نحوه انجام بازی The Last of Us

2023-06-14T08:30:00Z موضوع بازی تفریح سرگرمی زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

نحوه انجام بازی The Last of Us

اقتباس HBO از بازی ویدیویی The Last of Us از زمانی که برای اولین بار در ژانویه 2023 پخش شد، فوق العاده محبوب و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در واقع، این سریال به حدی موفق شد که به افزایش فروش در بریتانیا برای The Last of کمک کرد. به جرات می توان گفت که ماجراهای آخرالزمانی هیجانی و اکشن جوئل و الی در بین مردم طنین انداز شده است.

فصل دوم سریال قبلا تایید شده است و انتظار می‌رود که رویدادهای ۲۰۲۰ The Last of Us Part 2 را پوشش دهد. اگر از طرفداران جدیدی هستید که با دنیای The Last of Us آشنا شده‌اید و علاقه دارید بازی ویدیویی آن را تجربه کنید. در اینجا همه راه های بازی آنها وجود دارد.

 

The Last of Us Part 1 (PS5/PC)

داستان The Last of Us Part 1 همان چیزی است که سریال HBO از آن اقتباس شده است. در اینجا، سفر جوئل و الی را در ایالات متحده پر از زامبی دنبال خواهید کرد. این یک بازسازی کامل از The Last of Us است که در سال 2013 بر روی PS3 منتشر شد.

گرافیک‌ها از ابتدا بازسازی شدند تا حتی واقعی‌تر باشند - Clickers حتی وحشی‌تر به نظر می‌رسند و محیط‌ها حتی زیباتر از همیشه به نظر می‌رسند. گیم پلی بازی نیز تغییر یافته است تا حسی شبیه به The Last of Us Part 2 ایجاد کند. کنترل جوئل بسیار نرم تر است و بازخورد لمسی از کنترلرهای DualSense لایه دیگری از غوطه وری در گیم پلی را اضافه می کند.

با این حال، یکی از بزرگ‌ترین موارد اضافه شده به Last of Us Part 1 نسبت به نسخه اصلی PS3، گزینه‌های دسترسی آن است. بازیکنان می توانند تنظیمات مختلفی مانند نگه داشتن دکمه ها را به جای ضربه زدن مکرر برای انجام برخی اقدامات انجام دهند. همچنین ویژگی هایی برای اقلام و حالت کنتراست بالا وجود دارد تا راحت تر موارد گفته شده را ببینید. این ویژگی‌ها به تنهایی دلیلی هستند که حتی پیشکسوت‌ها بازی را دوباره شروع کنند و همچنین تجربه را برای افراد بیشتری نسبت به قبل باز کنند.

The Last of Us Part 1 راهی قطعی برای تجربه اولین ماجراجویی جوئل و الی است. در حال حاضر برای PS5 در دسترس است و در تاریخ 28 مارس 2023 برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

The Last of Us Part 1

 

The Last of Us Remastered (PS4)

The Last of Us Remastered در سال 2014 به عنوان نسخه ارتقا یافته برای PS4 منتشر شد. این بازی دارای تصاویری ارتقا یافته از بازی اصلی PS3 است، اما وفاداری بصری تقریباً به اندازه آنچه در The Last of Us Part 1 دیده می‌شود، جهش ندارد. این ریمستر همچنین ویژگی‌های دسترسی عالی که قسمت 1 دارد را ندارد.

با این حال، اگر فقط به بازی برای داستان بازی علاقه دارید - یا اگر فقط به یک PS4 دسترسی دارید، این ریمستر به خوبی کار خواهد کرد. ریمستر نیز بسیار ارزانتر است.

علاوه بر این، بازی The Last of Us Remastered برای اعضای سطح Premium سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس در هر دو PS4 و PS5 در دسترس است.

The Last of Us Remastered

 

The Last of Us (PS3)

اگر به دنبال اصلی ترین و معتبرترین تجربه بازی The Last of Us هستید، نسخه PS3 هنوز برای بازی در دسترس است. با این حال، با توجه به اینکه کنسول در این مرحله بیش از 15 سال سن دارد، احتمال اینکه شما به راحتی در دسترس نباشید وجود دارد.

متأسفانه این نسخه برای پخش از طریق اشتراک پلی استیشن پلاس نیز در دسترس نیست. تنها راه خرید دیجیتالی آن از طریق فروشگاه شبکه پلی‌استیشن در کنسول PS3 یا تهیه یک کپی دیسک فیزیکی است. پخش نسخه PS3 واقعاً آخرین راه حل است اگر به نسخه بازسازی PS4 یا قسمت 1 دسترسی ندارید.

The Last of Us

 

The Last of Us Part 2 (PS4)

احتمالاً فصل دوم سریال «The Last of Us» شبکه HBO اتفاقاتی را که در بازی The Last of Us Part 2 رخ می‌دهند، پوشش می‌دهد. این بازی پنج سال پس از وقایع بازی اول اتفاق می افتد. داستان الی را دنبال می‌کند که به خاطر قتل یکی از عزیزانش راهی سفر انتقامی می‌شود و ابی، دختری که با یک فرقه مذهبی در هم می‌پیچد.

The Last of Us Part 2 مکانیک‌های گیم‌پلی را نسبت به اولین بازی روی PS3 بهبود بخشیده است، مانند اینکه Ellie می‌تواند زیر ماشین‌ها دراز بکشد و صدا خفه‌کننده‌هایی برای اسلحه‌هایش ایجاد کند. انیمیشن‌ها و کنترل‌ها نیز بسیار روان‌تر هستند، که به توسعه‌دهندگان کمک کرد تا در نتیجه بازسازی قسمت 1 مدرن‌تر از نسخه اصلی احساس شود.

مجموعه فوق‌العاده گزینه‌های دسترس‌پذیری قسمت 2، پایه‌ای برای عناوین انحصاری شخص اول پلی‌استیشن بود، از جمله The Last of Us Part 1، God of War Ragnarok و Horizon Forbidden West.

The Last of Us Part 2 بر روی PS4 در دسترس است و می توان آن را بر روی PS5 (با تعدادی ارتقاء بصری و عملکردی) از طریق سازگاری بازی کرد.

The Last of Us Part 2

 

بازی چند نفره The Last of Us (TBA)
اطلاعات زیادی در مورد بازی چند نفره مستقل آینده در دنیای The Last of Us شناخته نشده است، اما Naughty Dog اشاره کرد که در اواخر امسال اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش خواهد شد. با این حال، نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog توضیح داد که این بازی چندنفره دارای داستانی است که به اندازه داستان‌های تک نفره استودیو در گذشته بزرگ است. این بازی دارای شخصیت های جدیدی نیز خواهد بود. زمان عرضه آن مشخص نیست، اما امیدواریم در سال 2023 یا 2024 باشد.

مطالب مشابه

بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2023(بخش دوم)
بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2023(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2023(بخش اول)
بهترین بازی های مسابقه ای اندروید در سال 2023(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین بازی کودکانه در اندروید در سال2023 (بخش سوم)
بهترین بازی کودکانه در اندروید در سال2023 (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین بازی کودکانه در اندروید در سال2023 (بخش دوم)
بهترین بازی کودکانه در اندروید در سال2023 (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 4 دقیقه