بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش دوم)

2023-10-20T08:12:00Z موضوع فیلم سریال مستند زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش دوم)

فیلم‌های خانوادگی اغلب شهرت جالبی پیدا می‌کنند، اما هر فیلمی شایسته قرار گرفتن در این دسته نیست. نتفلیکس کتابخانه بسیار وسیعی از محتوای خانوادگی، هم در بخش فیلم و هم در بخش تلویزیون دارد. اگر به دنبال چیزی مناسب برای شب های تماشا فیلم هستید که هم شما و هم فرزندانتان را سرگرم کند، پیشنهادهای عالی زیادی در نتفلیکس وجود دارد.

هر فیلم در این فهرست چهار بخشی چیز خاصی برای ارائه دارد، چه درس‌های زندگی کلاسیک، خنده برای کل خانواده، یا هیجان پر از اکشن. اگر مطمئن نیستید که چه فیلمی برای کودکان مناسب است، توصیه می‌کنیم از راهنمای Common Sense Media برای فیلم‌ها استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد رده سنی را برای هر فیلم مشاهده کنید.

در این مطلب و بخش بعدی فهرستی از بهترین و جذابترین فیلم های خانوادگی معرفی شده اند.

بخش اول

بخش سوم

بخش چهارم

 

Coin Heist

 

بر اساس رمانی به همین نام، دزدی سکه، یک فیلم جنایی-درام اصیل نتفلیکس به کارگردانی امیلی هاگینز است که بیشتر به خاطر حضور در فیلم مستند دختر زامبی و برای آثار خودش، تونی فیلیپس و من، شناخته شده است. دزدی سکه نشان دهنده یک گام بزرگ برای فیلمساز جوان است، که بهترین فیلم او تا به امروز و یک ساعت سرگرم کننده برای بچه های بزرگتر و نوجوانان ایجاد می کند. این فیلم داستانی را روایت می‌کند که با پشتوانه یک دزدی همراه است، زیرا چهار دانش‌آموز - جیسون، آلیس، داکوتا و بنی - نقشه‌ای برای نجات دبیرستان خود با شکستن ضرابخانه برای ایجاد تعداد محدودی از سکه‌ها طراحی می‌کنند. به کلکسیونرها بفروشند تا 10 میلیون دلار لازم برای مدرسه تامین شود. این فیلم نگاهی سرگرم‌کننده و دراماتیک به دنیای چهار نوجوان است که برای نجات بقیه دانش‌آموزان و خودشان دست به هر کاری می‌زنند.

 

Hugo

 

هوگو کابره (آسا باترفیلد) که یتیم است و تنها به جز یک عمویش خانواده ای ندارد، در دیوارهای یک ایستگاه قطار در پاریس دهه 1930 زندگی می کند. کار هوگو روغن کاری و نگهداری از ساعت ایستگاه است، اما برای او، وظیفه مهمتر او محافظت از خودکار و دفترچه یادداشتی است که پدر مرحومش (جود لا) برای او گذاشته است. هوگو با همراهی دخترخوانده (کلویی گریس مورتز) یک تاجر اسباب‌بازی عصبانی (بن کینگزلی)، تلاشی را آغاز می‌کند تا رمز و راز ماشین خودکار را حل کند و مکانی را پیدا کند که بتواند آن را خانه بنامد. هوگو به کارگردانی فیلمساز تحسین شده مارتین اسکورسیزی، کاوشی در جادوی فیلم ها است و یک داستان ماجراجویی دلگرم کننده است که همه خانواده دوستش خواهند داشت.

 

The Spiderwick Chronicles

 

در اواخر دهه 2000، تعدادی از فیلم‌ها در تعقیب همان بازاری بودند که مجموعه‌های هری پاتر را به تسلط در گیشه رساندند، و طبق همه حساب‌ها، The Spiderwick Chronicles یکی از موفق‌ترین آثار در اقتباس‌های فانتزی کودکان بود. این فیلم سه خواهر و برادر را دنبال می کند: خواهر بزرگتر مالوری و دوقلوهای سیمون و جرد که دومی همیشه مشکل ساز خانواده محسوب می شود. بنابراین وقتی اتفاقات عجیبی پس از نقل مکان خانواده‌اش به املاک ویران یکی از بستگانش رخ می‌دهد، مالوری (سارا بولگر)، سیمون و مادرشان تصور می‌کنند که جارد پشت همه چیز است. با این حال، موجودات جادویی در زمین پرسه می زنند و همه آنها کتاب خاصی را می خواهند که جارد پیدا کرده است: راهنمای میدانی برای موجودات خارق العاده، نوشته آرتور اسپایدرویک.

 

Mirror Mirror

 

یکی از دو اقتباس سفید برفی که در سال 2012 وارد بازار شد، آینه آینه بازگویی عجیب و غریب از دم پری کلاسیک به کارگردانی تارسم سینگ (پاییز، جاودانه ها) است. این فیلم درباره سفید برفی (لیلی کالینز)، یک شاهزاده خانم یتیم و حاکم برحق پادشاهی خود است. با این حال، یک ملکه شرور و حسود (جولیا رابرتز) برای به دست آوردن کنترل و قدرت نقشه می کشد. وقتی یک شاهزاده جذاب (آرمی همر) ملکه را به نفع سفید برفی طرد می کند، شاهزاده خانم را به جنگل پرتاب می کند تا توسط یک جانور ترسناک ببلعد. سفید برفی که توسط گروهی از سارقان کوچک بزرگراه نجات می یابد، عهد می کند که قلمرو خود را از ملکه خیانتکار پس بگیرد و با کمک نجات دهندگان کوچک خود، غرش می کند.

 

Pee-Wee's Big Holiday

 

اگرچه بهترین فیلم Pee-Wee، Pee-Wee’s Big Adventure، ممکن است در نتفلیکس پخش نشود، فیلم بازگشتی پل روبن و سومین فیلم از این مجموعه، Pee-Wee’s Big Holiday، یک فیلم انحصاری نتفلیکس است. این فیلم درباره پی-وی هرمان، ساکن یک شهر کوچک است که تصمیم می‌گیرد زادگاهش را ترک کند و به اولین تعطیلات زندگی خود برود. هرمان پس از ملاقات با جو مانگانیلو (در نقش خودش) و دعوت شدن به جشن تولدش تصمیم می گیرد به شهر نیویورک سفر کند. البته، پی‌وی که پی‌وی است، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، و این مرد در حالی که راه خود را در سراسر کشور طی می‌کند گرفتار تعدادی هیجینک‌های عجیب و غریب و دردسر می‌شود.

مطالب مشابه

بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش اول)
بهترین فیلم های خانوادگی نتفلیکس (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش چهارم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش سوم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش دوم)
بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه