هشتگ ها به شما این امکان را می دهند که به مخاطبین علاقه مند به یک موضوع خاص دسترسی پیدا کنید.
هشتگ ها کلماتی هستند که بعد از علامت (#) قرار می گیرند. از آنها در رسانه های اجتماعی و سایت های وبلاگ نویسی برای دسته بندی محتوا بر اساس موضوع استفاده می شوند.
در بیشتر شبکهها، کاربران میتوانند برای مشاهده محتوای بیشتر مرتبط با موضوع هشتگ، روی هشتگها کلیک کنند.
هشتگها میتوانند به شما کمک کنند به افرادی دسترسی پیدا کنید که ممکن است حساب شما را در اینستاگرام دنبال نکنند، اما هشتگهای خاصی را دنبال میکنند. هر کاری که می توانید برای افزایش دید ارگانیک خود انجام دهید بسیار مهم است.
در متن زیر راه هایی وجود دارد که می توانید از هشتگ ها برای افزایش دید، تعامل و فالوور در اینستاگرام استفاده کنید.
اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا پست های برتر و جدیدترین پست های یک هشتگ را مشاهده کنید. همچنین می توانید هشتگ ها را دنبال کنید تا پست های برتر را در فید خبری خود دریافت کنید.
اگر می خواهید پست های شما در پست های برتر برای هشتگ های خاص باشد، آنها را دنبال کنید. انواع محتوایی را که در پست های برتر برای الهام گرفتن ظاهر می شوند، تجزیه و تحلیل کنید، ولی از مطالب تکراری استفاده نکنید.
علاوه بر ایده گرفتن برای پست های بعدی خود، می توانید با پست های برتری که در فید خبری شما ظاهر می شوند، تعامل داشته باشید. همچنین شما را با افرادی در اینستاگرام که احتمال بیشتری برای تعامل با پستهای شما دارند مرتبط میکند.
اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برای هر پست تا 30 هشتگ اضافه کنید. نیازی به شمردن نیست – معمولاً وقتی 31 هشتگ بزنید به شما هشدار می دهند.
شما می توانید تا 2200 کاراکتر برای عنوان و هشتگ خود داشته باشید. همچنین، میتوانید هشتگهای خود را پس از انتشار در اولین نظر پست قرار دهید.
در حالی که می توانید محبوب ترین هشتگ های مرتبط با پست خود را آزمایش کنید، باید به دنبال هشتگ های خاص تر باشید. می توانید از ترکیبی از هشتگ های محبوب، هشتگ های مارک دار و هشتگ های خاص تر و طولانی تر استفاده کنید.
اپلیکیشنهایی مانند Hashtag Expert(دانلود) به شما امکان میدهند بهترین هشتگها را در اینستاگرام جستجو کنید. مرتبط ترین و محبوب ترین هشتگ های مرتبط با جستجوی شما را جستجو می کند. میتوانید از برنامه بخواهید به طور خودکار هشتگهای برتر را انتخاب کند یا حداکثر 30 هشتگ را از پیشنهادات آنها انتخاب کند.
این مجموعه از هشتگ ها شما را با دوستداران بیشتری در جامعه اینستاگرام نسبت ب موضوعتان مرتبط می کند.
وقتی از صفحه هشتگ بازدید می کنند و پست شما را می بینند، پیوندی برای دنبال کردن شما خواهند داشت. به این ترتیب تعامل و فالوورها را از طریق هشتگ افزایش می دهید.
به این فکر کنید که از ترکیبی از کلمات کلیدی گسترده و طولانی در استراتژی سئو خود برای به دست آوردن دید در جستجو استفاده می کنید.
اما در عوض، شما هشتگ های محبوب و خاص در استراتژی رسانه های اجتماعی خود دارید تا در اینستاگرام دیده شوید.
راه دیگر برای ایجاد علاقه به پست خود این است که با پست های اخیر با همان هشتگ خود استفاده کنید. یک راه عالی برای ارتباط با سایر سازندگان محتوا و افرادی است که پست های مشابه را در انجمن اینستاگرام را دوست دارند. حتی ممکن است تعدادی لایک و فالوور جدید برای پست خود دریافت کنید.
یکی از سوالات رایج در مورد هشتگ ها این است که آیا باید از آنها برای استوری های خود استفاده کنید یا خیر. پاسخ ساده این است که می توانید برچسب های هشتگ را به استوری های خود اضافه کنید، اما نیازی به این کار ندارید.
وقتی به آخرین یا برترین پستها در یک صفحه هشتگ در اینستاگرام نگاه میکنید، فقط ریلز و پستهایی را که کاربران در شبکه خود ایجاد کردهاند نمایش میدهد.
در حالی که قرار دادن هشتگ در نمایه شما کلمه کلیدی را به بیوگرافی شما اضافه می کند، نتایج جستجوی اینستاگرام برای حساب ها فقط کلمات کلیدی را در قسمت های نام کاربری یا نام افراد پیدا می کند.
مشابه استفاده از هشتگ در استوری های خود، می توانید هشتگ ها را به بیو حساب اینستاگرام خود اضافه کنید. اما این بدان معنا نیست که نمایه شما در صفحات هشتگ ظاهر می شود زیرا این صفحات فقط ریلز و پست ها را نشان می دهند.
برای افزودن هشتگ به یک پست، کافی است یک علامت # و به دنبال آن کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی خود را بدون فاصله تایپ کنید. متوجه خواهید شد که هنگام تایپ هشتگ های محبوب از جمله تعداد پست هایی که از هشتگ استفاده می کنند ظاهر می شوند. اگر میخواهید از آن استفاده کنید، ضربه بزنید تا آن را به پست خود اضافه کرده و تعامل خود را افزایش دهید.