معرفی خدایان قدرتمند انیمه(قسمت اول)

2022-12-28T09:41:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 6 دقیقهدرجه کیفی A

معرفی خدایان قدرتمند انیمه(قسمت اول)

انیمه های ژاپنی به مفاهیم الوهیت از پس زمینه و دیدگاه بسیار متفاوتی نسبت به اکثر رسانه های غربی می پردازند. ژاپن دو دین اصلی دارد: شینتو و بودیسم. در شینتو، عملاً هر چیزی می‌تواند حاوی جوهر کامی باشد (کلمه‌ای که ترجمه مستقیمی در انگلیسی ندارد اما می‌تواند تقریباً به «خدا» یا «روح» ترجمه شود). بودیسم، در مقابل، بر خدایان تمرکز نمی کند، بلکه به روشنگری بالقوه انسان ها می پردازد و به آن انعطاف پذیری برای ادغام با عمل ادیان دیگر می دهد. تأثیراتی از اساطیر و مذهب غربی نیز در انیمه وجود دارد که اغلب به روش‌های خلاقانه با باورهای سنتی ژاپنی ادغام می‌شود.

پس کدام خدایان انیمه قدرتمندترین هستند؟ چه کسی می تواند تانوس را تهدید کند، اودین را محو کند یا دارکسید را نابود کند؟ فهرست زیر با هدف ارائه چشم‌اندازی در مورد قدرت، توانایی‌ها و هیبت کلی (به معنای واقعی الهام‌بخش جهان) از برجسته‌ترین خدایان این رسانه است. با توجه به اینکه بسیاری از انیمه ها دارای چندین شخصیت خداگونه هستند، این لیست به دلیل تنوع، دارای یک شخصیت در هر سریال یا فیلم است.

 

NO FACE

اگر با نسخه دوبله انگلیسی Spirited Away بزرگ شده اید، شاید No Face را به عنوان یک خدا تصور نکنید، که ترجمه کامی را به عنوان "ارواح" به جای "خدایان" انتخاب کرد. همچنین مشخص نیست که او دقیقاً خدای چه چیزی است. دیگر شخصیت‌های Spirited Away بر چیزهایی از رودخانه‌ها تا تربچه‌ها دامنه روشنی دارند، اما هر هدفی که No Face داشته یا ممکن است داشته باشد (بسیاری از خدایان در Spirited Away هدف اصلی خود را از دست داده‌اند) یک راز است. با وجود این، No Face به اندازه کافی قدرتمند است که جایگاهی در این لیست را تضمین کند.

برای یک چیز، No Face flat out خدایان دیگر را می خورد. برای دیگری، او به نوعی آنقدر کاریزماتیک است که خدایان دیگر به او پیشکش می کنند!

اینکه بتوانید مقادیر به ظاهر بی نهایت طلا را به ذهن متبادر کنید، مزیت های خود را دارد. او با انعکاس خواسته های دیگران، به عنوان یک حساب اخلاقی نسبت به کسانی که با آنها برخورد می کند، رفتار می کند، با کسانی که از خودگذشتگی می کنند مهربانی می کند و کسانی را که به طمع عمل می کنند می بلعد. اگر طرف خوب او باشید، او می تواند زیبا و جذاب باشد. اگر اشتباهی از جانب او انجام دهید، او بدترین کابوس شما خواهد بود، و شما فقط خود را برای هیولایی که او تبدیل می‌کند مقصر خواهید داشت.

 

SOSUKE AIZEN

در دوبله انگلیسی از شخصیت های اصلی Bleach با عنوان Soul Reaper یاد می شود. در ژاپنی به همین شخصیت‌ها «شینیگامی» می‌گویند که به معنای واقعی کلمه «خدایان مرگ» ترجمه می‌شود. قدرتمندترین این شینیگامی سوسوکه آیزن، شرور اصلی نیمه اول سریال است. این قدرت محض اتفاقاً انگیزه اصلی شرارت او است. او در قدرت خود آنقدر فراتر از شینیگامی های دیگر بود که نمی توانست نسبت به همسالان خود احساس همدلی کند. هر شینیگامی یک زانپاکوتو ویژه دارد، شمشیری که بخشی از روح صاحبش است. zanpakuto آیزن، Kyōka Suigetsu، به ویژه قدرتمند است، و قادر است هر کسی را به انجام دستورات شیطانی آیزن هیپنوتیزم کند.

آیزن خالی از ضعف نیست که بتواند توسط مخالفانش مورد سوء استفاده قرار گیرد. او در نهایت شکست خورده و زندانی می شود. با این حال، این هیچ یک از خدایان دیگر نیست که موفق می شود او را شکست دهد، بلکه یک انسان است. از ایچیگو کوروساکی، قهرمان اصلی بلیچ، گاهی به عنوان شینیگامی یاد می شود، اما این طبقه بندی دقیق نیست. او یک نیمه خداست. در حالی که پدرش شینیگامی است، مادرش انسان است، او بدنی فانی دارد و خود رسماً انسانی با قدرت شینیگامی در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، آیزن قدرتمندترین خدا در بلیچ است، اما خدایان می توانند توسط انسان ها پیشی بگیرند.

 

KOENMA (WITH THE MA FU KAN)

قبل از اینکه Bleach وجود داشته باشد، Yuyu Hakusho وجود داشت، شاید بهترین سریال نبرد روحی Shonen Jump. همانطور که در سری اکشن Shonen Jump معمول است، یویو هاکوشو مملو از مبارزان بسیار OP است که به سمت یکدیگر می روند. با این حال وقتی نوبت به قدرت نهایی می رسد، آهسته و پیوسته گاهی اوقات بهترین استراتژی برای حمله است. اگر ما فو کان (پستانک او) را بردارید، کوئنما تهدیدی نخواهد بود. بیشتر اوقات، او اصلاً خیلی قدرتمند نیست، تنها توانایی های منظم او می تواند بین شکل نوزاد و نوجوان و برخی از تکنیک های محافظ اولیه تغییر شکل دهد. به نظر می رسد که او حتی نمی تواند به قدرت پدرش انما، پادشاه دنیای روح، نزدیک شود.

اما آن پستانک احمقانه؟ این تنها قدرتمندترین سلاح در جهان است.

دلیل اینکه Koenma معمولاً قدرت معنوی زیادی ندارد این است که پستانک همه آن را جذب می کند. به اندازه کافی به مکیدن آن چیز ادامه دهید و انرژی کافی برای آزاد کردن قوی‌ترین سد دفاعی در کل سری دارید، که می‌تواند حتی سخت‌ترین شیاطین رتبه‌بندی شده در «کلاس S» را زندانی کند. و اگر این کافی نباشد، آن انرژی می تواند مردگان را نیز زنده کند. شاید استفاده از این سلاح به عنوان تقویت کننده تقلب باشد، اما چه تقویت کننده ای است!

 

TENCHI MASAKI

تنچی ماساکی، قهرمان فرنچایز Tenchi Muyo، قدرتمندترین موجود در جهان خود از نظر قدرت خام است. نقطه ضعف او در توانایی استفاده واقعی از قدرت گفته شده است. زمانی او خدای خالق بود، اما اکنون به عنوان یک هیبرید انسان-بیگانه بدون خاطره ای از تجسم گذشته خود زندگی می کند. حقیقت هویت او تا پایان سومین سری OVA (انیمیشن ویدیوی اصلی) فاش نمی شود. قبل از آن، او گاهی اوقات برخی از قدرت های الهی خود را نشان می دهد، اما به طور غیرارادی به عنوان یک دفاع خودکار در موقعیت های مرگ یا زندگی مانند دوئل خود با کاگاتو یا فرار از سیاهچاله.

بیشترین استفاده از توانایی ویژه او دستکاری انرژی است. او می تواند لایت هاوک وینگ ها را احضار کند، سپرهایی که معمولاً برای تولید آنها به یک سفینه فضایی تمام عیار نیاز دارند، و همچنین تیغه های شمشیر نوری را در اختیار دارد. با این حال، شکل کامل خدایی او فقط یک بار رها شد. باید فوراً سرکوب می شد تا از نابودی کیهان جلوگیری شود! با آموزش های بیشتر برای تسلط بر پتانسیل عظیم خود، او می تواند به رتبه بالاتری در این لیست دست یابد. استفاده واقعی از قدرت به اندازه پتانسیل مهم است، بنابراین در حالی که Tenchi هنوز در این لیست رتبه بندی می کند، او بر اساس پتانسیل صرف به اندازه او رتبه بالایی ندارد. با این حال، حتی به عنوان یک خدای کمتر تجربه شده، او مطمئناً راهی برای وادار کردن خانم ها به پرستش او دارد.

 

BELLDANDY

در Oh My Goddess!، خدایان و الهه ها برنامه نویسان سیستم کامپیوتری Yggdrasil هستند که واقعیت را حفظ می کنند. همانطور که ممکن است بتوانید از این نام حدس بزنید، اوه خدای من! از اساطیر نورس برای الهام گرفتن می گیرد. بلدندی، شخصیت اصلی، تا حدی بر اساس ورداندی، نورن (سرنوشت) است که تصور می‌شد زمان حال را کنترل می‌کند. بلدندی بالاترین رتبه رسمی موجود الهی در اوه الهه من نیست! کیهان، این افتخار نصیب پدرش خدای متعال می شود. با این حال، با توجه به اینکه The Allmighty One در واقع روی صفحه نمایش داده نمی شود و بلدندی خودش فوق العاده قدرتمند است، شخصیتی که طرفداران واقعاً عاشق آن هستند، کسی است که این لیست را تشکیل می دهد.

بلدندی عمداً تمام قدرت خود را برای حفظ امنیت انسان های اطرافش مهار می کند.

در انیمه‌هایی که او در این انیمه حضور داشته است، او فقط از یک ده میلیونیم توان کامل خود استفاده می‌کند. با این حال، او هرگز از جمع آوری مهارت ها و دانش جدید برای استفاده بهتر از قدرت خود در راه های جدید دست نمی کشد، در حالی که همچنان فروتن می ماند و هرگز درباره توانایی های خود لاف نمی زند. برخی از توانایی‌هایی که او نشان داده است عبارتند از تغییر شکل، پرواز، شفا، انتقال از راه دور، درک هر زبان و توانایی‌های مبارزه تن به تن بی‌نظیر (اگرچه او به طور کلی از استفاده از خشونت امتناع می‌کند). یکی از ضعف های اصلی او این است که وقتی احساسات منفی را در خود نگه می دارد، قدرت هایش شروع به کار می کنند.

مطالب مشابه

رتبه بندی 7 شخصیت قوی ناروتو
رتبه بندی 7 شخصیت قوی ناروتو
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
تفاوت بین مانگا و انیمه چیست؟
تفاوت بین مانگا و انیمه چیست؟
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
سایت های انیمه رایگان برای تماشای بهترین انیمیشن های آنلاین
سایت های انیمه رایگان برای تماشای بهترین انیمیشن های آنلاین
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
لیستی از بهترین انیمه در تمام دوران
لیستی از بهترین انیمه در تمام دوران
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 7 دقیقه