معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش پنجم)

2023-10-14T04:15:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 6 دقیقهدرجه کیفی A

معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش پنجم)

چرا انیمه حمله به تایتان تاکنون قلب های بسیاری را به دست آورده است. این مجموعه انیمه ژاپنی دارای یک تم جذاب است که شامل دنیایی متحرک و پر از فانتزی است. این کار مخاطب را با دنیایی فراتر از تصور آشنا می کند که شامل هیولاها، زندگی های تاریک و تهدیدهایی برای بقای انسان است.

به دور از واقعیت پر هرج و مرج ما، این دنیا به سادگی پر از داستان های تاریک، خشونت، هیولاها، جنگ های جهانی، نیروهای ماوراء طبیعی، انقلاب صنعتی، هیولاهایی به نام اوریگامی، ویروس های تهدید کننده زندگی، نژادهای فانتزی، هیبریدهای انسان هیولا، ماجراهای فانتزی تاریک است.

انیمه آخرالزمان و پس از آخرالزمان، مضامین محبوب انیمه های مانگا هستند که مورد توجه گروه زیادی از مخاطبان قرار گرفته اند. این سریال پرطرفدار طرحی عالی، شخصیت‌های قدرتمند و اتفاقاتی را گردآوری کرده است که مخرب‌ترین ماهیت دنیای پسا آخرالزمانی را نشان می‌دهد.

دنیایی که در آن نژاد بشر برای زنده ماندن در حال شکوفایی است و برای فرار از خشم هیولاهایی که به طور کلی زمین را تسخیر کرده اند مبارزه می کند.این امر مستلزم جنگ با شیاطین است. این مستلزم آن است که کسی جرات کند و در برابر بدها بایستد و خوبی ها را بازگرداند.

ما در پنج بخش لیست کاملی از گزینه های برتر انیمه هایی را معرفی خواهیم کرد که اگر به تم و تقریباً همه چیز در مورد حمله به تایتان علاقه دارید،به این انیمه ها علاقمند خواهید شد.


لیست پنج بخشی ما شامل انیمه ای مانند حمله به تایتان، بهترین انیمه فانتزی تاریک، حمله هیولاها، تم های تاریک، خوردن گوشت انسان، صحنه های ترسناک اصلی، موجودات تغییر شکل انسان نما، کشتن نیروهای ماوراء طبیعی، اقتباس از بازی های ویدئویی، انیمه تاریک، شبیه به مافوق بشر است. برای راحتی دسترسی شما خوانندگان عزیز،لینک هر بخش به صورت جداگانه در ادامه ذکر خواهد شد.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

 

Sazan Aizu Seima densetsu- 3X3 Eyes-Legend of the Divine Demon

این انیمه یکی از بهترین انیمه های Dark Fantasy تا به امروز است. اگرچه قسمت‌های آن‌ها زمانی جدا از هم بود، اما Pai و Yakumo اکنون به نوعی مرتبط دیده می‌شوند و مهم‌ترین نقش را در این مجموعه بازی می‌کنند.

از آنجایی که پی باید به چشم سوم پنهان خود بپردازد، او باید با هیولاهای مختلفی که موانع بزرگی ایجاد می کنند مبارزه کند، و باید مطمئن شود که جان یاکومو را در معرض خطر قرار نمی دهد.

 

Neon Genesis Evangelion

Neon Genesis Evangelion، درست مانند Attack on Titan، زمانی که بیگانگان به طور ناگهانی زمین را تصرف می کنند، با واقعیت تاریک روبرو می شود. برای نجات کره زمین تنها راه ممکن این است که گروه خلبانان با این قدرت ها مبارزه کنند.

یک بچه جوان به نام شینجی ایکاری توسط پدرش یکی از اعضای تیم خلبانان می شود.

از آنجایی که او تازه کار است، باید مسیر طولانی را برای مبارزه با مهمترین نبردها طی می کرد. اما دیدن او با شجاعت در برابر هر مانعی جالب خواهد بود.

 

Mushibugyo

همانطور که در حمله به تایتان، انسان‌ها را می‌بینیم که با تایتان می‌جنگند، این سری از موجودات هیولایی به نام «موشی» زمین را تسخیر کرده‌اند.در این انیمه، جین بی سوکیشیما شخصیت اصلی است که تمام تلاش خود را برای نجات توکیو می کند. اگرچه این در ابتدا وظیفه ای بود که به پدرش داده شد، اما جین بی به دلیل وضعیت ناخوشایندش تمام بار را بر عهده گرفت.

این انیمه آخرالزمانی شدت مشابهی از شرایط را نشان می دهد که روح انسان در دام شیاطین قدرتمند، هیولاها یا سایر موجودات از این قبیل با آن مواجه است.

 

Goblin Slayer

به نظر می رسد مشکلات جهان هرگز به این سرعت پایان نمی یابد. درعوض، بزرگ‌نمایی می‌شود و گاهی دو برابر می‌شود. این سریال درباره قاتلان شیطان پر از اکشن ها و ماجراجویی های سطح بالا است.

یک شکارچی اجنه یا قاتل شیطان آماده است تا مسئولیت را بر عهده بگیرد و جهان را از دست هیولاهایی مانند اجنه که زمین را در چنگال آن به دام انداخته اند نجات دهد. مانند حمله به تایتان، این حمله به بشریت است اما یک هیولای وحشتناک.

هنگامی که توسط بسیاری از افراد دیگر حمایت شد، شکارچی گابلین خود را تقویت کرد و گامی به جلو برداشت تا صلح و هماهنگی را به تمدن بشری بازگرداند.

 

Beruseruku- Berserk

به نظر می رسد هر سریالی که دارای طرحی با ساختار خوب با شیاطین و هیولا باشد، شبیه انیمه ای مانند حمله به تایتان است. یکی از سریال های فانتزی تاریک بسیار معروف و پرطرفدار با قوس های اولیه این انیمه است.

در این انیمه، مردی به نام شمشیرزن سیاه که بر گردنش مارک شیطانی دارد، توسط نیروهای شیطانی مانند شیاطین جذب می شود.داستان حول محور آزادی او و معشوقه‌اش می‌چرخد. او اکنون از راه‌ها، تجهیزات و قدرت‌های بالقوه‌ی خود مصمم است که به مرحله‌ی آزادی کامل برسد.

 

High School of Dead

این انیمه بر روی یک آخرالزمان زامبی تمرکز دارد. محیط، دبیرستانی است که در آن بسیاری از دانش آموزان، یک دختر و حتی یک پرستار دست به دست هم داده اند تا دنیا را نجات دهند.

این یک آخرالزمان روزمره نیست که در انیمه های دیگر دیده ایم، اما در نوع خود یکی است. انیمه شامل حضور مطلق هیولایی به نام زامبی است، همانطور که در حمله به تایتان دیده شده است. دانش آموزان باید هر کاری که ممکن است انجام دهند تا خود و به طور کلی زمین را نجات دهند.

 

Kotetsujo no Kabaneri- Kabaneri Of The Iron Fortress

این یک انیمه دیگر مانند Attack on Titan است که در آن یک هیولا سعی می کند کل سیاره را نابود کند و به شدت انسان ها را تهدید می کند.هیولاهای وحشتناکی که به نظر مرده هستند، کابان هستند. این وضعیت غیرمنتظره و تهدید کننده زندگی برای نسل بشر بسیار استرس زا و ویرانگر است.تنها راه حلی که به نظر می رسد برای کشتن این هیولاها برای نجات کل سیاره از نابودی، سوراخ کردن قلب اوباش ها با یک صفحه آهنی است.

 

God Eater

God Eater یک انیمه با رتبه برتر است که اگر از طرفداران حمله به تایتان هستید این انیمه نیز مورد علاقه تان خواهد بود.این سریال داستانی مشابه دارد، حضور هیولاها، سیاره زمین در خطر، امنیت بشریت زیر سوال رفته و فضای دنیای پسا آخرالزمان.در این سری، تیمی به نام Fenrir را می بینیم که مخصوص کشتن هیولاهایی هستند که به طور غیرمجاز سیاره را که به طور رسمی خانه انسان هاست، تسخیر کرده اند.

 

Tengen Toppa Gurren Lagann

این یک حمله دیگر به انیمه تایتان با هیولاهای دیگر جهان، دوران پس از آخرالزمان، پر از خطرات و قدرت های عجیب است. انسان ها در دنیای زیرزمینی زندگی می کنند که توسط شیطانی به نام پادشاه مارپیچ اداره می شود.تنها امید بقای بشر از آشفتگی های روزمره، زلزله و خشم هیولای شیطانی، سایمون و کامینا هستند، دو تن از روح انسان های شجاعی که در برابر موجودات شیطانی ایستاده اند.

این دو متعهد می شوند تا زمین را بازسازی کنند، خود و همه اطرافیان را به سطح زمین بازگردانند و در نهایت قدرت های شیطانی را از بین ببرند.

 

Tokyo Ghoul

مانند حمله به تایتان، توکیو غول شامل داستانی پر از هیولاهای عجیب و غریب است که به طور ناخواسته بخشی از زندگی بشر شده اند، زیرا درست مانند انسان های طبیعی در میان آنها زندگی می کنند.

در ادامه داستان کن کانکی و ریزه دنبال می شود، جایی که کن، تنها پس از رفتن به یک قرار عاشقانه، متوجه می شود که ریزه یک غول است، یک هیولای زنده که فقط هوس گوشتش را دارد. وقتی ریزه کن را می خورد، او را به یک نیمه هیبریدی تبدیل می کند. یعنی نیمه انسان و نیمه غول می شود.

این به او اجازه می دهد از نزدیک به دنیای ترسناک، تاریک و خشن هیولاها نگاه کند. او دنیای هیولایی را تجربه می کند که به طور ناشناس در زندگی عادی روح انسان وجود دارد.

 

Black Bullet

بلک گلوله یک انیمه جذاب و هیجان انگیز شناخته شده پسا آخرالزمانی است که به بیشترین حد شباهت از سریال انیمه پرطرفدار Attack On Titan رسیده است.

اعتقاد بر این است که این صرفاً نتیجه شرایط، شخصیت ها و سایر عوامل دخیل در آن است. محیط آن با احساس حضور بی حد و حصر دوران پسا آخرالزمان به مخاطب معروف شده است. گلوله سیاه انیمه خارق العاده ای است که شامل حضور هیولایی به نام گاستریا است. این ویروس انگلی به نظر می رسد که به زودی سیاره ای را نابود می کند.

بنابراین، ایجاد مأموریتی که در نهایت باعث نابودی گاستریا و نجات جهان از شر این ویروس می شود، مسئولیت خالصانه انسان های زنده می شود.

مطالب مشابه

معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش چهارم)
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش سوم)
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش دوم)
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش اول)
معرفی بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه