بهترین انیمه های الهام بخش برای تماشا (بخش اول)

2023-12-27T03:34:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه های الهام بخش برای تماشا (بخش اول)

یکی از ویژگی های مورد استقبال انیمه به عنوان یک وسیله سرگرمی این است که بسیار الهام بخش و انگیزه بخش است. انگیزه انیمه ، به خودی خود ، به ژانری تبدیل شده است که بر تمام آن شخصیت های پرشور انیمه که با فداکاری و کار سخت به چیزی در زندگی خود دست یافته اند ، متمرکز است.

جدا از آن ، بسیاری از انیمه ها به ما الهام می دهند تا چیزهای جدید را امتحان کنیم و با دیدگاه دیگری به زندگی نگاه کنیم. بنابراین ، مردم دوست دارند همه این نمایش های شگفت انگیز را تماشا کنند که روحیه جنگجو را در همه ما مشتعل می کند.

و بنابراین ، در این مطلب هفت بخشی ، ما به بهترین موارد موجود در این موضوع خواهیم پرداخت.

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش ششم

بخش هفتم

 

Odd Taxi

 

Hiroshi Odokawa ، با یک زندگی نسبتاً معمولی ، یک زندگی عجیب و غریب و سر راست ، به عنوان راننده تاکسی فعالیت می کند. در طول سفرهای خود ، او با بازیگران متنوعی از جمله The Blobled Taichi Kabasawa ، مصمم به دستیابی به شهرت آنلاین ، پرستار مرموز Miho Shirakawa ، دوتایی کمدی مبارز معروف به "Homo Sapiens" و Dobu Dobu مشهور روبرو می شود.

با این حال ، شیوه زندگی بی نظیر اودوکاوا هنگامی که او در یک پرونده مفقود شده درگیر می شود که توسط یاکوزا و یک جفت افسر فاسد پلیس دنبال می شود ، شکل غیر منتظره ای می گیرد.ناگهان ، همه چیز بی نهایت جدی می شود زیرا او خود را در یک وضعیت خطرناک می بیند که مهارت های حیله گری و بقا را می طلبد.این انیمه با تمرکز بر تلاش و قدرت از جمله انیمه های الهام بخش است که انگیزه ی زیادی را به مخاطب القا می کند.

 

Made In Abyss

 

در اعماق زمین پرتگاه های اسرارآمیز قرار دارد - یک مکان وسیع که با موجودات ناشناخته و آثار باستانی وجود دارد. غواصان ، کاشفان شجاع ، مدتهاست که به اعماق می روند تا اسرار خود را آشکار کنند.

سوت های سفید پوست ، ماهرترین غواصان ، توسط کسانی که روی سطح باقی می مانند ، به عنوان افسانه ها مورد احترام قرار می گیرند. ریکو ، دختر سوت مفقود شده سفید Lyza ، Annihilator ، آرزو می کند که راه مادرش را دنبال کند و دورترین راه رسیدن به پرتگاه را کشف کند.

در طول سفر ، او با یک ربات عجیب و غریب به نام Reg روبرو می شود که فاقد خاطراتی از گذشته خود است.این انیمه دارای ژانری الهام بخش است که برای بسیاری از ما به عنوان انگیزه تلقی می شود.

 

Baki

 

پس از پیروزی باکی در یک مسابقات زیرزمینی ناخوشایند ، باکی هانا همچنان مصمم است که از پدرش ، یووجیرو قدرتمند ، معروف به قویترین مرد جهان ، پیشی بگیرد. با این حال ، پیگیری او از این هدف با وقفه ناگهانی روبرو می شود که توکوگاوا میتسوناری ، برگزار کننده مسابقات ، در مدرسه به او نزدیک می شود.

توکوگاوا فاش می کند که پنج زندانیان خطرناک مرگ ، ازجمله متخصصان هنرهای رزمی ، فرار کرده اند و در توکیو هستند و احساس شکست کرده اند. آنها با شناخت مهارت های استثنایی باکی ، او را به عنوان دشمن بعدی خود هدف قرار می دهند.با این وجود ، باکی تنها تمرکز اهداف کشنده آنها نیست.

 

Kengan Ashura

 

در دنیای Kengan Ashura ، شیوه های تجاری متعارف با یک رویکرد منحصر به فرد جایگزین می شود: استخدام گلادیاتورها برای حل و فصل اختلافات. سریال هیجان انگیز Yabako Sandrovich دنیایی را ارائه می دهد که با عمل ، خشونت و هنرهای رزمی مشخص می شود ، جایی که مشاغل ثروتمند و بازرگانان از مبارزان قدرتمند برای نمایندگی آنها استفاده می کنند.

OUMA Tokita ، معروف به "Ashura" ، یک جنگنده مصمم با هدف اثبات قدرت خود است. Hideki Nogi ، عضو گروه تأثیرگذار Nogi ، OUMA را استخدام می کند و Kazuo Yamashita ، یک مرد میانسال متوسط را به عنوان مدیر خود منصوب می کند.

آنها با هم ، نبردهای شدید را که توسط انجمن کنگان تنظیم شده است ، انجام می دهند و در برابر مخالفان نیرومند که جاه طلبی های خود را به اشتراک می گذارند ، روبرو می شوند.انیمه بسیار زیبا و الهام بخش قدرت که طرفداران انیمه از آن لذت خواهند برد.

 

Kenichi The Mightiest Disciple

 

Kenichi Shirahama ، دانش آموز دبیرستانی ، ضرب و شتم مداوم در باشگاه کاراته را تحمل می کند و به دنبال راهنمایی از کتاب های خودیاری است. برخورد شانسی او با دانش آموز جدید ، Miu Furinji ، پس از یک معرفی خشن منجر به دوستی آنها می شود.

هنگامی که با یک اولتیماتوم برای ترک این باشگاه روبرو شد ، Kenichi شاهد تلاشهای MIU روبروی مهاجمان است و به دنبال توصیه های او است. MIU او را به سمت Ryouzanpaku ، یک Dojo منحصر به فرد که در آن استادان استثنایی هنرهای رزمی است ، هدایت می کند.

کنیچی با تهدید یک باند جنایتکار و سخنان هشدار دهنده MIU در مورد بقا ، در یک سفر تحول آمیز شروع می کند تا به یک مبارز و مدافع قدرتمند و بدون ضعف تبدیل شود.این انیمه الهام بخش تلاش و قدرت است که نشان می دهد نباید در برابر ناملایمات به هیچ عنوان تسلیم شد.

 

برای دیدن ادامه این لیست جذاب و الهام بخش از انیمه های سودمند به ادامه مطالب که لینک هرکدام در فوق ذکر شده است،مراجعه نمایید.

مطالب مشابه

بهترین انیمه های شبیه Toradora
بهترین انیمه های شبیه Toradora
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش پنجم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش پنجم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش چهارم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه