در اخبار روز جمعه، No Time to Die بیش از 733 میلیون دلار درآمد جهانی کسب کرده است، بنابراین از مجموع 721 میلیون دلار 9F عبور کرده است. این بیست و پنجمین فیلم، جیمز باند را تبدیل به بزرگترین فیلم هالیوودی از زمان Star Wars: The Rise of Skywalker (1.073 میلیارد دلار) در دسامبر 2019 کرد. به این ترتیب، آن را تبدیل به بزرگترین درآمد خارجی هالیوود از زمان Frozen II (1.45 میلیارد دلار در سراسر جهان از جمله 972 میلیون دلار در خارج از کشور) کرد که دو سال پیش در این آخر هفته افتتاح شد. اکشن دانیل کریگ که از سهشنبه گذشته در PVOD در دسترس بوده است، باید 2.54 میلیون دلار (44-٪) در آخر هفته هفتم برای یک فیلم جدید، 154.5 میلیون دلاری در داخل کشور کسب کند.
این فیلم، به خاطر جشن شکرگزاری و احتمالاً کریسمس، به فعالیت خود با حدود 161 میلیون دلار داخلی یا کمی بالاتر از درآمد ناخالص داخلی تعدیل نشده Die Another Day در سال 2002 پایان دهد. 750 میلیون دلار، که به راحتی پس از Spectre (881 میلیون دلار) و Skyfall (1.1 میلیارد دلار) سومین فیلم بزرگ 007 شد. اینکه این کشور این کار را در خارج از کشور فقط با حدود 60 میلیون دلار از چین انجام میدهد (همتراز با Skyfall، اما کمی کمتر از درآمد ناخالص 83 میلیون دلاری Spectre) خود، ارزش زیادی دارد، زیرا اگر چین همچنان یک قرارداد داشته باشد، اهمیت بیشتری خواهد داشت. روی حق رایهای مختلف از راه دور هالیوود، حساب نکنید که بتواند آنها را از خط پایان عبور دهند.
Eternals در روز جمعه 3.071 میلیون دلار دیگر (60-%) به دست آورد که احتمالاً 11 میلیون دلار (59-%) در آخر هفته و 136 میلیون دلار در مجموع 17 روزه کسب کرد. Black Widow در آخر هفته سوم پس از افت 68 درصدی در آخر هفته دوم، 55 درصد سقوط کرد، در حالی که Spider-Man: Homecoming پس از افت 62 درصدی، 53 درصد و Ant-Man and the Wasp پس از افت 61 درصدی در آخر هفته دوم، 43 درصد سقوط کردند. Ghostbusters: Afterlife خانوادهها را تحت تأثیر قرار داد، اما MCU قرار است «خطرناک» باشد. از آنجایی که Encanto (بسیار خوب) دیزنی در روز چهارشنبه افتتاح میشود، خوب، حداقل در حال حاضر از فروش 132 میلیون دلاری (در سال 2008) فیلم The Incredible Hulk عبور کرده است. این حماسهی فانتزی، جاه طلبانه اما با استقبال ضعیفی از 300 میلیون دلار در سراسر جهان گذشت. به نظر میرسد که در خارج از کشور، بهتر از آمریکای شمالی عمل میکند تا حدی که حتی برای یک فیلم ساخت مارول غیرمعمول است.
Paramount’s Clifford: The Big Red Dog: 2.025 میلیون دلار دیگر (53- درصد) در دومین جمعه اکران خود به دست آورد که احتمالاً به دلیل جذابیت قسمت چهارم Afterlife است. این کمدی خانوادگی محبوب (از نظر تماشاگران) 8.51 میلیون دلار (49- درصد) در آخر هفته دوم با 34 میلیون دلار مجموع ده روزه کسب خواهد کرد. Clifford امیدوار است برای روز شکرگزاری رشد فروشی داشته باشد، اما در غیر این صورت، به نظر میرسد یک پایان داخلی 55 میلیون دلاری، همتراز با 2Addams Family ، برای فیلم 64 میلیون دلاری باشد. Warner Bros و Legendary’s Dune در روز جمعه 860000 دلار دیگر (48-%) به دست آوردند که احتمالاً 2.97 میلیون دلار (46-%) در آخر هفته و 98.1 میلیون دلار به دست آوردند. از 100 میلیون دلار در روز شکرگزاری عبور خواهد کرد. اینکه چقدر بالاتر میرود به میزان افزایش تعطیلات و شرکت آن در فصل اسکار بستگی دارد.
Venom: Let There Be Carnage با عبور از Thor: The Dark World (206 میلیون دلار)، Bad Boys for Life (204 میلیون دلار) و 2Amazing Spider-Man (202 میلیون دلار) در آخر هفته هشتم 2.83 میلیون دلار (28- درصد) برای یک فیلم 206.53 میلیون دلاری به دست خواهد آورد. این روند باید با کمی بیشتر از حداقل درآمد ناخالص داخلی Venom به 213.5 میلیون دلار خاتمه یابد که یک دستاورد قابل توجه با یا بدون منحنی کووید است. فیلم The French Dispatch ساخته وس اندرسون در آخر هفته پنجم با مجموع 13.2 میلیون دلار 900000 دلار (49-%) درآمد خواهد داشت. اگر بتواند در طول فصل اسکار باقی بماند، باید از 17 میلیون دلار ناخالص Rushmore عبور کند، که در این شرایط تلخ یک برد است. Belfast به کارگردانی کنت برانا 830000 دلار (53- درصد) برای 3.3 میلیون دلار و Spencer کریستن استوارت 630.000 دلار (59- درصد) برای 6.04 میلیون دلار 17 روز به دست خواهند آورد.