بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش اول)

2023-10-20T07:58:00Z موضوع فیلم سریال مستند زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش اول)

فیلم‌های خانوادگی اغلب شهرت جالبی پیدا می‌کنند، اما هر فیلمی شایسته قرار گرفتن در این دسته نیست. نتفلیکس کتابخانه بسیار وسیعی از محتوای خانوادگی، هم در بخش فیلم و هم در بخش تلویزیون دارد. اگر به دنبال چیزی مناسب برای شب های تماشا فیلم هستید که هم شما و هم فرزندانتان را سرگرم کند، پیشنهادهای عالی زیادی در نتفلیکس وجود دارد.

هر فیلم در این فهرست چهار بخشی چیز خاصی برای ارائه دارد، چه درس‌های زندگی کلاسیک، خنده برای کل خانواده، یا هیجان پر از اکشن. اگر مطمئن نیستید که چه فیلمی برای کودکان مناسب است، توصیه می‌کنیم از راهنمای Common Sense Media برای فیلم‌ها استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد رده سنی را برای هر فیلم مشاهده کنید.

در این مطلب و بخش بعدی فهرستی از بهترین و جذابترین فیلم های خانوادگی معرفی شده اند.

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

 

Miracle

 

معجزه که یک ورودی اساسی در کاتالوگ فیلم های ورزشی بزرگ آمریکایی است، داستان تیم هاکی المپیک 1980 ایالات متحده را از زمان تشکیل تا تمرینات و در نهایت پیروزی آنها در برابر تیم هاکی روسیه در اوج جنگ سرد روایت می کند. داستان از آنجا شروع می شود که سرمربی دانشگاه مینه سوتا، هرب بروکس (کورت راسل) با کمیته المپیک ایالات متحده ملاقات می کند تا درباره استراتژی های پیروزی در المپیک 1980 بحث کند. بروکس گروه را در انتخاب بازیکنان آماتور به جای ورزشکاران حرفه ای قرار می دهد، که این شک و تردید را ایجاد می کند که تیم آمریکایی به هر طریقی در تلاش خود برای کسب مدال طلا پیش خواهد رفت. حتی اگر داستان را بدانید، معجزه یک بازگویی ارزشمند است، یک داستان سرگرم کننده و جذاب برای تمرین سخت برای چیزهایی که می خواهید و برای پایبندی به ایده هایی که به آنها اعتقاد دارید.

 

Benji

 

این فیلم تازه‌ساخته نتفلیکس اورجینال، بازسازی داستان اصلی بنجی که برای سال 2018 به‌روزرسانی شد، توسط پسر کارگردان اصلی، براندون کمپ، کارگردانی شده است. بنجی که یک راه‌اندازی مجدد برای عصر مدرن است، داستان سگی را روایت می‌کند که یک توله سگ یتیم است که با دو کودک آشنا می‌شود که به سرعت در معرض خطر قرار می‌گیرند. وقتی بچه‌ها ربوده می‌شوند، بر عهده بنجی و سگ کمکی بداخلاقش است که آنها را نجات دهند. بنجی هیچ چیز جدیدی در فرمول اصلی فیلم‌های سگ انجام نمی‌دهد، اما به عنوان یک نتفلیکس اورجینال، هرگز نتفلیکس را ترک نخواهد کرد. بنجی برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

The Pixar Story

 

تنها مدخل این فهرست که اتفاقاً یک مستند است، داستان پیکسار، داستان تأسیس و موفقیت پیکسار را از اواخر دهه 1980 تا سال 2007 که فیلم ساخته و منتشر شد، روایت می‌کند. Pixar Story دقیقاً همان داستانی را دنبال می‌کند که انتظارش را دارید، و به عنوان نسخه‌ای از پیکسار مثل یک شرکت متواضع عمل می‌کند که هم برای انیمیشن و هم فناوری همکاری می‌کند. این مستند از ساخت فیلم‌های کوتاهی که برنده اسکار شدند، تا اکران اولین انیمیشن بلند سینمایی CGI در داستان اسباب‌بازی، موفقیت انتقادی و تجاری این شرکت را که منجر به اکران «راتاتوی» شد، بررسی می‌کند. در حالی که خروجی‌های پیکسار در سال 2010 به اندازه کارهای گذشته آن‌ها رتبه‌بندی بالایی نداشته است، چیزهای زیادی برای دوست داشتن بیشتر از شرکت و فیلم‌های آن‌ها وجود دارد. هر جوان خلاقی دوست دارد داستان این شرکت را دنبال کند.

 

Candy Jar

 

در این کمدی اصلی نتفلیکس، کندی جار دو نوجوان بسیار رقابتی را دنبال می کند، لونا (سامی گیل، بلودز) و بنت (جاکوب لاتیمور، دیترویت) که توسط مادرانشان (کریستینا هندریکس و اوزو آدوبا) تشویق شده اند. سال‌هاست که یکدیگر را رقیب دانشگاهی می دانند. وقتی هر دوی آنها کاپیتان تیم مناظره دبیرستان خود می شوند، به دلیل ماهیت رقابتی خود نمی توانند با یکدیگر کار کنند، زیرا هر دو نوجوان با عواقب احتمالی از دست دادن یک مناظره و قربانی کردن امیدهای دانشگاه خود مواجه می شوند. از آنجایی که این دو مجبور می شوند تحت هدایت مشاور دبیرستانی با بازی هلن هانت با هم کار کنند، این دو نوجوان باید زندگی ای را که ممکن است در وهله اول آن را نخواسته اند به حساب بیاورند و باید یاد بگیرند که قبل از آن رشد کنند. در نهایت به مدرسه آیوی لیگ می روند.

 

The Christmas Chronicles

 

یکی از جدیدترین فیلم‌های اورجینال نتفلیکس، The Christmas Chronicles است که دو خواهر و برادر را در شب کریسمس دنبال می‌کند. هنگامی که مادرشان آنها را برای شب تنها در خانه رها می کند، کیت و تدی پیرس نقشه ای برای گرفتن بابانوئل طراحی می کنند تا وجود او را با استفاده از دوربین ثابت کنند. زمانی که آنها موفق به گرفتن فیلمی از سورتمه او می شوند، آن دو سعی می کنند در سورتمه او فرود بیایند تا با خود مرد بابانوئلی (با بازی کرت راسل) ملاقات کنند. این فیلم یک ماجراجویی خلاقانه و لذت بخش در شیکاگو است، زیرا این سه نفر تلاش می کنند تا کریسمس را نجات دهند، و در حالی که ما به هیچ وجه استدلال نمی کنیم که فیلم هنری در حد عالی است، بازی کرت راسل باعث می شود که این کار بیشتر شادتر شود. یک دنباله اکنون در حال پخش است.

مطالب مشابه

بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش چهارم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش سوم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش دوم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش اول)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه