بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش دوم)

2023-05-17T13:50:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش دوم)

در این مطلب و همچنین مطلب بعدی بهترین انیمه در مورد فرهنگ اوتاکو با شخصیت های اوتاکو و تماشای طرفداران اوتاکو را مورد بحث قرار می دهیم. صنعت انیمه بخش بزرگی از فرهنگ ژاپنی است و به یک پدیده جهانی بزرگ تبدیل شده است. به این ترتیب، یافتن افرادی که شیفته انیمه، مانگا یا بازی های ویدیویی ژاپنی هستند، غیرعادی نیست. به این افراد «اوتاکو» می گویند.
این لیستی از بهترین انیمه های مربوط به فرهنگ اوتاکو است. از جمله انیمه هایی که شخصیت های مرد و زن اوتاکو را به تصویر می کشند و طرفداران اوتاکو را هدف قرار می دهند.برای مطالعه موارد بیشتر به بخش اول و بخش سوم این مطلب مراجعه نمایید. همه این سریال های انیمه را می توان از طریق سرویس هایی مانند Crunchyroll، Netflix، Amazon و Hulu در وب سایت های استریم تماشا کرد.

 

Eromanga sensei

 

این انیمه اوتاکو که توسط استودیو A-1 Pictures تولید شده است، بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است و ژانرهای کمدی، درام، عاشقانه را در بر می گیرد. به طور خلاصه، Eromanga-sensei نگاهی دقیق به زندگی یک نویسنده مشتاق لایت رمان در ژاپن می‌اندازد و ارجاعات زیادی به دیگر انیمیشن‌ها، مانگا‌ها و رمان‌ها و همچنین صنعت کلی ژاپن دارد.

شخصیت‌های اینجا کاملاً عجیب و غریب هستند و همیشه از انیمه‌های استاندارد پیروی نمی‌کنند. این یک کمدی عاشقانه دلپذیر، زیبا و حتی بیش از حد ساده است.

 

Re: Creators

 

از Studio TROYCA با ژانرهای: اکشن، فانتزی، علمی تخیلی، Re: Creators تعریف یک انیمه خوب در مورد اوتاکو است. همه چیز در مورد این انیمه منحصر به فرد و خاص است، به خصوص 22 قسمت که ناامید کننده نیستند. از دختران مکانیکی و جادویی گرفته تا شمشیربازان و جنگجویان افسانه ای، هر نوع شخصیتی که فکرش را بکنید، لحظه خاص خود را برای درخشش در این نمایش دارد.

این یکی از بهترین انیمه های محبوب با استفاده از مفهوم "معکوس Isekai" است که شخصیت هایی از یک دنیای فانتزی را برای پیوستن به دنیای واقعی دارد.(بهترین سری انیمه های ایسکای) این داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی است که وقتی متوجه می‌شود که یک شخصیت شرور شخصیت‌های خیالی را به دنیای خود آورده است، به سفری غیرعادی در کنار قهرمانان می‌پردازد.

 

Oreimo

 

Oreimo یک انیمه جذاب با شخصیت های اوتاکو است که شما کاملا عاشق آن خواهید شد. داستان درباره کیوسوکه، پسر دبیرستانی با زندگی عادی است که ناگهان خود را درگیر سرگرمی مخفی خواهرش یعنی تماشای انیمه و بازی های ویدیویی eroge می بیند.

خواهرش، کیرینو، تاکنون با او غریبه بوده است و هم راز و هم تغییر ناگهانی رفتار او تکان دهنده و گیج کننده است. حالا او خودش را می بیند که به خواهرش در حالت اوتاکو کمک می کند، راز او را پنهان می کند، به او کمک می کند دوستان جدیدی پیدا کند و رابطه آنها را ترمیم می کند. به طور جدی یک جفت خواهر و برادر از طریق قدرت فرهنگ اوتاکو خوشبختی را پیدا می کنند!

 

Lucky Star

 

ستاره خوش شانس یک سریال کمدی تکه ای از زندگی است که در سبک انیمه اوتاکو ساخته شده است. اگر بیشتر به جوک علاقه دارید، این بهترین انتخاب برای تماشا است.

این نمایش شامل ژانرهایی مانند کمدی، فرهنگ اوتاکو و مدرسه است و توسط کیوتو انیمیشن تولید می شود. Lucky☆Star داستانی در مورد چهار دختر مدرسه ای زیبا از جمله کوناتا ایزومی، که یک اوتاکو است، دوقلوهای هیراگی، تسوکا و کاگامی، و میوکی تاکارا است.

این دختران لحظات خنده‌داری را در مدرسه و زندگی‌شان پشت سر می‌گذارند و دوستی آنها با مشاهدات طنز آمیز درباره آنچه در اطرافشان می‌گذرد تقویت می‌شود. فرهنگ سنتی ژاپن، اوتاکو، یا عادات آشپزی مختلف، و همه چیز در اطراف - هیچ موضوعی از بحث آنها در امان نیست.

 

Watamote

 

مهم نیست که چقدر کسل یا افسرده باشید، این نمایش شما را سخت تر از همیشه می خنداند. این یک داستان انیمه خوب در مورد یک دختر اوتاکو است که سعی می کند بر مشکلات اجتماعی خود در دبیرستان غلبه کند و زندگی رضایت بخشی را آغاز کند.

توموکو دختر دبیرستانی است که می خواهد محبوب و جذاب باشد. او فردی منزوی و دور از اجتماع است. او احساس می‌کند که خانواده‌اش به او اهمیت نمی‌دهند، هیچ‌کس متوجه مشکلات او نمی‌شود و تنها دوستی که می‌تواند با او صحبت کند، هیچکس است. توموکو کسی را ندارد که به او مراجعه کند.

 

Outbreak Company

 

این انیمه درباره مضامین ایسکای، فرهنگ اوتاکو و تقلید است که داستان شینیچی کانو را دنبال می‌کند، کسی که یک سبک زندگی منزوی را دنبال می‌کند که فقط از طرفداران انیمه، مانگا و بازی‌ها تشکیل شده است. با این حال، پس از تصمیم به دور شدن از حالت بسته خود، در نهایت به امپراتوری Eldant منتقل می شود. این دنیای جدید دارای مقادیر زیادی از گونه‌ها و اسرار است که شینیچی قبلاً ندیده است.

در این دنیا به شینیچی یک وظیفه بعید داده می شود: گسترش فرهنگ انیمه، مانگا و فرهنگ ژاپنی با تبدیل شدن به یک اوتاکو. شینیچی برای تکمیل ماموریت خود از حمایت مقامات ژاپنی و میوسل خدمتکار نیمه جن برخوردار است. علاوه بر این، پترالکا - شاهزاده امپراتوری الدانت - نیز در تیم او حضور دارد. همراه با گروه خود، هدف او این است که همه افراد با پیشینه های مختلف را به منظور ترویج و بزرگداشت فرهنگ اوتاکو در این دنیای جدید متحد کند.

مطالب مشابه

بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش اول)
بهترین انیمه ها درباره شخصیت های اوتاکو(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش دوم)
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش اول)
بهترین انیمه ها با شخصیت های بی احساس(بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش سوم)
انیمه های برتر شوجو برای تماشا در سال 2023(بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه