معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش اول)

2023-06-18T09:34:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 6 دقیقهدرجه کیفی A

معرفی بهترین انیمه های شونن(بخش اول)

Shounen یک اصطلاح ژاپنی است که به مانگا یا انیمه ای اشاره دارد که در درجه اول برای مخاطبان پسر جوان است. برای انیمه و مانگا با یک پسر جوان زیر پانزده سال به عنوان قهرمان داستان استفاده می شود. این اصطلاح به "پسر" یا "جوان" ترجمه می شود.

اگرچه این دسته بندی شامل هر ژانر، اکشن، کمدی، عاشقانه، قسمتی از زندگی و غیره است، اما معمولاً بیشتر بر روی اکشن، ماجراجویی و مبارزه متمرکز می شوند.ما در این مطلب بهترین انیمه های شونن را در سه بخش تنظیم کرده ایم که طرفداران انیمه به راحتی می توانند به این معرفی ها دسترس داشته باشند.

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

Hajime No Ippo

 

در غیاب پدرش، ایپو ماکونوچی نوجوان به مادرش کمک می کند تا تجارت کرایه قایق ماهیگیری او را اداره کند. ماهیت ترسو ایپو او را به یک هدف آسان برای قلدرها تبدیل می کند تا روزانه مورد ضرب و شتم قرار گیرند.

یک روز مامورو تاکامورا، یک بوکسور، او را از یک حادثه بعد از مدرسه نجات می دهد و او را برای بهبودی و حرفه ای شدن به آکادمی بوکس خود می برد.تاکامورا و بوکسورهای دیگرش از ضربات محکم و قدرتمند ایپو متحیر شدند.

ایپو با تمرین زیر نظر تاکامورا، بوکسورهای دیگر را در یک مسابقه تمرینی در برابر ایچیرو میاتا اعجوبه مورد شکست قرار می دهد. در نتیجه، او با میاتا و مربی جنجی کاموگاوا رقابت می کند.همانطور که او وارد حرفه رسمی بوکس خود می شود، راه او در انتظار دستاوردهای برجسته با پیروزی ها، شکست ها و یک دوره کامل تمرین است.

حتی اگر طرفدار بوکس نیستید، باید Hajime no Ippo را تماشا کنید. این یک انیمه ورزشی است که از آن ناامید نخواهید شد.

یک کمدی، عاشقانه و داستان های زیادی وجود دارد. دیدن Ippo که در پی سفر خود برای تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه ای است، بسیار جذاب است. داستانی ساده با بازیگران مکمل عالی دارد.

 

Seven Deadly Sins

 

در طول قرون وسطی اروپا، شوالیه های مقدس جادویی قدرتمند از منطقه بریتانیا و پادشاهی آن محافظت می کنند. با این حال، برخی از آنها خیانت کردند و شمشیرهای خود را بر علیه رفقای خود چرخاندند تا پادشاه شیرها را سرنگون کنند.

شوالیه‌های مقدس اینها را شکست دادند و معتقد بودند که این شوالیه‌های افسانه‌ای که به "هفت گناه مرگبار" معروف هستند، هنوز زنده هستند. ده سال بعد، خود شوالیه های مقدس دست به کودتا زدند و فرمانروای جدید شیرها شدند.

بر اساس مجموعه پرفروش مانگا به همین نام، ماجراجویی الیزابت، سومین پرنسس پادشاهی، در جستجوی هفت گناه مرگبار را نشان می دهد.اما با کمک آنها، او فقط خواهان بازگشت پادشاهی است، و به دنبال عدالت در این دنیای ناعادلانه است.

هفت گناه مرگبار یک انیمه عالی با فصل اول و دوم بسیار موفق است. رنگ ها، شخصیت ها، سبک هنری و انیمیشن خوبی داشتند.داستان و صحنه های مبارزه هم عالی هستند. با این حال، داستان پس از فصل 2 بدون هیچ گونه توسعه شخصیتی با هم ترکیب می شود.

 

Dr. Stone

 

تایجو یک انسان زنده پیدا می کند، دوست علم دوستش، سنکو، که چند ماه است فعال بوده است. تایجو می‌آموزد که سنکو یک طرح بزرگ برای راه‌اندازی یک احیای کامل ایجاد کرده است و آنها با هم کار می‌کنند تا همین کار را انجام دهند.

گفته می شود دکتر استون یکی از بهترین انیمه های دهه 2010 است. این یک انیمه بسیار جالب است که بر درخشش Senkuu و تیم علمی کوچکی که او جمع می کند تمرکز دارد.

این انیمه دارای آثار هنری فوق العاده با پس زمینه و طراحی شخصیت بسیار دقیق است.از آنجایی که این انیمیشن علمی تخیلی است، هر فردی که عاشق علم باشد، این انیمه را بسیار دوست خواهد داشت. ممکن است چند چیز کم داشته باشد، اما در ژانر خود فوق العاده عمل می کند.

 

Spy X Family

 

"گرگ و میش" نام رمز جاسوسی است که ماموریت های خطرناک را یکی پس از دیگری به امید برقراری صلح در کشور انجام می دهد تا هیچ کودکی مجبور به تجربه وحشت جنگ نشود.او برای مأموریت جدید خود در شهر ویران شده استان برلینت، با نام مستعار «لوید فورگر»، یک روانپزشک محترم، به جمع آوری اطلاعات درباره سیاستمدار برجسته دونوان دزموند می پردازد.

اما، ابتدا، او قصد دارد آنیا را در مدرسه نخبگان Eden ثبت نام کند، به این امید که به او فرصتی برای رسیدن به هدفش بدهد.درست مانند لوید که هویت واقعی و مأموریت و هدف خود را پنهان می کند، یور، یک قاتل زیرزمینی معروف به "پرنسس خار" و آنیا که می تواند ذهن ها را بخواند، برنامه ای برای افشای اسرار خود نیز ندارند.

Spy x family اخیراً در بهار 2022 یک انیمه اقتباسی دریافت کرد. ارزش دیدن سریال های انیمه را دارد زیرا خنده دار، سبک دل و فوق العاده زیبا و بدون هیچ کلیشه ای است.همه چیز از اکشن گرفته تا موقعیت‌های خنده‌دار تا لحظات بسیار دل‌انگیز را دارد. این یک انیمه کامل است.

این مانگا توسط Tatsuya Endo نوشته شده و در 24 مارس 2019 منتشر شده است و همچنان در حال اجرا است.

 

Gintama

 

ادو یک شهر و خانه سامورایی ها در سراسر کشور بود. یک روز. توسط بیگانگان قدرتمندی به نام آمانتو مورد حمله قرار گرفت. آنها قانون جدیدی را برای ممنوعیت همه شمشیرها در ملاء عام تصویب می کنند.

گینتاما ساکاتا، یک مرد عجیب و غریب با موهای نقره ای، همیشه یک شمشیر چوبی حمل می کند و با وجود ممنوعیت، حالت سامورایی خود را حفظ می کند.

او باشگاه Yorozuya را برای مشاغل عجیب و غریب می سازد و به افرادی که همیشه به روشی عجیب و غیرقابل پیش بینی کار می کنند کمک می کند. شینپاچی شیمورا، کاگورا و ساداهارو نیز به باشگاه او می پیوندند تا به مردم در دنیای عجیب و غریب جدید کمک کنند.

Gintama یک انیمه بسیار محبوب در ژانر شونن است. که هیچ کس از Gintama متنفر نیست.

فصل‌های متعدد آن بر اساس رتبه‌بندی طرفداران در فهرست انیمه‌های برتر MAL قرار می‌گیرد. این انیمیشنی است که دیگر طرفداران انیمه را در یک مکان گردهم می آورد. فاکتور کمدی آن با شخصیت های عالی و سبک هنری در سطح دیگری است. داستان شامل تقلید از انیمه های مختلف است که هر طرفدار آن را دوست دارد.

 

Dragon Ball

 

گوکو سون، پسری جوان، یک بار با دختری به نام بولما ملاقات کرد که در جستجوی یک شی جادویی به نام "توپ اژدها" به او برخورد کرد. گفته شد هر کس هر هفت نفر را جمع کند یک آرزو را برآورده کند.

گوکو مجذوب توپ های اژدها شد. او در یک سفر یک عمر با او به شرط اینکه اجازه دهد دختر از قدرت توپ استفاده کند، همراهی کرد.

آنها به تنهایی نمی روند. با یک شاگرد Muten-Roshi و ناب به نام Kuririn آشنا می شوند که با او یاد می گیرد و به یک رزمی کار قوی تر برای مسابقات جهانی هنرهای رزمی تبدیل می شود.

با این حال، این فقط برای آن نبود. آنها برای جلوگیری از افرادی که از این قدرت افسانه ای سوء استفاده می کنند، آموزش می بینند و قوی تر می شوند.

Dragon ball z به قدری در سراسر جهان مشهور شد که Dragon ball را به یکی از موفق ترین انیمه های تمام دوران تبدیل کرد. شخصیت ها دوست داشتنی هستند و گوکو هنوز برای بسیاری از طرفداران شماره یک است.

 این یک انیمه در ژانر شونن است که از مانگایی به همین نام اقتباس شده است. بله، ممکن است سبک هنری قدیمی داشته باشد، اما مناسب و جالب است، و وقتی یک بار شروع به تماشای آن کنید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

از آنجایی که این یک انیمه باستانی است، طرفداران از لحاظ عاطفی نیز به آن وابسته هستند. این یکی از آن انیمه هایی است که بر انیمه های مدرن تاثیر گذاشته و الهام گرفته است.

مطالب مشابه

بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش سوم)
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش دوم)
بهترین انیمه های عاشقانه دبیرستانی(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش دوم)
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش اول)
بهترین انیمه های فانتزی برای تماشا(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه