بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش اول)

2023-05-17T13:25:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش اول)

در این مطلب و همچنین مطلب بعدی بهترین انیمه در مورد فرهنگ اوتاکو با شخصیت های اوتاکو و تماشای طرفداران اوتاکو را مورد بحث قرار می دهیم. صنعت انیمه بخش بزرگی از فرهنگ ژاپنی است و به یک پدیده جهانی بزرگ تبدیل شده است. به این ترتیب، یافتن افرادی که شیفته انیمه، مانگا یا بازی های ویدیویی ژاپنی هستند، غیرعادی نیست. به این افراد «اوتاکو» می گویند.
این لیستی از بهترین انیمه های مربوط به فرهنگ اوتاکو است. از جمله انیمه هایی که شخصیت های مرد و زن اوتاکو را به تصویر می کشند و طرفداران اوتاکو را هدف قرار می دهند.برای مطالعه موارد بیشتر به بخش دوم و بخش سوم این مطلب مراجعه نمایید. همه این سریال های انیمه را می توان از طریق سرویس هایی مانند Crunchyroll، Netflix، Amazon و Hulu در وب سایت های استریم تماشا کرد.

 

Otaku No Video

 

Otaku no Video از بسیاری جهات یک انیمه مدرن است و تا حدی نه کاملاً یک سریال تلویزیونی است و نه کاملاً یک فیلم. با این حال، این یک فیلم زیبا است که با ترکیبی از برخی موضوعات در این انیمه ارائه می شود و اطلاعات فرهنگی مرتبطی را در مورد دنیای Otaku ارائه می دهد.

این سریال بر اساس نحوه تاسیس استودیو Gainax است و تمام جنبه های زندگی به عنوان یک اوتاکو را پوشش می دهد. با کن کوبو شروع می شود که زندگی عادی دارد، اما بعد از اینکه او به گروهی از اوتاکو کشیده می شود همه چیز تغییر می کند.

در نهایت، او به جایی می رسد که با خوشحالی تصمیم می گیرد زندگی معمولی قدیمی خود را رها کند و هدف خود را برای تبدیل شدن به پادشاه اوتاکو تعیین کند.

این یک انیمه خوب در مورد اوتاکوها است که از نظر نژادی متنوع است و چند مصاحبه زنده دارد که تمام جنبه های زندگی هاردکور ژاپنی را پوشش می دهد. این فقط به طرفداران انیمه یا مانگا محدود نمی شود، بلکه برخی چیزهای دیگر مربوط به اوتاکو را نیز شامل می شود.

 

Saekano

 

Saekano انیمه ای است که توسط استودیو انیمیشن سازی A-1 Pictures تولید شده است. این انیمه ای است که در آن mc یک اوتاکو است، ژانری از کمدی و عاشقانه دارد و داستان The Mc Tomoya Aki و دوستان اوتاکو و تلاش آنها برای ساخت بازی ویدیویی خودش را دنبال می کند. تومویا آکی در سال‌های گذشته انیمه، مانگا و لایت‌نوول‌ها را جمع‌آوری کرده است و خود را به چند سریال و فرنچایز با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های تخیلی شگفت‌انگیز متصل کرده است.

تومویا با استفاده از تجربیات گذشته خود موفق به ایجاد یک شرکت بازی های ویدیویی جدید با هدف لمس قلب مردم می شود. با این حال، او متوجه نیست که سایر سازندگانی که مردم را با آثار خود لمس می‌کنند نیز همین احساسات را تجربه می‌کنند.

 

Genshiken

 

Genshiken یک مجموعه انیمه اوتاکو از استودیو Palm است که دارای ژانر کمدی و برشی از زندگی است. داستان کانجی ساساهارا را دنبال می کند که همیشه برای یافتن مکانی که بتواند آن را مکان خود بنامد تلاش کرده است. با این حال، یک روز، او وارد یک باشگاه همه جانبه برای اوتاکو می شود، و ناگهان همه چیز شروع به تغییر می کند زمانی که او با عضو باشگاه ماکوتو ملاقات می کند و متوجه می شود که او یک دختر اوتاکو است.

ساساهارا شروع به درگیر شدن با فعالیت های باشگاه می کند. نشان دادن وسواس خود به انیمه، دوجینشی و شرکت در همایش ها. در آنجا، او با افراد جالب دیگری مانند دوست دختر ماکوتو، ساکی شدیداً ضد اوتاکو آشنا می شود. ساکی با سرگرمی اوتاکو دوست پسرش دست و پنجه نرم می کند، در حالی که ساساهارا خانه جدیدی پیدا می کند و در گنشیکن دوست می شود. او با این ایده که دوباره یک اوتاکو باشد باانگیزه می شود و به آن افتخار می کند.

 

Denpa Kyoushi

 

این یک سریال انیمه در مورد شخصیت اصلی اوتاکو است که معلم شده است. به موضوعات متفاوت بودن و انجام کاری که دوست ندارید می پردازد. نمایش انیمه همچنین شامل تمام چیزهای معمول اوتاکو است. کاگامی از تدریس لذت نمی‌برد، اما اگر یکی از شاگردانش مشکلی داشته باشد که به نظرش سرگرم‌کننده باشد، کمک خواهد کرد.

این فرض اصلی نمایش است، زیرا تعداد زیادی از دانش‌آموزان وجود دارند که همانطور که در هر قسمت معرفی می‌شوند، همگی به نوعی مشکل دارند، اما کاگامی آن را با راه‌حل‌های حواس‌پرتی از بین می‌برد. جونیچیرو با کلاس خود سفری غیرمحتمل را آغاز می کند، درس های زندگی مانند پذیرش دیگران، پیدا کردن دوستان خوب و زندگی بهتر با انجام کاری که دوست دارید را تجربه می کند.

 

Blood Lad

 

Blood Lad داستان استاز چارلی است، یک خون آشام قدرتمند که بر دنیای شیاطین حکومت می کند. شایعه می شود که او خونخوار و هیولا است، اما در واقعیت، استاز فقط یک اوتاکو معمولی است که به فرهنگ ژاپنی وسواس دارد. او کنترل قلمرو خود را به زیردستانش واگذار می کند و تمام وقت خود را در دنیای مانگا و انیمه می گذراند.

هنگامی که یک دختر ژاپنی به نام فویومی یاناگی، به طور غیرمنتظره ای از درگاهی که به دنیای شیاطین منتهی می شود قدم می زند، استاز خوشحال می شود که سرانجام با فردی از ژاپن آشنا می شود. اما درست زمانی که او شروع به احساس جذابیت غیرعادی برای او می کند، قلمرو او مورد حمله قرار می گیرد و او ناگهان کشته می شود. استاز می خواهد او را زنده کند، زیرا او اکنون یک روح سرگردان است. زیرا هدف نهایی او این است که به دنیای انسان سفر کند و ببیند که چگونه است.

Blood Lad که توسط استودیو Brain’s Base تولید شده است، شامل ژانرهای اکشن، کمدی، ماوراء طبیعی و خون آشام است. این فیلم استاز و فویومی را دنبال می‌کند که به زودی یک گرگینه به آنها ملحق می‌شود و در جستجوی جادویی هستند که می‌تواند فویومی را به زندگی بازگرداند.

مطالب مشابه

بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش دوم)
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش اول)
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش سوم)
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش دوم)
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه