو با داشتن همکلاسی های بسیار با استعداد، به زودی یاد می گیرد که یک قهرمان باشد.

My Hero academia بسیار لذت بخش و انیمه شونن فوق العاده خوبی است. نوشته Kohei Horikoshi، My Hero Academia بسیار محبوب و یکی از بهترین انیمه های تمام دوران است.

این انیمیشن در سال 2016 در جوایز Crunchyroll برنده بهترین انیمیشن برای فصل 2 در سال 2017 شد. برخی از بهترین صحنه های مبارزه تمام دوران را دارد.  میدوریا بهترین پسر انیمه است و شوتو تودوروکی مرد شیکی است که همه دوستش دارند.

همه صداپیشگان خیره کننده هستند، به خصوص نوبوهیکو اوکاموتو، که باکوگو را در انیمه بازی کرد.

مطالب مشابه

معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش اول)
معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 6 دقیقه
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش سوم)
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش دوم)
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش دوم)
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه