5 نکته برای یادگیری سریع‌تر زبان انگلیسی

2021-12-31T19:27:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A

5 نکته برای یادگیری سریع‌تر زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان جالب برای یادگیری است. با اینکه انگلیسی، زبانی در دسترس برای یادگیری در نظر گرفته میشود، با ۷۵۰،۰۰۰ کلمه و هجی های متفاوت که می‌تواند حتی حرفه‌ای‌ترین‌ها را درگیر کند، یادگیری سریع انگلیسی می‌تواند غیر ممکن به نظر برسد. اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که تا زمانی که برنامه مناسبی داشته باشید، اینطور نیست.

1. هر متنی دیدید، بخوانید

متن های ادبی، مجله ها، روزنامه‌ها، وب سایت‌ها، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، جعبه‌های وسایل؛ اگر به زبان انگلیسی نوشته شده اند، آنها را بخوانید. چرا؟ خوب، این محتواها پر از واژگان جدید و همچنین تعداد مناسبی از واژه هایی که شما از قبل می‌دانید. این به شما کمک می‌کند تا به سرعت پیشرفت کنید، چون قرار گرفتن در معرض واژگان فرا گرفته و واژگان جدید، مثال‌های جدیدی را به شما یاد میدهد، در نتیجه کلمات را در ذهن خود تقویت کنید. از طرف دیگر، یادگیری کلمات و عبارات جدید برای ساختن مجموعه واژگان شما ضروری است، به خصوص در زبانی مانند زبان انگلیسی با این همه کلمات! با این حال، فقط خواندن کافی نیست.

2. دائماً به واژگان جدید، توجه کنید

این نکته، نکته جدیدی نیست، اما به خوبی کار میکند. وقتی متنی را میخوانید، و عبارات و کلمات جدیدی میبنید، با فهمیدن معنی آن شگفت زده میشوید و تصمیم میگیرید که در آینده از آن استفاده کنید. اما به ما اعتماد کنید. با یک بار، چیزی در ذهن ثبت نمیشود. برای جلوگیری از این مسئله، عادت کنید که همیشه یک دفترچه و یا دستگاهی که بشود در آن نوشت، همراهتان باشد. هر وقت که یک کلمه یا عبارت جدید را می‌شنوید یا می‌خوانید، آن را یادداشت کنید، یعنی آن عبارت و معنی اش. این باعث صرفه‌جویی در وقت شما هم می‌شود چون شما دیگر به آن کلمه مراجعه نمیکنیئ و از دوباره از خودتان نمیپرسید: "این کلمه چه معنایی داشت؟"

3. با آدم های واقعی مکالمه کنید

تنها کاربرد زبان، برقراری ارتباط است. مطمئنا، ما انسان‌ها در برقراری ارتباط بدون باز کردن دهان خود متخصص شده‌ایم - به لطف Whatsapp و دوستان! اما وقتی مسئله جدی میشود، درست است که صحبت کنید، صحبت کردن بسیار بیشتر از نوشتن و خواندن به شما کمک میکند. فقط به این فکر کنید که چند بار شنیده‌اید که مردم می‌گویند آن‌ها زبان انیگلیسی را میفهمند، اما نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند. بسیاری از سخنگویان حرفه ای زبان انگلیسی صحبت کردن را بهترین راه برای یادگیری انگلیسی روان است. درجا نزنید. به دنبال کسانی باشید که انگلیسی بلندند، در یک دوره کلاس ثبت‌نام کنید، یا در فضای مجازی با افراد خارجی مکالمه کنید.

4. محتواهای انگلیسی ببینید

طنز؟ سیاست؟ بلاگ نویسی؟ آشپزی؟ با موضوعاتی که هر گونه علاقه قابل‌تصور را پوشش می‌دهد، یک پادکست انگلیسی‌زبان یا ویدئوی یوتیوب برای شما وجود دارد. آنها را دنبال کنید و در طول رفت و آمد به مدرسه یا کار، به تعداد کمی گوش دهید. در ابتدا ممکن است با لهجه ها مشکل پیدا کنید، اما پاکار باشید و به زودی شروع به درک آنچه می‌شنوید میکنید (و همچنین کلی کلمات جدید یاد میگیرید.)

5. دائماً خود را محک بزنید

زبانی که میخواهید یاد بگیرید، باید همیشه در ذهنتان باشد. وقتی تنها هستید، با خود انگلیسی حرف بزنید. در اوقات فراغت تست بزنید. سایت های مختلفی هستند که سطح زبان شما را پایش میکنند و شما را راهنمایی میکنند. یکی از تست های معتبر، تستef است.

مطالب مشابه

عکس های خیره کننده ناسا از فرازمین در 2021
عکس های خیره کننده ناسا از فرازمین در 2021
Alternate Text دلارام
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین عکس‌های ناسا در ایستگاه فضایی آخر سال 2021 را ببینید.
بهترین عکس‌های ناسا در ایستگاه فضایی آخر سال 2021 را ببینید.
Alternate Text دلارام
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 2 دقیقه
بررسی و معرفی SLM
بررسی و معرفی SLM
Alternate Text m_maghzi
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 2 دقیقه
گسترش شبکه 5G  چه تاثیری بر اینترنت اشیا و کاربردهای روزمره آن دارد ؟
گسترش شبکه 5G چه تاثیری بر اینترنت اشیا و کاربردهای روزمره آن دارد ؟
Alternate Text m_maghzi
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه