ورود به اکسپلور در اینستاگرام

2022-02-01T08:02:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 7 دقیقهدرجه کیفی A

ورود به اکسپلور در اینستاگرام

نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام

در این مطلب نحوه عملکرد و نحوه بهینه سازی محتوا برای ورود به اکسپلور آورده شده است. ظاهر شدن در صفحه اکسپلور بهترین ابزار رایگانی است که می توانید در اینستاگرام دریافت کنید.
اکسپلور یک موتور اکتشافی است که به کاربران کمک می‌کند محتوای جدید پیدا کنند و برجسته شدن در آنجا برای افزایش مخاطب در اینستاگرام مفید است. بیش از 200 میلیون کاربر هر روز از صفحه اکسپلور بازدید می کنند.
درواقع حاوی محتوایی از حساب‌هایی است که کاربران قبلاً آنها را دنبال نمی‌کنند و تضمین می کند که پست های شما توسط افرادی خارج از مخاطبان فعلی شما دیده می شود. هیچ فرمول دقیقی برای ورود به صفحه اکسپلور وجود ندارد اما اگر بدانید الگوریتم چگونه کار می کند کمک خواهد کرد.
درک نحوه عملکرد Explore به شما امکان می دهد محتوا را برای سیگنال های رتبه بندی بهینه سازی کنید که الگوریتم به دنبال آن است.


اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می کند

در حالی که فید صفحه اصلی اینستاگرام محتوای دوستان، خانواده و سایر افرادی را که دنبال می‌کنید نمایش می‌دهد - صفحه اکسپلور محتوای حساب‌هایی را نشان می‌دهد که کاربران هیچ ارتباط مستقیمی با آنها ندارند. وقتی می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوهایی را که قبلاً ندیده‌اید بررسی کنید، اکسپلور جایی است که می‌توانید برای پیدا کردن آن بروید.

اینستاگرام چگونه متوجه می‌شود که چه چیزی را در این صفحه به افراد نشان دهد؟

فاکتورهای رتبه بندی اینستاگرام این محتواها راکاوش می کند. الگوریتم کاوش اینستاگرام از سیگنال‌های مشابه فید اصلی برای رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌کند.

آن سیگنال ها عبارتند از:

  • اطلاعات مربوط به پست: از جمله زیرنویس ها، هشتگ ها، برچسب های مکان، لایک ها، نظرات و غیره.
  • فعالیت کاربر در اینستاگرام: صفحه اکسپلور برای هر کاربر بر اساس آنچه در اینستاگرام با آن در تعامل است، شخصی‌سازی می‌شود.
  • سابقه کاربر با سازنده محتوا: اگر محتوا توسط حسابی منتشر شده باشد که کاربر قبلاً با آن تعامل داشته است، احتمال بیشتری دارد که در اکسپلور ظاهر شود.
  • اطلاعاتی در مورد سازنده محتوا: شامل معیارهایی مانند محتوایی که منتشر می‌کنند، تعداد فالوورهایشان، میزان مشارکت پست‌هایشان و غیره.

سیستم دو مرحله ای اینستاگرام

محتوا قبل از اینکه به سیستم اکسپلور ختم شود از دو مرحله عبور می‌کند: مرحله تولید پیش نمایش(که به عنوان مرحله منبع‌یابی نیز شناخته می‌شود) و مرحله رتبه‌بندی.

مرحله تولید پیش نمایش

هنگام تنظیم محتوا برای صفحه اکسپلور، الگوریتم با جستجوی حساب‌های "seed" شروع می‌شود، که حساب‌هایی هستند که افراد قبلاً با آنها تعامل داشته‌اند. با تجزیه و تحلیل اکانت‌های اولیه، اینستاگرام می‌تواند اکانت‌های مرتبطی را که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشد، پیدا کند.
پس از اینکه الگوریتم Explore مجموعه‌ای از حساب‌های اولیه و حساب‌های مشابه به seed را گردآوری کرد، عکس‌ها و ویدیوهایی را که حساب‌ها پست کرده‌اند یا با آنها درگیر شده‌اند، تجزیه و تحلیل می‌کند.

راه‌های مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند با حساب‌ها و رسانه‌ها در اینستاگرام تعامل داشته باشند (به عنوان مثال، دنبال کردن، لایک کردن، نظر دادن، ذخیره و اشتراک‌گذاری).

در پایان مرحله تولید پیش نمایش، الگوریتم هزاران محتوای واجد شرایط را برای نشان دادن یک کاربر گردآوری کرده است. سپس اینستاگرام از 500 تعداد از آن پیش نمایش ها نمونه برداری می کند و آنها را به مرحله بعدی می فرستد.

مرحله رتبه بندی


مرحله دوم انتخاب محتوا برای اکسپلور اینستاگرام شامل فرآیند فیلتر سه مرحله ای است.
در مرحله اول، الگوریتم پیش نمایش ها را از 500 به 150 کاهش می دهد. سپس از 150 به 50 و در نهایت از 50 به 25 کاهش می یابد. اکنون الگوریتم آماده است تا صفحه اکسپلور را با بالاترین کیفیت و مرتبط ترین پست ها پر کند.
همه اینها در یک چشم به هم زدن هر بار که کاربر از صفحه اکسپلور بازدید می کند یا آن را پایین می کشد تا آن را به روز کند، اتفاق می افتد. 25 پیش نمایش نهایی آن چیزی است که در صفحه اول شبکه اکسپلور شخص نشان داده می شود.

اینستاگرام چگونه 25 محتوای مرتبط را از بین 500 پیش نمایش انتخاب می کند؟

  • اینستاگرام پیش بینی می کند که افراد پس از دیدن یک پست در اکسپلور چه اقداماتی را انجام می دهند.
  • لایک ها، نظرات و ذخیره ها همگی اقدامات مثبتی هستند که کاربر ممکن است انجام دهد. هر عمل ارزش خاص خود را دارد.
  • اینستاگرام از ارزش یک اقدام پیش‌بینی‌شده برای اندازه‌گیری میزان مرتبط بودن محتوای یک کاربر خاص استفاده می‌کند.

به عنوان مثال، اگر ارزش عمل ذخیره یک پست بیشتر از لایک کردن یک پست باشد، اینستاگرام پستی را انتخاب می کند که کاربر احتمالاً ذخیره می کند.اینستاگرام هیچ جزئیات خاصی در مورد ارزش اقدامات کاربر ارائه نمی دهد. شایان ذکر است که الگوریتم چندین پست را از یک حساب seed یکسان نادیده می‌گیرد. بنابراین بعید است که پست‌های متوالی از یک سازنده را در Explore ببینید.

نحوه بهینه سازی محتوا برای اکسپلور اینستاگرام

می‌توانید با بهینه‌سازی محتوا برای سیگنال‌های رتبه‌بندی شناخته شده، شانس خود را برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش دهید.
به طور خلاصه، آن سیگنال ها عبارتند از:

  • اطلاعات در مورد پست
  • فعالیت یک کاربر در اینستاگرام
  • سابقه تعامل کاربر با سازنده محتوا.
  • اطلاعاتی در مورد سازنده محتوا

در اینجا کاری که می توانید انجام دهید تا محتوای خود را توسط الگوریتم Explore انتخاب کنید شامل:

اطلاعات درباره پست

کپشن‌های دقیقی بنویسید که تشخیص محتوای هر پستی که منتشر می‌کنید را برای اینستاگرام آسان کند. افزودن هشتگ‌های مرتبط مهم است، زیرا آنها الگوریتم اکسپلور را منعکس می‌کنند و در عین حال لایه دیگری از قابلیت کشف را به محتوای شما اضافه می‌کنند.
در صورت لزوم، یک برچسب موقعیت مکانی اضافه کنید تا اینستاگرام بتواند آن را به کاربرانی که از محتوای محلی لذت می برند نشان دهد.

فعالیت یک کاربر در اینستاگرام

این یک سیگنال دشوار برای بهینه سازی است زیرا کاری که سایر کاربران در اینستاگرام انجام می دهند از دست شما خارج است.برای این مورد، با فکر کردن در مورد اینکه مخاطب ایده‌آل شما چه کسانی هستند و احتمالاً با چه نوع حساب‌هایی تعامل دارند، شروع کنید. سپس به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا شبیه آن حساب ها باشید. اگر می‌خواهید انواع کاربرانی را جذب کنید که با اکانت‌های برند درگیر هستند، باید اکانت خود را به گونه‌ای قرار دهید که اینستاگرام بتواند تشخیص دهد که متعلق به یک برند است.

تاریخچه یک کاربر با سازنده محتوا

باز هم با این فاکتور رتبه‌بندی، نمی‌توانید کاربران را مجبور کنید که با محتوای شما ارتباط بگیرند. باید در مورد پست های متفاوت نظر دهید، به نظرات پاسخ دهید و حتی ممکن است محتوای دیگران را در استوری های خود به اشتراک بگذارید. اگر آنها با شما در تماس باشند، به عنوان یک تعامل حساب می شود. اکنون شانس خود را برای حضور در فید Explore آنها افزایش داده اید.

اطلاعات درباره سازنده محتوا (شما)

یک عامل رتبه بندی است که شما از طریق اطلاعاتی که در نمایه خود منتشر می کنید، کنترل کاملی بر آن دارید. علاوه بر پر کردن کامل صفحه نمایه شما، به ایجاد یک استراتژی محتوا در حول یک جایگاه مشخص کمک می کند. هدف شما این است که مشخص کنید چه نوع تولید کننده محتوا هستید.

توصیه های مهم برای ورود به اکسپلور

ارسال در زمان مناسب

آیا تاکنون بینش اینستاگرام خود را بررسی کرده اید تا ببینید چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند؟ ارسال در زمان مناسب کلید دریافت بیشترین تعداد لایک و کامنت است.
فید اصلی اینستاگرام تازگی را در اولویت قرار می دهد، و این تعاملی است که شما در آنجا به دست می آورید که تعیین می کند آیا محتوای شما به اکسپلور می رسد یا خیر. برای دسترسی به این ویژگی باید یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام داشته باشید.
وارد حساب تجاری خود شوید، روی دکمه منوی سه خطی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. اطلاعات آماری را انتخاب کنید و بخش مخاطبین را ببینید.این بخش به تفکیک فالوورهای شما از جمله زمانی که آنها فعال هستند و جمعیت آنها را نشان می دهد. پست کردن در زمانی که دنبال کنندگان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند می تواند راهی موثر برای ایجاد تعامل بیشتر از سوی آنها باشد. ایده خوبی است که زمان های مختلف ارسال را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتیجه را دارد.


ریز عکسهای ویدیوی خود را سفارشی کنید

پس از آپلود ویدیو، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا قبل از انتشار تصویر کوچک آن را سفارشی کنید.این ویژگی است که نباید نادیده بگیرید، زیرا فید Explore صد در صد بصری است.
تصویر اولیه تنها راهی است که یک نفر قبل از تماشای ویدیو، ایده ای درباره آن پیدا کند.

در صدر به‌روزرسانی‌ها باشید

چیزهایی که در خود اینستاگرام جدید است.اینستاگرام همیشه اپلیکیشن خود را با ویژگی‌های نوآورانه جدید یا قالب‌های محتوایی الهام گرفته از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی رقابتی ارتقا می‌دهد.
وقتی اینستاگرام چیز جدیدی را معرفی می کند، این برنامه با افزایش دید هر آنچه اخیراً اضافه شده است، آگاهی را افزایش می دهد.
برای مثال، زمانی که اینستاگرام Reels را راه‌اندازی کرد، این قالب بلافاصله در فیدهای Explore افراد قرار گرفت.


ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام به سادگی دنبال کردن یک فرمول نیست.علاوه بر ساختن یک برند و پرورش مخاطب ، باید از به‌روزرسانی‌های پلتفرم مطلع باشید و محتوای جدید تولید کنید.اما غیرممکن نیست. حساب‌ها هر روز در Explore وارد می‌شوند. توصیه های موجود در این مطلب را همیشه دنبال کنید.

مطالب مشابه

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین دوره های توسعه نرم آفزار پردرآمد
بهترین دوره های توسعه نرم آفزار پردرآمد
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 6 دقیقه
بزرگترین کمپانی های خودرو در دنیا
بزرگترین کمپانی های خودرو در دنیا
Alternate Text yasharteki
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 3 دقیقه
10 چیزی که مردان از یک همسر می خواهند
10 چیزی که مردان از یک همسر می خواهند
Alternate Text yasharteki
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 3 دقیقه