رشد اکانت اینستاگرام شما فقط در مورد ایجاد یک استراتژی موثر رشد اینستاگرام است.
نکته این است که هیچ استراتژی مشخصی برای همه اینفلوئنسرها و برندها کار نخواهد کرد. این به هر شخص و برند بستگی دارد که بفهمد چه چیزی برای او مفید است و چه چیزی نه.
با در نظر گرفتن این موضوع، آنچه را که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و رسانههای اجتماعی آموزش داده شده است بصورت جمع بندی نکات که ادامه آنها در بخش دوم و بخش سوم است،آورده ایم. این فهرست از راههای مفید را برای کمک به افزایش فالوورهای اینستاگرام و حفظ آنها را مطالعه نموده و در یکی از پلتفرم های قدرتمند مهارت کافی را پیدا کنید.
بسیاری از برندها از تاکتیک های فیک برای رشد اینستاگرام استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام خود، فالوورهای اینستاگرام می خرند. مطمئنا، این راه آسانی است. اما تعداد فالوورهای متورم منجر به نرخ تعامل پایین میشود که هیچ برند یا کسبوکاری را که به دنبال همکاری با شما هستند تحت تأثیر قرار نمیدهد.
اگر میخواهید محصولی را بفروشید، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. ربات ها از شما خرید نخواهند کرد، فقط حساب های واقعی می توانند.
تنها راه موفقیت این است که اکانت اینستاگرام خود را از طریق روش های آزموده شده رشد دهید.در این مطلب و بخش دوم و سوم برخی از بهترین استراتژی های رشد اینستاگرام وجود دارد که می توانید برای رشد حضور آنلاین خود امتحان کنید:
هشتگ ها می توانند به افراد کمک کنند تا محتوای شما را کشف کنند. اگر به درستی استفاده شود، هشتگ ها می توانند به شما در افزایش دسترسی به محتوای پیج و ایجاد تعامل بیشتر کمک کنند.
مطمئناً، آنها می توانند یک دارایی در استراتژی بازاریابی شما باشند، اما تنها در صورتی که بدانید چگونه از آنها به درستی استفاده کنید. به عنوان مثال، هشتگهای عمومی مانند #beauty یا #fitness ممکن است اغلب استفاده شوند. بنابراین، پست شما ممکن است در بین همه پست های برچسب گذاری شده گم شود. به همین دلیل است که باید از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید.
ابزارهایی مانند HashtagsForLikes می توانند به شما کمک کنند تا هشتگ های اینستاگرام مرتبط با مخاطبان خود را پیدا کنید.
این ابزار همچنین به شما کمک میکند تا بفهمید رقبای شما از چه هشتگهایی استفاده میکنند و نوع تعامل آنها. داشتن این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید مشتریان هدف شما در مورد چه چیزی بیشتر فکر می کنند.
اینستاگرام به شما اجازه می دهد در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید. اما این بدان معنا نیست که باید از تعداد زیادی در هر پست استفاده کنید. زیادهروی در استفاده از هشتگها میتواند پروفایل اینستاگرام شما را اسپم نشان دهد و حتی میتواند بر میزان تعامل شما تأثیر بگذارد.
طبق یک مطالعه، با افزایش تعداد هشتگ های استفاده شده، نرخ تعامل کاهش می یابد.
آیا می دانستید که در هر دقیقه 347222 کاربر در فید اینستاگرام خود اسکرول می کنند؟
این برای شغل شما چه معنی میدهد؟
برای جلب توجه مخاطبان خود در اینستاگرام، باید محتوای بیشتری ارسال کنید. در غیر این صورت، محتوای شما ممکن است در دریایی از پست ها گم شود، به این معنی که ممکن است هرگز به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا نکنید.
همچنین به خاطر داشته باشید که اینستاگرام اکنون پست هایی را بر اساس علایق، روابط و جدول زمانی نمایش می دهد. این بدان معناست که مخاطبان شما می توانند پست های شما را ببینند اگر به موضوع علاقه مند باشند یا قبلاً با برند شما در تعامل بوده اند.
برای دستیابی به رشد اکانت اینستاگرام، باید محتوا را به صورت مکرر و استراتژیک ارسال کنید. شما باید بدانید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر فعال هستند و سپس پست های اینستاگرام را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
همچنین مطالعات مختلف سعی کرده اند بهترین زمان برای پست گذاشتن کسب و کارها در اینستاگرام را پیدا کنند. با توجه به CoSchedule، بهترین زمان برای ارسال پست از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است.
با این حال، هر حساب کاربری اینستاگرام متفاوت است و تاکتیکی که برای یک برند یا صنعت کار می کند ممکن است برای دیگری کارساز نباشد.
برای اینکه بفهمید بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام کدام است، توجه به نحوه تعامل مخاطبان با محتوای شما ضروری است. چندین بار در روز پست کنید و ببینید چه زمانی بیشترین مشارکت را دارید. همچنین به نوع محتوایی که پاسخ خوبی دریافت می کند توجه کنید.
همچنین می توانید از ابزارهای گوش دادن اجتماعی برای درک ترجیحات مخاطبان خود استفاده کنید. بر اساس یافتهها، میتوانید یک برنامه زمانبندی پست برای افزایش رشد اینستاگرام خود داشته باشید.
اگر می خواهید رشد اینستاگرام خود را بهبود ببخشید، باید مخاطبان خود را درگیر کنید. ایجاد تعامل فقط در مورد ارسال محتوای جالب نیست. شما باید در بخش نظرات نیز مدیران رسانه های اجتماعی فعال باشید.
مخاطبان خود را تشویق کنید که پست های شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و نظر بدهند. همچنین برای پاسخ دادن به نظرات آنها وقت بگذارید. هنگام پاسخ دادن، از عبارات کلی خودداری کنید. لحن را واقعی و محاوره ای نگه دارید.
علاوه بر این، می توانید برخی از فالوورهای وفادار اینستاگرام خود را نیز دنبال کنید که ممکن است به شما در گسترش شبکه کمک کنند.