چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش سوم)

2023-07-05T07:17:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش سوم)

رشد اکانت اینستاگرام شما فقط در مورد ایجاد یک استراتژی موثر رشد اینستاگرام است.

نکته این است که هیچ استراتژی مشخصی برای همه اینفلوئنسرها و برندها کار نخواهد کرد. این به هر شخص و برند بستگی دارد که بفهمد چه چیزی برای او مفید است و چه چیزی نه.

با در نظر گرفتن این موضوع، آنچه را که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و رسانه‌های اجتماعی آموزش داده شده است بصورت جمع بندی نکات که ادامه آنها در بخش اول و بخش دوم است،آورده ایم. این فهرست از راه‌های مفید را برای کمک به افزایش فالوورهای اینستاگرام و حفظ آن‌ها را مطالعه نموده و در یکی از پلتفرم های قدرتمند مهارت کافی را پیدا کنید.

چگونه می توانید استراتژی رشد اینستاگرام خود را بهبود بخشید؟

بسیاری از برندها از تاکتیک های فیک برای رشد اینستاگرام استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام خود، فالوورهای اینستاگرام می خرند. مطمئنا، این راه آسانی است. اما تعداد فالوورهای متورم منجر به نرخ تعامل پایین می‌شود که هیچ برند یا کسب‌وکاری را که به دنبال همکاری با شما هستند تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. ربات ها از شما خرید نخواهند کرد، فقط حساب های واقعی می توانند.

تنها راه موفقیت این است که اکانت اینستاگرام خود را از طریق روش های آزموده شده رشد دهید.در این مطلب و بخش اول و دوم برخی از بهترین استراتژی های رشد اینستاگرام وجود دارد که می توانید برای رشد حضور آنلاین خود امتحان کنید:

یک بیو کامل و موثر ایجاد کنید

ارسال استوری‌ها، ریلز و پست‌های عالی اینستاگرام می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. اگر در هنر پست عالی تسلط داشته باشید، اما افراد روی بیوگرافی شما کلیک کنند و با یک نمایه غیرحرفه ای یا خالی مواجه شوند، معنایی ندارد.

همه پیج ها به یک عکس پروفایل تا حدودی حرفه ای نیاز دارند که به کاربر ایده بدهد که چه کسی را دنبال می کند. اگر جایگاه شما کسب و کار یا بازاریابی است،مطابق با آن باشد و...

به یاد داشته باشید، اگر از اینستاگرام به عنوان یک تجارت استفاده می کنید، برند را نشان می دهید. اگر اینفلوئنسر هستید، خودتان را نشان می دهید. مطمئن شوید که نمایه شما با برند یا شخصی که هستید مطابقت دارد.

کپشن و زیرنویسی عالی در اینستاگرام

زیرنویس‌ها می‌توانند باعث ایجاد یک پست شوند. آنها باید بخشی از استراتژی های رشد اینستاگرام باشند.

همانند هشتگ‌ها، کپشن‌ها می‌توانند به موتور جستجوی اینستاگرام اطلاع دهند که محتوا در مورد چیست و آیا مشابه یا مرتبط با آنچه جستجو شده است.

در واقع، بر اساس عبارت جستجو، اینستاگرام نام‌های کاربری، بیو ها، زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌های مرتبط را اسکن می‌کند. همه این موارد در بیان اینکه آیا محتوای شما به اندازه کافی خوب است و برای دیگران مرتبط است یا خیر، نقش دارد.

به همین دلیل است که همه این موارد ذکر شده را در این لیست می توانید پیدا کنید.

اکنون که می‌دانیم زیرنویس‌ها چقدر برای رشد ارگانیک اهمیت دارند، این سوال باقی می‌ماند که چه چیزی باعث می‌شود یک زیرنویس خوب باشد؟

در واقع هیچ قانون مشخصی برای اینکه زیرنویس ها شامل چه مواردی باشند وجود ندارد. بهترین کار این است که با علم بنویسید و کلمه یا عبارتی را پیدا کنید که حجم جستجو، ارتباط و ارزش تبدیل مناسبی داشته باشد.

روی حساب های با ارزش بالا در جایگاه خود تمرکز کنید

این مفهومی است که پیچیده به نظر می رسد اما در واقع بسیار ساده است. به طور خلاصه، حساب‌های با ارزش بالا در جایگاه شما افراد و/یا مشاغلی هستند که علایق و محتوای مشابه شما دارند.

همه چیز در مورد الگوریتم است.

یکی از راه‌هایی که الگوریتم حساب‌ها و پست‌های جدید را برای توصیه به کاربران شناسایی می‌کند، از طریق «سایر افرادی است که آنها را دنبال می‌کنند».

این بدان معناست که اینستاگرام به افرادی که شما دنبال می‌کنید و کسانی که شما را دنبال می‌کنند نگاه می‌کند تا مشخص کند که آیا حساب شما به اندازه‌ای مناسب است که به شخص دیگری توصیه شود یا خیر.

دنبال کردن اینفلوئنسرها و افرادی که دارای علایق و پست های مشابه شما هستند، به الگوریتم می گوید که شما بخشی از آن گروه تخصصی هستید. حتی بهتر است برخی از حساب های با ارزش بالا شما را دنبال کنند.

به این ترتیب، به حساب شما اجازه می‌دهد تا قدرت بالاتری بر روی یک جایگاه خاص در پلتفرم داشته باشید.

از Instagram Insights استفاده کنید

Instagram Insights راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرانی است که محتوای شما را مشاهده می کنند و شما را دنبال می کنند.

قبل از رسیدن به 100 فالوور، به غیر از تعداد بازدید، لایک و نظر، اطلاعات زیادی دریافت نخواهید کرد.

هنگامی که بیش از 100 دنبال کننده داشته باشید، بینش اینستاگرام به شما امکان می دهد به اطلاعات دقیق تری مانند مکان بازدیدها، سن بینندگان دسترسی داشته باشید و همچنین به شما امکان می دهد پست ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

برای اینکه بتوانید از insights اینستاگرام استفاده کنید، باید یک اکانت سازنده یا تجاری داشته باشید. این همچنین به این معنی است که حساب شما خصوصی نخواهد بود و هر شخصی می تواند حساب شما را لایک کند، دنبال کند و در مورد آن نظر دهد.

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای رشد اکانت اینستاگرام شما وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد. در عوض، رشد اکانت شما نیاز به یک استراتژی رشد اینستاگرام دارد که با رشد کانال شما توسعه می یابد.

همه چیز در مورد تلاش و یافتن بهترین کار است.

تمام روش‌های ذکر شده را امتحان کنید و ببینید کدامیک در استراتژی رشد اینستاگرام شما مناسب‌تر است و در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

مطالب مشابه

چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش دوم)
چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش اول)
چگونه استراتژی رشد اینستاگرام را بهبود بخشیم؟(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه
سوکت نسل بعدی LGA 7529 اینتل برای 500+ CPU Core Xeon
سوکت نسل بعدی LGA 7529 اینتل برای 500+ CPU Core Xeon
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 2 دقیقه
اهمیت سلول های بنیادی در علم
اهمیت سلول های بنیادی در علم
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه