بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)

2023-11-26T19:40:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)

هیجان و اکشن تقریباً در هر انیمه ای وجود دارد و سریال را تا پایان سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند. یک سریال کسل کننده، منفعل یا حتی کمیک از یک الگوی منظم پیروی می کند و می دانیم که با پیشرفت طرح، چیز بیشتری برای تماشا نخواهیم داشت.

با این حال، در سریال های جنگی، صحنه‌های مبارزه ناگهانی می‌آیند و داستان را جذاب‌تر می‌کند.هر انیمه اکشن یا انیمه مبارزه ای چندین مورد از بهترین صحنه های مبارزه شخصیت اصلی را دارد.

ممکن است شخصیت‌ها دائماً در حال دعوا نباشند، اما مبارزه قهرمان با آدم‌های بد یا ارواح شیطانی که در ازای آن پاسخ‌های مبادله‌ای معادل دریافت می‌کنند، باعث می‌شود طرفداران انیمه بیشتر تماشا کنند. اگر از طرفداران واقعی انیمه هستید، مطمئناً انیمه Fighting را نیز دوست خواهید داشت.

انیمه‌های فایتینگ معمولاً نشان می‌دهند که قهرمان در هنرهای رزمی عالی است یا عضو قبیله‌های نینجا است، توانایی‌های مبارزه دارد، تمرینات شدیدی را پشت سر می‌گذارد و رشد شخصیت خود را نشان می‌دهد. تماشای همه فصل ها به یک اندازه هیجان انگیز خواهد بود.

این لیست پنج بخشی از بهترین انیمه های مبارزه ای را بررسی کنید و بنا به علاقه خودتان بهترین آنهارا برای تماشا انتخاب کنید، هرچند همگی بهترین هستند.

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم

 

Gundam Build Fighters Try

مسابقات نبرد Gunpla در سراسر ژاپن در ابتدای بازی Gundam Build Fighters Try بزرگ به نظر می رسد. هوشینو فومینا باید دو همکلاسی دیگر را برای پیوستن به باشگاه Gunpla خود برای شرکت در آن استخدام کند.خوشبختانه، او یکی را به شکل سکای کامیکی، دانش‌آموز جدید، و دیگری را در دوست قدیمی‌اش یوما کوساکا می‌بیند.

این سه نفر دقیقاً به موقع وارد می شوند تا برای شانس تبدیل شدن به بهترین در کشور رقابت کنند، اگرچه برای تکمیل همکاری آنها به تمرین زیادی نیاز است.سریال Gundam Gundam Build Fighters Try از بحث‌های جناحی معمولی و دسیسه‌های سیاسی چشم پوشی می‌کند تا یک نمایش اکشن فوق‌العاده باشد.

تأکید بر این است که تیم‌ها یکدیگر را در نبرد شکست دهند و از آنجایی که برنامه می‌تواند از سری‌های مختلف استفاده کند، مسابقات مکانیکی رویایی امکان‌پذیر است.با تکیه شخصیت اصلی بر تکنیک‌های خاص، سریال مانند نبردی درخشنده است که به چیزی بیش از شخصیت‌های اصلی خود اهمیت می‌دهد.

 

MAR

گینتا تورامیزو جوانی مهربان اما ضعیف است که به نظر می رسد همیشه هدف قلدری است. تا زمانی که ناگهان به MAR-Heaven منتقل می شود، قلمرویی که او برای مدت طولانی در رویاپردازی در مورد آن بوده است.

در آنجا، با کمک جادو و کاهش جاذبه منطقه، گینتا ناگهان خود را به نیرویی تبدیل می‌کند که می‌توان با آن مبارزه کرد. ارتش تند و زننده شطرنج خطری برای MAR-Heaven ایجاد می کند. بنابراین، همه چیز شاد نیست. در بازی‌های مرگبار شطرنج، گینتا و گروه کوچکی از بازماندگان تنها کسانی هستند که برای مبارزه با شطرنج باقی مانده‌اند.

در اصل، MAR یک قوس مسابقات بزرگ است. این مجموعه برای طرفداران مبارزات جذاب خواهد بود زیرا فضای بازی ویدیویی Boss Rush را دارد که به صورت انیمه اقتباس شده است. گینتا و رفقایش در برابر یک ارتش کامل قرار دارند.از دوران اوج مبارزه شونن می‌آید، که به معنای قدرت‌های جالب و پیروزی از طریق تاکتیک‌های حیله‌گر است.

 

Garo: Vanishing Line

راسل سیتی اکنون صحنه وحشت است. وحشت ها موجوداتی متشکل از احساسات ناخوشایند هستند که از مردم دنیا تغذیه می کنند و بیشتر خود را بازتولید می کنند.گروه Makai و قدرتمندترین عضو آنها، گارو، که زره طلایی به تن دارد، تنها مانع در مسیر آنها هستند. شمشیر، گارو فعلی، برای جستجوی جزئیات در مورد موضوعی به نام "الدورادو" به شهر راسل رسیده است.

در طول راه، او با سوفی، دختر جوانی که ممکن است کلید جستجوی شمشیر برای الدورادو و نابودی گروه ماکای را در دست داشته باشد، ملاقات می کند.

سومین انیمه از سری انیمیشن‌های مبتنی بر گارو، که ابتدا یک توکوساتسو لایو اکشن برای بزرگسالان بود، Garo: Vanishing Line است. مانند نسخه لایو اکشن، در هر قسمت شخصیت عنوان درگیر مبارزه با نوع مشخصی از ترسناک است.

علاوه بر این، این واقعیت که گارو فقط می تواند کمتر از 100 ثانیه تغییر کند، مبارزات او را بیش از حد لازم تنش زا می کند.

 

Record of Grancrest War

دشمنی عجیب به نام «آشوب» شروع به تهدید قاره آتلاتان کرده است. این "آشوب" سیاره را از هم پاشیده است زیرا هیولاهای مهیب به آنها حمله می کنند.تنها راه برای دستیابی به مرحله نهایی، که تنها می تواند تحت یک پادشاه تقسیم ناپذیر وجود داشته باشد، ایجاد صلح جهانی برای ساختن تاج نهایی و دفاع از آتلاتان است. یک سرباز جوان به نام تئو با یک تاکتیک دان و شعبده باز به نام سیلوکا ملتس شریک می شود.

ریو میزونو، نویسنده مشهور فانتزی که Record of the Lodoss War را نیز ساخته است، با مجموعه‌ای کاملاً جدید به نام Record of Grancrest War بازگشته است.

Grancrest تئو و سیلیکوا را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که مجبورند به طور مداوم برای دفاع از سرزمین خود و رشد آنچه که دارند تلاش کنند. حتی اگر برخی آشفتگی های بین فردی وجود داشته باشد، بینندگانی که از جنگ لذت می برند از قسمت اول راضی خواهند بود.

 

Gun x Sword

وان پس از از دست دادن نامزدش در روز عروسی یک هدف در ذهن دارد: شناسایی قاتل و کشتن او.

او تنها با دست پنجه ای متمایز مرد را می شناسد، که او را به کاوش در جهان تشویق می کند. وان در طول جاده با بسیاری دیگر که تحت تاثیر The Claw قرار گرفته اند، دوست و دشمن پیدا می کند.

Gun x Sword علیرغم اینکه سریال مکانیکی و مبارزه ای با صحنه های جنگی و اکشن خارق العاده است، از گرفتار شدن در سیاست های پیچیده یا حتی روابط اجتناب می کند. وان یک هدف دارد: از بین بردن فردی که نامزدش را کشته است.

وان آماده است تا هر کسی را که در راه رسیدن به هدفش قرار دارد شکست دهد و خوشبختانه یک ربات بزرگ به شکل شمشیر دارد که او را در هدفش کمک می کند.

مطالب مشابه

بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش ششم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش ششم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش پنجم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش پنجم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش چهارم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه