مدیریت شبکه های اجتماعی برای برند کسب و کار شما یک کار پیچیده است. شما باید در تمام پلتفرمهای اجتماعی که در آن حضور دارید، ایدههای محتوایی عالی برای کمپینهای خود داشته باشید و سپس نحوه عملکرد پستها را بررسی کنید.
و در این مورد، ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی کمک های شما هستند.
در این مطلب پنج بخشی، ما قصد داریم بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را بررسی و مقایسه کنیم.
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم
Socialinsider یک ابزار پیشرفته تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی است که ویژگی های برتر را برای اندازه گیری و گزارش عملکرد رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.طیف گستردهای از معیارها و بینشها را برای ردیابی تعامل، دسترسی، فالوورها، جمعیتشناسی و موارد دیگر ارائه میکند.
Socialinsider به شما کمک میکند تا بینش عمیقی کسب کنید، استراتژیها را مقایسه کنید، حضور خود را در رسانههای اجتماعی بهینه کنید، گزارشها را دانلود کنید، گزارشدهی کمپین را توسعه دهید و تحلیل رقابتی.با این حال، Socialinsider چیزی بیش از یک ابزار تحلیلی است که در زمینه ممیزی رسانه های اجتماعی و ویژگی های اجتماعی کمک می کند.
محبوب ترین ویژگی، معیارسنجی است. به عنوان مثال، پروفایل های اینستاگرام Semrush و Hootsuite را اضافه کرده است.این ویژگی یک بستر جامع و کاربر پسند برای انجام یک تحلیل رقابتی فراهم می کند.با محک زدن خود در برابر رقبایتان، می توانید ببینید در صنعت و جایگاه خود در کجا قرار دارید.
علاوه بر این، شما یاد می گیرید که چه چیزی برای برند شما مفید است و چه چیزی برای برند شما کار نمی کند. آنچه برای دیگران کار می کند لزوماً به این معنی نیست که برای شما نیز کار می کند.با معیارهایی که میتوانید مقایسه کنید، مانند تعامل، فالوورها و پستها، میتوانید ببینید که برای به دست آوردن نتایج بهتر باید تمرکز خود را به کجا تغییر دهید.شاید متوجه شده باشید که باید استراتژی بازاریابی خود را برای افزایش آگاهی از برند خود تنظیم کنید.
وقتی نوبت به برآوردن نیازهای انتشارات شما می رسد، Agorapulse به عنوان انتخاب ایده آل برجسته می شود.با این حال، این ابزار فراتر از انتشار است و شامل نظارت، گزارش رسانه های اجتماعی و همکاری تیمی در کانال های محبوب رسانه های اجتماعی است.
AgoraPulse با ارائه برنامههای موبایل iOS و Android که مملو از ویژگیهای چشمگیر هستند، پیشرفت بیشتری را طی میکند و به شما امکان میدهد محتوا را در حال حرکت منتشر و زمانبندی کنید.این تضمین می کند که می توانید بدون زحمت حضور خود در رسانه های اجتماعی را از هر کجا و در هر زمان برنامه ریزی و مدیریت کنید.
Brandwatch یک پلت فرم هوشمند دیجیتال مصرف کننده قدرتمند است که به طور مداوم میلیاردها مکالمه آنلاین را که در کانال های مختلف از جمله وبلاگ ها، بررسی ها، اخبار و تصاویر اتفاق می افتد، نظارت و تجزیه و تحلیل می کند. فراتر از دسترسی به حجم وسیعی از دادهها، Brandwatch به کاربران این امکان را میدهد تا از این دادهها برای به دست آوردن درک عمیقی از مشتریان خود - نیازها، خواستهها و علایقشان - استفاده کنند.
این ابزار فرآیند زمانبندی پستهای برندها، تجزیه و تحلیل عملکرد و مدیریت تمام حسابهایشان را در یک مرکز متمرکز ساده میکند.این محصول به 5 ابزار کلیدی تقسیم می شود: Publishing، Analytics، Engagement، Start Page و AI Assistant.
بافر از طیف گسترده ای از پلتفرم ها مانند فیس بوک، نمایه کسب و کار گوگل، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب، تیک تاک، شاپیفای، پینترست و ماستودون پشتیبانی می کند.
با ویژگی صفحه شروع بافر، می توانید بدون زحمت صفحه سفارشی خود را در عرض چند دقیقه بسازید.این صفحه ساده و منعطف، بهترین محتوای شما را گرد هم میآورد و به شما امکان میدهد هر آنچه را که نیاز دارید از طریق یک پیوند در بخش بیوگرافی پروفایلهای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
علاوه بر این، صفحه شروع به شما امکان می دهد فروش آنلاین خود را با یک میکروسایت کاملا رایگان آغاز کنید. شما می توانید محصولات و خدمات خود را مستقیماً از این پلتفرم به نمایش بگذارید و بفروشید.
Cision یک مجموعه جامع از اول آغاز به انتها است که توزیع، نظارت بر رسانه های کسب شده، پایگاه داده رسانه و تجزیه و تحلیل رسانه ها را پوشش می دهد.
با استفاده از این برنامه، میتوانید کمپینهای روابط عمومی را اجرا کنید، مخاطبین رسانهای مناسب را هدف قرار دهید، با دسترسی شخصیسازی شده متمرکز شوید، یا برند خود را اندازهگیری و نظارت کنید.
ویژگیهای کلیدی: ویژگیهای کلیدی پلتفرم شامل داشبوردهای تعاملی، اندازهگیری تمام تحلیل ها، و گزارشهای آماده اجرایی است.