نحوه جستجوی شغل در لینکدین

2022-09-19T08:00:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A

نحوه جستجوی شغل در لینکدین

وقتی صحبت از جستجوی شغل می شود، لینکدین می تواند منبع قدرتمندی باشد. این برنامه به کارفرمایان اجازه می دهد تا فرصت های شغلی را در سایت پست کنند (مانند هر تابلوی کار آنلاین)، و شما می توانید با استفاده از ابزار کاریابی، این فرصت ها را جستجو کنید. لینکدین همچنین به شما امکان می دهد از اتصالات خود برای یافتن موقعیت های جدید و درخواست توصیه ها استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید شرکت ها را دنبال کنید تا همیشه از آخرین پست های لینکدین آنها مطلع شوید.

استفاده از ابزار کاریابی

از آنجایی که کارفرمایان اغلب از  LinkedIn برای بررسی و استخدام افراد جویای کار استفاده می کنند، شرکت های بیشتری شروع به ارسال فرصت های شغلی در سایت کرده اند. به همین دلیل است که یادگیری نحوه استفاده از ابزار جستجوی شغل لینکدین بسیار مهم است.

برای جستجوی مشاغل، روی نماد Jobs کلیک کنید، سپس آنچه را که به دنبال آن هستید در کادر جستجو تایپ کنید. همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای نزدیک بالای پنجره، مانند شرکت، پست های اخیر و سطح تجربه، نتایج جستجوی خود را دقیق کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک شغل خاص، روی عنوان شغل کلیک کنید. علاوه بر جزئیاتی مانند محل کار و الزامات، خواهید دید که چه تعداد از ارتباطات شما برای آن شرکت خاص کار می کند.

 

 

اگر می خواهید برای این شغل درخواست دهید، روی Apply کلیک کنید و برای پر کردن درخواست به وب سایت شرکت هدایت می شوید. برخی از فرصت‌ها همچنین دارای گزینه Easy Apply هستند که به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک با ارسال اطلاعات در پروفایل لینکدین خود، برای یک شغل درخواست دهید. به خاطر داشته باشید که اگر از Easy Apply استفاده می‌کنید، همچنان توصیه می‌کنیم با هر برنامه‌ای که ارسال می‌کنید، یک پروفایل حرفه ای و شخصی بنویسید.

 

همچنین می توانید از طریق تابع علایق شغلی، تنظیمات برگزیده را برای جستجوی شغل خود تنظیم کنید. از نمایه خود، به پایین بروید تا داشبورد خود را پیدا کنید، سپس روی علایق شغلی کلیک کنید.

 

 

این کار به شما امکان می دهد اولویت ها را برای نوع شغلی که به دنبال آن هستید، از جمله مکان، اندازه شرکت و صنعت ذخیره کنید. سپس لینکدین شروع به ارائه توصیه ها و نتایج جستجوی مرتبط به شما می کند. ما پیشنهاد می کنیم از علایق شغلی استفاده کنید تا شانس بیشتری برای دیدن مشاغلی که واقعاً به آنها علاقه دارید داشته باشید.

 

 

شرکت های لینکدین

اگر می‌خواهید درباره شرکت‌های مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید آنها را در لینکدین دنبال کنید. این کار شبیه به دنبال کردن شخصی در توییتر یا اینستاگرام است. هر زمان که آن شرکت چیزی را در صفحه لینکدین خود پست کند، در صفحه اصلی شما ظاهر می شود. دنبال کردن یک شرکت همچنین یک راه بالقوه برای ملاقات با افرادی است که در آنجا کار می کنند، از جمله استخدام کنندگانی که ممکن است شغل ارسال کنند.

می‌توانید از کادر جستجو برای یافتن شرکت‌ها در لینکدین استفاده کنید، یا می‌توانید توصیه‌ها را در صفحه شبکه من مرور کنید. اگر شرکتی را می بینید که به آن علاقه دارید، دنبال کردن را انتخاب کنید. سپس پست های آن شرکت را در صفحه اصلی خود خواهید دید. همچنین می‌توانید اطلاعات دیگری درباره این شرکت ببینید، مانند اینکه کاربران لینکدین در آنجا چه کار می‌کنند و چگونه ممکن است به آنها متصل شوید.

 

البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که دنبال کردن یک شرکت واقعاً به استفاده شما کمک کند. با این حال، این یک راه آسان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و فرهنگ آن است.

 

 

 تنظیمات لینکدین

مانند هر سرویس آنلاین دیگری، مهم است که در مورد تنظیمات و گزینه های مختلفی که در لینکدین دارید بدانید. در حالی که می‌توانید برخی از تنظیمات را تغییر دهید تا به شما کمک کند راحت‌تر یا کارآمدتر باشید، همچنین می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را برای کنترل اینکه چه مقدار از اطلاعات شما برای دیدن همه در دسترس است را تنظیم کنید.

 

برای دسترسی به تنظیمات خود، روی نماد من در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید. از اینجا می‌توانید بسیاری از عناصر حساب خود را تغییر دهید، مانند تنظیمات برگزیده ایمیل، رمز عبور و تأیید دو مرحله‌ای. هر زمان که تنظیماتی را تغییر دهید، به طور خودکار ذخیره می شود.

 

تعداد زیادی تبلیغات در لینکدین وجود دارد. با این حال، بسیاری از آنها از اطلاعات نمایه شما برای ارسال تبلیغات هدفمند بر اساس موقعیت مکانی، علایق و تحصیلات شما استفاده می کنند.

خوشبختانه، می‌توانید نحوه تعامل خود را با این تبلیغات شخصی‌شده تغییر دهید. برای محدود کردن اطلاعاتی که تبلیغ‌کنندگان در مورد شما می‌آموزند، روی برگه تبلیغات در بالای منوی تنظیمات کلیک کنید و هر تنظیم را هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که حتی اگر همه چیز را در این برگه غیرفعال کنید، همچنان تبلیغات را در لینکدین خواهید دید. با این حال، آنها دیگر بر اساس اطلاعات شخصی شما نخواهند بود.

 

تنظیمات حریم خصوصی

اگر می‌خواهید کنترل کنید چه کسانی می‌توانند فید فعالیت و اتصالات شما را ببینند یا افراد خاصی را از دیدن نمایه شما مسدود کنید، از تنظیمات حریم خصوصی LinkedIn استفاده کنید. این تنظیمات می تواند مفید باشد اگر در حالی که هنوز مشغول به کار هستید به دنبال شغل جدیدی هستید و می خواهید مطمئن شوید که کارفرمای فعلی شما از تغییرات نمایه شما مطلع نمی شود.

برای توقف پخش تغییرات نمایه خود در اتصالات خود، روی تب Privacy در منوی تنظیمات کلیک کنید، سپس به پایین بروید و روی اشتراک‌گذاری تغییرات شغلی، تغییرات تحصیلی و سالگردهای کاری از نمایه کلیک کنید. روی دکمه کلیک کنید تا دیگران اتصالات شما دیگر از تغییرات نمایه شما مطلع نشوند.

 

همچنین ممکن است بخواهید نحوه استفاده LinkedIn از داده‌های جمع‌آوری‌شده از شما را محدود کنید. در زیر تب Privacy در منوی تنظیمات، روی نحوه استفاده لینکدین از داده های شما در سمت چپ پنجره کلیک کنید. سپس می توانید این تنظیمات را هر طور که می خواهید تنظیم کنید.

 

اگر می خواهید بدانید قبلاً چه داده هایی از شما جمع آوری شده است، روی مدیریت داده ها و فعالیت خود کلیک کنید. از اینجا می‌توانید داده‌هایی را که به LinkedIn یا شرکت دیگری ارائه کرده‌اید بررسی کنید.

 

 

مطالب مشابه

روش های مختلف برای پیدا کردن شغل در اینترنت
روش های مختلف برای پیدا کردن شغل در اینترنت
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 3 دقیقه
علل از دست دادن حافظه
علل از دست دادن حافظه
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 8 دقیقه
چگونه در طول روز احساس خستگی کمتر و هوشیاری بیشتری داشته باشیم؟
چگونه در طول روز احساس خستگی کمتر و هوشیاری بیشتری داشته باشیم؟
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین برنامه های مدیریت زمان
بهترین برنامه های مدیریت زمان
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 3 دقیقه