بهترین بازی های انیمه برای موبایل که ارزش دانلود را دارد!(بخش اول)

2023-05-19T06:25:00Z موضوع بازی تفریح سرگرمی زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین بازی های انیمه برای موبایل که ارزش دانلود را دارد!(بخش اول)

بازی های انیمه موبایل همیشه منبع سرگرمی خوبی هستند، به خصوص برای دوستداران انیمه و مانگا. در حالی که انواع مختلفی از بازی های موبایل بر اساس انیمه وجود دارد، محبوب ترین آنها معمولا RPG و بازی های اکشن هستند.

خب، فروشگاه Google Play و IOS App Store پر از بازی های انیمه هستند، اما همه آنها ارزش دانلود ندارند. اکنون ژانرهای مختلف بازی های ویدیویی را که دارای یک ویژگی مشترک در «موضوعات انیمه و مانگا» هستند به همراه لینک هایی برای دانلود و نصب انیمه های مورد علاقه خود بر روی تلفن همراه اعم از اندروید، آیفون یا تبلت بررسی خواهید کرد.

تعداد زیادی بازی انیمه موبایل عالی در بازار موجود است. با این حال، همه آنها برای گیمرهای معمولی مناسب نیستند. اکنون برخی از بهترین ها برای بازی را در این بخش معرفی خواهیم کرد که برای مشاهده موارد بیشتر بازی هایی در این ژانر می توانید به بخش دوم مراجعه نمایید :

 

Pokémon GO

 

این یکی از بهترین بازی‌های انیمه موبایلی است که تاکنون اتفاق افتاده است، با تعداد زیادی دانلود در سراسر جهان و موفقیت بی‌نظیری که Pokemon Go به دست آورده است. Pokémon Go یک بازی رایگان و مبتنی بر موقعیت مکانی است که توسط Niantic برای دستگاه های iOS و Android توسعه یافته است.

محیط و همچنین نحوه بازی جذاب و عالی است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های انیمه موبایل در جهان است که به طور مداوم توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی می شود. این بازی آنقدر محبوب است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و اکنون نمی توانید زندگی خود را بدون انجام این بازی تصور کنید.

بازی Pokemon Go در سال 2016 منتشر شد و از آن زمان تاکنون میلیون ها بار توسط مردم در سراسر جهان دانلود شده است و آن را به یکی از پردانلودترین برنامه های موبایل تبدیل کرده است.

دانلود بازی Pokemon Go

 

Love Live! School idol festival

 

“School Idol Project” یک بازی انیمه ریتمی است که در ژاپن منتشر شده و بعداً در سراسر جهان معروف شده است! بسیاری از دختران انیمه، بت ها، سبک و موسیقی مورد علاقه شما در ترکیبی منحصر به فرد از یک بازی انیمه ترکیب شده اند که شما کاملاً عاشق آن خواهید شد.

این بازی به سبک موسیقی هم بین بزرگسالان و هم برای کودکان در سراسر جهان محبوب است. دارای بیش از 100 آهنگ قابل پخش،که آن را می توان مطابق با سلیقه تنظیم کرد.می توانید از طریق داستان شگفت انگیزی که توسط کنسرت ها گردآوری شده است، بازی کنید و تیم های خود را از kawaii بسازید.

دانلود بازی School Idol Project

 

Bleach: Brave Souls

 

با عبور از حریفان با سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف، می‌توانیم با انجام کارهایی که نیاز به استفاده از نیروهای پرقدرت دارند، برنده شویم. این یکی از بهترین بازی های انیمه موبایل اقتباسی از سری Bleach است

چیزی که این بازی را خوب می کند این است که هر بار که یک ماموریت را شکست می دهید از پتانسیل های جدید لذت خواهید برد، هر کدام منحصر به فرد هستند و توانایی های خاص خود را دارند که می توان آنها را یاد گرفت، در حالی که هر کار جدید قوی تر از اولین است.

برای گیمرهایی که عاشق بازی‌های اکشن نبردی هستند که شامل گرافیک‌های سه‌بعدی است، بازی موبایل بلیچ گیم‌پلی محبوب به سبک FPS را ارائه می‌کند که دارای گرافیک غنی و فناوری‌های پیشرفته مانند حرکت سریع است که جلوه‌های واقعی را روی اجسام متحرک ایجاد می‌کند.

دانلود بازی Bleach: Brave Souls

 

Puzzle & Dragons

 

Puzzle & Dragons یک بازی ویدیویی پازل با عناصر RPG و بازی های استراتژیک است که توسط GungHo Online Entertainment برای پلتفرم های موبایل توسعه یافته است. این بازی طراحی شده است تا هم برای گیمرهای معمولی و هم برای گیمرهای هاردکور جذاب باشد.

این سبک به سرعت در حال گسترش است و در پازل و اژدها می توانید همزمان با دوستان خود بازی کنید! یک مجموعه کامل از شخصیت های انیمه نیز در این بازی گنجانده شده است. ماموریت های مختلف برای شکست دادن هیولاها را به عهده بگیرید! در نبردهای دوستانه پازل و اژدها یا سیاه چال ها با دیگران بازی کنید. از طریق این فعالیت ها با دوستان خود قوی تر شوید.

دانلود بازی Puzzle & Dragons

 

Dragon Ball Z Dokkan Battle

 

این بازی موبایل اژدها و توپ شگفت انگیز درست به موقع برای شروع سرگرمی روزانه شماست. این انیمه بازی بسیار دقیق شما را وادار می کند که بازی کنید و سعی کنید دشمنان را شکست دهید.

با رقبای قدرتمندی از دنیای بازی DragonBall روبرو شوید. این بازی پازل اکشن انیمه DB پر از تصاویر و انیمیشن های دو بعدی خیره کننده دارای یک خط داستانی خارق العاده در دنیایی است که در آن شخصیت های مورد علاقه Dragon Ball از گذشته و حال در نبردهای حماسی در برابر یکدیگر ایستاده اند! برای نجات این دنیای فانتزی آماده سفری حماسی شوید.

دانلود بازی Dragon Ball Z Dokkan Battle

 

برای مطالعه ادامه لیست بهترین بازی های انیمه برای موبایل به بخش دوم مراجعه نمایید.

مطالب مشابه

بهترین بازی اکشن قدیمی و شگفت انگیز برای کامپیوتر (بخش دوم)
بهترین بازی اکشن قدیمی و شگفت انگیز برای کامپیوتر (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین بازی اکشن قدیمی و شگفت انگیز برای کامپیوتر (بخش اول)
بهترین بازی اکشن قدیمی و شگفت انگیز برای کامپیوتر (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین بازی های Game Boy
بهترین بازی های Game Boy
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین بازی های تیراندازی در ویندوز2022
بهترین بازی های تیراندازی در ویندوز2022
Alternate Text Nazila77
موضوع بازی تفریح سرگرمی|زمان مطالعه 5 دقیقه