بازاریابی یا مارکتینگ مهارتی است که عامل موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان بزرگ یا حتی یک فروشنده کوچک است. اگر شغلتان به بازاریابی مرتبط است، فیلم های زیر به افزایش مهارتتان در این حرفه کمک می کند.
دیدن این فیلم برای همه بازاریابان الزامی است. این فیلم درباره یک خانواده چهار نفره و زندگی به ظاهر عادی آنها در حومه ای مرفه در ایالات متحده است. در ظاهر، آنها خانواده کاملی به نظر می رسند. آنها هر چیزی را دارند. در واقع آنها حتی یک خانواده واقعی هم نیستند. آنها بازاریاب و بازیگر هستند. این فیلم بینش شگفت انگیزی از نحوه تفکر و عملکرد مردم در مواجهه نوعی خاص از بازاریابی ارائه می دهد. این فیلم به فشار همسالان به خرید و نحوه تأثیرگذاری افراد بر یکدیگر، می پردازد.
این یک فیلم در مورد یک مرد بازاریاب است که یک روز یک شوک الکتریکی را تجربه می کند و شروع به شنیدن همه چیزهایی می کند که زنان به آن فکر می کنند. این فیلم به این می پردازد که چگونه به صدای زنان گوش دهد و با خواسته های آنها سازگار شود. چه در حرفه و چه در زندگی خصوصی.
این فیلم را تماشا کنید زیرا هم به بازاریابی شما کمک می کند و هم یاد میگیرید چگونه برای آنکه دوستش دارید جذاب باشید.
«متشکرم برای سیگار کشیدن» شخصیت اصلی سیگار کشیدن را جذاب جلوه می دهد و بنابراین بدون اینکه بداند آن را بازاریابی می کند. یکی از لحظات اوج فیلم زمانی است که او را در یک مدرسه ابتدایی می بینند که به بچه ها می گوید سیگار کشیدن آنقدرها هم بد نیست…
احتمالاً سعی نمی کنید فرزندانتان را به سیگار کشیدن وادار کنید، اما این داستان بیشتر درباره این است که مردم چگونه می توانند آنچه را که دیگران به آنها می گویند باور کنند. این یک درس بزرگ است که چگونه می توان "هر چیزی" را به بازار عرضه کرد.
این فیلم در مورد مردی است که قصد دارد زنی را برای برنده شدن در یک مسابقه به دام بیاندازد. بحث این است که او می تواند هر چیزی را بفروشد - حتی خودش. پیچیدگی داستان این است که زنی که او سعی میکند متقاعد کند، پروژه کوچکی هم در دست اجرا دارد - اینکه او را مجبور کند که از او متنفر شود.
این فیلم نشان میدهد که چگونه میتوانید افکار و احساسات مردم را با فشار دادن دکمههای مناسب تحریک کنید.
همه چیز در مورد اوج و فرودهای استیوجابز در اپل و به ویژه بازگشت بسیار موفق او به شرکت است.
فیلمی که نشان می دهد چیزها خودشان را نمی فروشند. شما باید به مردم نشان دهید که بدون محصول شما نمی توانند زندگی کنند. بهعنوان یک بازاریاب یا فروشنده، میتوانید از این که چگونه استیو جابز تشخیص داد که مردم واقعاً چه چیزی را میخواهند، چیزهای زیادی یاد بگیرید.
بر اساس یک داستان واقعی، این در مورد یک تیم بیسبال بدون پول زیاد است. با استفاده از ریاضیات و داده ها، مدیر استراتژی خود را برای نحوه خرید بازیکنان تغییر می دهد. همیشه اولین بازیکنانی که به ذهنشان خطور می کند بالاترین ارزش را دارند. استراتژی جدید نتایج شگفت انگیزی را برای تیم به ارمغان می آورد. مشابه بازاریابی درونگرا، تحلیل و اقدام مبتنی بر داده است که موفقیت را به همراه خواهد داشت.
این فیلم یک مثال عالی از این است که چگونه بازاریابی شما می تواند بازده قابل توجهی را برای سرمایه گذاری شما به ارمغان بیاورد، حتی اگر بیشترین بودجه را نداشته باشید. داده های کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید و می توانید رقبا را شکست دهید.
یک آدم پر استرس از دروغ گفتن خسته شده است. او در نهایت به یک بخش روانپزشکی می رود، جایی که با کمک سایر بیماران، متوجه می شود که بهترین تبلیغات را بیان می کند. نتیجه اخلاقی: همیشه راستگو باشید.
منبع: https://www.avidlyagency.com/insights-inspiration/blog/10-marketing-movies