تجارت کسب و کار استارتاپ

نوشته ها و مطالب برای دوستداران فعالیت های اقتصادی و استارتاپی با هدف بهبود و توسعه فعالیت ها

آخرین مطلب ها

برندسازی شخصی چیست و چرا اهمیت دارد؟
برندسازی شخصی چیست و چرا اهمیت دارد؟ برندسازی شخصی روشی مهم و استراتژیک برای تعریف و بیان ارزش شماست که تاثیر زیادی بر موفقیت کسب و کار دارد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
انواع ارتباطات تجاری
انواع ارتباطات تجاری ارتباطات تجاری شامل روش هایی است که یک کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با کارکنان داخلی و مخاطبان خارجی استفاده می کند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
چگونه یک استراتژی کسب و کار هوشمند توسعه دهیم؟
چگونه یک استراتژی کسب و کار هوشمند توسعه دهیم؟ در یک محیط رقابتی، شرکت ها باید یک استراتژی تجاری قوی داشته باشند که ترکیبی از برنامه ریزی استراتژیک، سازماندهی مستحکم و الگوی عالی باشد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
 تورم ناشی از دستمزد (Wage Push Inflation) چیست؟
تورم ناشی از دستمزد (Wage Push Inflation) چیست؟ تورم ناشی از دستمزد یک افزایش کلی در قیمت تمام شده کالاها است که از افزایش دستمزدها ناشی می شود. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
انواع بازاریابی وابسته و مزایای آن
انواع بازاریابی وابسته و مزایای آن بازاریابی وابسته یکی از مهمترین راه های افزایش فروش و درآمد برای طرفین به شمار می رود و مزایای زیادی دارد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته چیست؟ بازاریابی وابسته می تواند یک راه عالی برای کسب و کارها برای گسترش دامنه دسترسی و افزایش فروش و افزایش درآمد افراد وابسته باشد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بهترین روش برای اندازه گیری KPI چیست؟
بهترین روش برای اندازه گیری KPI چیست؟ شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) معیارهای قابل اندازه گیری و کمی هستندکه برای سنجش و ارزیابی عملکرد فعالیت های شرکت یا سازمان شما استفاده می شوند Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
تنظیم KPI مناسب برای موفقیت در کسب و کار
تنظیم KPI مناسب برای موفقیت در کسب و کار KPI ها نوعی ارتباط هستند. هنگامی که یک KPI می نویسید، قوانین اساسی ارتباط را در نظر داشته باشید: مطمئن شوید که مختصر، واضح و مرتبط است. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
شاخص کلیدی عملکرد (KPI) در کسب و کارها
شاخص کلیدی عملکرد (KPI) در کسب و کارها KPI به سازمان ها کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنند، تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنند و عملکرد را بهینه کنند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
راهنمای جامع استعدادیابی یا جذب استعداد
راهنمای جامع استعدادیابی یا جذب استعداد استعدادیابی فرآیندی استراتژیک تر و بلندمدت است که هدف آن یافتن کارکنان واجد شرایط برای شغل های مهم و پیش بینی نیازهای کارکنان آینده است. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 24 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
استراتژی های برند سازی ارزان برای کسب و کار های کوچک(بخش دوم)
استراتژی های برند سازی ارزان برای کسب و کار های کوچک(بخش دوم) کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای برجسته شدن کسب و کار خود، جلب توجه مشتریان و به یاد ماندنی کردن کسب و کار انجام دهید. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
برند سازی تجارت الکترونیک موفق و فراموش نشدنی
برند سازی تجارت الکترونیک موفق و فراموش نشدنی ساختن یک نام تجاری قابل تشخیص در تجارت الکترونیک نقش مهمی در بهبود شانس موفقیت تجارت الکترونیک ایفا می کند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
اهمیت حیاتی نام تجاری در تجارت الکترونیک
اهمیت حیاتی نام تجاری در تجارت الکترونیک نام تجاری یک عنصر حیاتی در تجارت الکترونیک برای فروشندگان است که به آنها کمک می کند تا از رقبا متمایز شوند و سودآوری را افزایش دهند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
استراتژی های برند سازی ارزان برای کسب و کار های کوچک(بخش اول)
استراتژی های برند سازی ارزان برای کسب و کار های کوچک(بخش اول) مهم نیست شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد. اگر در تجارت هستید، باید به فکر برندسازی کسب و کار خود باشید. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم و به موفقیت برسیم؟ (بخش دوم)
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم و به موفقیت برسیم؟ (بخش دوم) تقاضا برای تجارت الکترونیک و مشاغل آنلاین افزایش یافته که اهمیت آن را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم و به موفقیت برسیم؟ (بخش اول)
چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم و به موفقیت برسیم؟ (بخش اول) امروزه، هر کسی می تواند بدون توجه به سابقه حرفه ای یا تجربه کارآفرینی گذشته، یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کند و آن را توسعه دهد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 6 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
راهنمای جامع نرم افزار های CRM برای فروش
راهنمای جامع نرم افزار های CRM برای فروش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای فروش ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا فرآیند فروش خود را مدیریت کنند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 22 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بهترین استراتژی های شخصی سازی عمیق در بازاریابی
بهترین استراتژی های شخصی سازی عمیق در بازاریابی استراتژی شخصی سازی عمیق از داده های مشتری مانند رفتار، علایق و ترجیحات برای ایجاد کمپین های بازاریابی بسیار هدفمند و مرتبط استفاده می کند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
شخصی سازی عمیق در بازاریابی چیست؟
شخصی سازی عمیق در بازاریابی چیست؟ شخصی‌سازی عمیق یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پیام‌ها و تجربیات مناسبی برای مشتریان ایجاد کنند. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
تکنیک های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان جدید
تکنیک های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان جدید مشتریان بالقوه از کسب و کار شما آگاه هستند، اما هنوز به سمت مشتری شدن جهش نکرده اند.شما باید با روش هایی آنها را به مشتری واقعی تبدیل کنید. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بهترین راه های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان فعلی
بهترین راه های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان فعلی شما می توانید فروش را به روش های مختلف افزایش دهید.علاوه بر به دست آوردن مشتریان جدید، می توانید بر افزایش فروش برای مشتریان فعلی تمرکز کنید Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
استراتژی های بازاریابی محصول برای رشد کسب و کار
استراتژی های بازاریابی محصول برای رشد کسب و کار از توسعه محصول گرفته تا تجزیه و تحلیل مشتری تا راه اندازی، اجرای استراتژی های بازاریابی محصول تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار شما دارد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بازاریابی محصول چیست و چه مزایا و اهدافی در کسب و کار دارد؟
بازاریابی محصول چیست و چه مزایا و اهدافی در کسب و کار دارد؟ بازاریابی محصول یک فرآیند حیاتی که شامل مراحل تحقیق و توسعه، استراتژی های راه اندازی محصول شما و فراتر از آن می شود. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
چگونه می توانید استراتژی بازاریابی تخفیف خود را بهبود بخشید؟
چگونه می توانید استراتژی بازاریابی تخفیف خود را بهبود بخشید؟ مهم ترین عامل برای موفقیت در بازاریابی تخفیفی، یافتن نوع تخفیف مناسب، ارزش و محدودیت های اضافی است که توسط تبلیغات اعمال می شود. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
بازاریابی تخفیفی در کسب و کار چیست؟
بازاریابی تخفیفی در کسب و کار چیست؟ از افزایش درآمد گرفته تا ایجاد تبدیل و ثبت نام بیشتر ، بازاریابی تخفیفی می تواند ابزار قدرتمندی در استراتژی بازاریابی کلی شما باشد. Alternate Text Nazila77
10 دقیق پیشتجارت کسب و کار استارتاپزمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A
ادامه مطلب...
مشاهده مطالب بیشتر