پنج شرور تشنه خون در انیمه های ژانر شونن

2022-03-07T07:30:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

پنج شرور تشنه خون در انیمه های ژانر شونن

انیمه های شونن به انیمه هایی گفته می شود که مخاطب هدف آنها نوجوانان پسر هستند. از شاخصه های مهم این انیمه ها می توان به شخصیت اصلی معمولا مرد، با هیکل عضلانی و قابلیت استفاده از هنرهای رزمی و حتی افزایش عملکرد بدن خود با استفاده از تکنیک های مختلف است. ازبهترین انیمه های ژانر شونن در چند سال اخیر می توان به My Hero Academia، Demon Slayer، Hunter X Hunter و Attack on Titan اشاره کرد که عملکردی بی نظیر از خود ثبت کرده و تماشاگران زیادی جذب کرده اند. یکی از موارد مهم در این انیمه ها، شخصیت های شرور هستند که نقش مهمی در جذابیت داستان و مبارزات ایفا می کنند. برخی از این شخصیت های شرور دیگر خیلی شرور شده(!) و افراد خونخواری شده اند. این شما و این پنج شخصیت تشنه خون در انیمه ها. این لیست بدون ترتیب خاصی است و ممکن است حاوی اسپویل از انیمه های نامبرده باشد.

Stain - My Hero Academia

یکی از تحسین شده ترین انیمه های شونن این چند ساله همین انیمه است که تاکنون 5 فصل هم از آن پخش شده و همچنان ادامه خواهد داشت. یکی از شرورهای جذاب این انیمه، استین است که از خون استفاده می کند تا بتواند قابلیت ویژه خود ( Quirk ) را فعال کند. او که با لقب قهرمان کش ( Hero Killer ) هم شناخته می شود به گفته خودش سراغ قهرمان هایی می رود که واقعی نیستند، یا بهتر بگوییم سراغ آنتی هیروها می رود. افرادی که به خاطر پول، شهرت و... قهرمان شده اند نه برای کمک به مردم! اما خوشبختانه کلاس 1-آ توانست او را دستگیر کند و او اکنون در زندان به سر می برد.

Ryomen Sukuna - Jujutsu Kaisen

سوکونا همان شخصیت شروری است که در بدن ایتادوری، شخصیت اصلی انیمه جای گرفته است هم یکی از خونخوار ترین شرورهای تاریخ انیمه هاست. در طول انیمه جدال های شدیدی بین سوکونا و ایتادوری شکل می گیرد و همین معضلی بزرگ برای ایتادوری است، اما او هرطور شده سعی می کند کنترل خود را حفظ کند. سوکونا در اصل یک جادوگر بوده است که تهدیدی برای انسان ها بوده و توسط دیگر جادوگرهای جوجوتسو کشته شده است اما حتی پس از مرگش نتوانستند بدن او را به طور کامل از بین ببرند و او حالا به عنوان یک شرور زندگی می کند! لقب او پادشاه نفرین هاست که همین مشخص می کند او چقدر قوی است! یک فیلم از جوجوتسو کایسن با پسوند 0 در حال ساخت است که امسال پخش خواهد شد.

Garou - One Punch Man

گارو شخصی است که سعی می کند با هر قهرمانی که روبرو می شود، آنها را نابود کند! اما با این موارد، او هیچوقت قهرمان ها را نمیکُشد اما با کشته شدن آنها توسط دیگران مشکلی ندارد. او که به خودش لقب شکارچی قهرمان ها را داده است، ابتدا شاگرد سابق Bang بوده است اما یک روز همه جا را بهم می ریزد و به خاطر همین اخراج می شود. اگر برای شما هم سوال شده است که آیا با همه این تفاسیر، گارو می تواند سایتاما ( شخصیت اصلی انیمه ) را از پا درآورد یا خیر جواب منفی است! انیمه OPM تاکنون دو فصل دریافت کرده است که فصل دوم به خوبی فصل اول نبود و فعلا خبری از پروژه آینده این انیمه نیست.

Barry The Chopper - Fullmetal Alchemist

فول متال یکی از بهترین انیمه های تاریخ است که ورژن Brotherhood آن از زمان پخش تاکنون توانسته است صدر بالاترین نمره های لیست وبسایت MyAnimeList باشد. درست است که در ورژن Brotherhood این شخصیت بیشتر شوخ طبع است اما در انیمه سال 2003 خیلی جدی تر از این حرفها بود، اما این در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی کند و او یک شرور تشنه خون دیوانه است، طوری که حتی برخی اوقات برروی بدن خودش هم حکاکی می کند! او یکی از دو نگهبان زره پوش است که توسط هومونکولی اداره می شود و قصد دارد سد راه ادوارد و آل شوند و دنیا را به ورطه نابودی بکشانند.

Rize Kamishiro - Tokyo Ghoul

درست است که با پخش انیمه رادیکال آ از سری توکیو غول تمامی خاطرات خوش فصل اول آن از بین رفت و حتی بعد از Tokyo Ghoul: re هم آن شوق و علاقه قبلی طرفداران برنگشت، اما این باعث نمی شود بتوانیم ریزه را از یاد ببریم، شخصی که کانِکی را به غول تبدیل کرد. درست است که ظاهر او شبیه یک دختر معصوم است، اما او به قدری دیوانه است که قبل از تبدیل شدن به غول و کشتن قربانیانش، با آنها سرگرم شود و روح و روان آنها را نابود کند! او قابلیت ترمیم بالایی هم داشت و می توانست خودش را درمان کند، مگر اینکه ضربه وارده به او حیاتی باشد. حتی در صورت وارد شدن ضربه حیاتی هم او می توانست خودش را بازیابی کند، هرچند مدت بیشتری طول می کشید.

مطالب مشابه

5 انیمه کمدی برتر سال 2021 که شما را از خنده روده بر می کند!
5 انیمه کمدی برتر سال 2021 که شما را از خنده روده بر می کند!
Alternate Text Mamdosein
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی برترین انیمه های فصل پاییز 2021
معرفی برترین انیمه های فصل پاییز 2021
Alternate Text Mamdosein
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
5 مورد عجیب در انیمه ها که برای بیننده ها عادی شده اند!
5 مورد عجیب در انیمه ها که برای بیننده ها عادی شده اند!
Alternate Text Mamdosein
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
چرا باید انیمه Odd Taxi را تماشا کنید؟!
چرا باید انیمه Odd Taxi را تماشا کنید؟!
Alternate Text Mamdosein
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه