جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش سوم)

2023-10-21T16:28:00Z موضوع گردشگری سفر مهاجرت زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش سوم)

بارسلونا، پایتخت پر جنب و جوش کاتالونیا، یک شهر ساحلی خیره کننده است که زیبایی و سبک زندگی آفتابی خود را به رخ می کشد. مناظر باشکوه، معماری خیره‌کننده و جاذبه‌های فرهنگی فوق‌العاده، مقصدی جذاب را ایجاد می‌کند. البته آب و هوای مطبوع مدیترانه ای بر جذابیت آن می افزاید.

بارسلونا یک محله قرون وسطایی جوی به نام Barri Gòtic، با محیطی تقریبا جادویی از دنیای قدیم دارد، اما به خاطر معماری مدرنیستی خود شهرت بیشتری دارد. آنتونی گائودی با ساختمان های آوانگارد سورئالیستی خود اثری ماندگار در بارسلونا بر جای گذاشت. تعدادی از آنها در فهرست یونسکو هستند.

پس از تمام گشت و گذار، گردشگران می خواهند به سادگی استراحت کنند و حال و هوای شادی را در شهر تجربه کنند. بازدیدکنندگان از قدم زدن در لارامبلا، جایی که مردم محلی در آن می‌پیوندند، لذت خواهند برد. آفتاب گرفتن در سواحل شنی نزدیک بندر؛ و صرف وعده های غذایی آرام در تراس های فضای باز.

یکی از بهترین راه‌ها برای کشف بارسلونا، گردش بی‌هدف در خیابان‌های فرعی مخفی با کافه‌های کوچک یا توقف برای استراحت در میدان‌های شهر آرام است، جایی که نوازندگان خیابانی ملودی‌هایی را با گیتار اسپانیایی می‌نوازند. شگفتی های لذت بخش در هر مرحله فراوان است.

با لیست پنج بخشی برترین جاذبه های بارسلونا ما درباره بهترین مکان ها برای بازدید و کارهایی که باید انجام دهید بیاموزید.

بخش اول

بخش دوم

بخش چهارم

بخش پنجم

 

کازا باتلو

 

یکی دیگر از آثار شگفت انگیز گائودی، کازا باتلو که در فهرست یونسکو ثبت شده است، یکی از مشخصه ترین ساختمان های مدرنیستی در بارسلون است. این عمارت خارق‌العاده به‌عنوان یک اقامتگاه خصوصی برای تولیدکننده نساجی Josep Batlló i Casanovas طراحی شده است. این ساختمان رویایی با اشکال آزادانه نوسانی و نمای تزئینی خود مانند قلعه ای از یک افسانه سورئال به نظر می رسد.

بسیاری از جزئیات طراحی به طور کامل از هرگونه سابقه معماری دور می شوند. قاب پنجره در طبقه اول با اشکال نوسانی احاطه شده است که گیاهان را نشان می دهد، برخی دیگر شبیه ورودی غارها هستند. در نما، کاشی‌های سرامیکی لعابدار تزیینی به رنگ‌های سبز، آبی و ... بر زیبایی آن افزوده است. سقف موجی شکل، مانند سقف کازا میلا، دارای دودکش های متعددی است که تزئینات فراوانی دارد.

گائودی همچنین تزئینات داخلی را ایجاد کرد که در موزه کازا گائودی در پارک گوئل قابل مشاهده است.

برای کسانی که به دنبال یک غذای لذیذ عالی هستند، رستوران زیبای Moments، با دو ستاره میشلن، فقط چند قدم دورتر در 38-40 Passeig de Gràcia در ماندارین اورینتال، بارسلون است. این رستوران مجلل با غذاخوری عالی، غذاهای مدرن کاتالونیایی را که از مواد فصلی تهیه شده است سرو می کند.

 

موزه پیکاسو بارسلونا

 

موزه پیکاسو که در سال 1963 افتتاح شد، پنج کاخ قرون وسطایی را در محله گوتیک در Calle de Montcada اشغال می‌کند که به نام خانواده مهم محلی قرن دوازدهم نامگذاری شده است. Calle de Montcada به عنوان یک بنای تاریخی-هنری Conjunto Monumental Histórico-Artístico (یادبود تاریخی-هنری) فهرست شده است، و پنج کاخ از بناهای برجسته گوتیک کاتالونیایی هستند که قدمت آنها به قرن 13 و 14 می رسد. معماری هر ساختمان دارای یک پاسیو مرکزی و یک راه پله بیرونی بزرگ است.

مجموعه موزه بر آثار خلق شده توسط پابلو پیکاسو به عنوان یک هنرمند جوان تمرکز دارد. این مجموعه با بیش از 4000 اثر، استعدادهای این هنرمند را در طول سال های شکل گیری خود آشکار می کند. مجموعه ای جامع شامل نقاشی هایی است که از سال 1895 و تا دوره آبی پیکاسو (1901 - 1904) خلق شده اند.

از دیگر نکات برجسته این مجموعه، چندین نقاشی است که در سال 1917 خلق شد، از جمله Arlequín، که شامل یک شخصیت هارلکین است (مدل یک رقصنده از یک شرکت باله روسی بود). El Paseo de Colón، نشان دهنده هتل Ranzini در شماره 22 در گذرگاه کولون. و بلانکیتا سوارز که یک خواننده مشهور آن زمان را به تصویر می کشد. همچنین نباید از دست داد، مجموعه ای از نقاشی ها با عنوان Las Meninas که اینفانتا مارگاریتا ماریا را به تصویر می کشد.

 

پلازا دل ری

 

Plaça del Rei میدانی آرام در محله گوتیک است که در ردیف ساختمان‌های قرون وسطایی باشکوه قرار گرفته است. معماری باشکوه اهمیت بناهای تاریخی را نشان می‌دهد: قصری از کنت‌های کاتالان (Palau Reial Major)، کاخ ستوان قرن شانزدهمی، و کلیسای کوچک سلطنتی قرن چهاردهمی.

یکی از چشمگیرترین نقاط دیدنی تاریخی در این میدان، Casa Clariana Padellàs متعلق به قرن شانزدهم است که موزه تاریخ بارسلونا را در خود جای داده است. این موزه جذاب، تاریخ بارسلونا را بیش از 2000 سال دنبال می‌کند، که از دوران روم باستان شروع می‌شود، از دوره‌های رنسانس و باروک و تا جنگ داخلی اسپانیا ادامه می‌یابد.

Plaça del Rei همچنین به عنوان یک مکان در فضای باز برای کنسرت های موسیقی استفاده می شود.

 

نیوکمپ

 

همانطور که ساختمان‌های مدرنیستی کاتالان برای طرفداران معماری جاذبه‌های دیدنی هستند، نیوکمپ نیز برای طرفداران فوتبال ضروری است. نیوکمپ یکی از مکان‌های برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی 1992 بارسلونا بود و امروز میزبان تیم اف سی بارسلونا است. این استادیوم 99354 نفری بزرگترین ورزشگاه اروپا و دومین استادیوم بزرگ جهان است.

نیوکمپ تورهایی با راهنما ارائه می دهد که توسط راهنمایان رسمی دو زبانه باشگاه بارسلونا هدایت می شوند. این تورها (به زبان انگلیسی و اسپانیایی) نکات برجسته استادیوم را پوشش می دهند.

تورهای راهنما شامل بازدید از موزه بارسا نیز می شود. موزه بارسا جوایز، عکس‌ها و نمایشگاه‌های چندرسانه‌ای از جمله فیلم‌هایی از گل‌های قهرمانی باشگاه بارسلونا را ارائه می‌کند.

کافه بارسا در نیوکمپ مکانی سرگرم کننده برای تماشای بازی های زنده و ضبط شده در تلویزیون های بزرگ است. سرآشپزها در یک آشپزخانه اوپن کار می‌کنند، جایی که مهمانان می‌توانند این عمل را تماشا کنند، غذاهای سنتی کاتالونیایی مانند گوشت کبابی و ماهی پخته شده در اجاق هیزمی و همچنین برخی از تاپاس‌های مورد علاقه بازیکنان باشگاه بارسلونا را آماده می‌کنند. کافه بارسا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است.

مطالب مشابه

جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش دوم)
جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع گردشگری سفر مهاجرت|زمان مطالعه 5 دقیقه
جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش اول)
جاذبه های گردشگری برتر در بارسلونا (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع گردشگری سفر مهاجرت|زمان مطالعه 6 دقیقه
ویزای فرانسه (بخش دوم)
ویزای فرانسه (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع گردشگری سفر مهاجرت|زمان مطالعه 4 دقیقه
ویزای فرانسه (بخش اول)
ویزای فرانسه (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع گردشگری سفر مهاجرت|زمان مطالعه 4 دقیقه