چگونه یک لیست پخش را در Apple Music به اشتراک بگذاریم؟

2022-05-08T08:32:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

چگونه یک لیست پخش را در Apple Music به اشتراک بگذاریم؟

برخی مواقع قصد دارید آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستانتان یا خانواده به اشتراک بگذارید تا آنها سلیقه شما را بشناسند و بدانند چه موزیک هایی گوش می دهید. به اشتراک گذاری لیست پخش ها ( Playlists ) در این موارد به درد می خورد و نیازی نیست تک تک اسم آهنگ ها را به دوستانتان اعلام کنید! می توانید لیست پخش های خود را به راحتی در نرم افزار Apple Music برای دیگران بفرستید، هرچند شاید در این راه به مشکلاتی بربخورید و یا گزینه اشتراک برای شما نمایش داده نشود.

چگونگی به اشتراک گذاری پلی لیست در Apple Music

شِیر کردن پلی لیست در دستگاه های موبایل و رایانه ها می تواند اندکی متفاوت باشد و در ذیل این مطلب هر دو روش را توضیح خواهیم داد. توجه داشته باشید فردی که قصد دارید لیست مورد نظر را برای او بفرستید هم باید اشتراک Apple Music داشته باشد. ممکن است در ادامه مطلب که راهنما را ارائه می کنیم، شما گزینه Share Playlist را مشاهده نکنید که نبود این گزینه بدان معناست شما پروفایل Apple Music خود را درست نکرده اید. در این صورت ابتدا به بخش دوم متن مراجعه کنید.

اشتراک گذاشتن پلی لیست در آیفون و آیپد

ابتدا نرم افزار Apple Music را اجرا کنید، از پایین صفحه برروی آیکون Library انتخاب کنید و سپس گزینه Playlists را لمس کنید. لیست پخش مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد آن شوید. از اینجا گزینه سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب کنید و از آن منو گزینه Share Playlist را انتخاب کنید.

حال صفحه ای با قابلیت های مختلف اشتراک گذاری در نرم افزارها و اشکال متفاوت نمایش داده خواهد شد. می توانید با استفاده از پیامک، ایمیل یا شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید یا برروی گزینه کلیک لمس کنید تا لینک لیست پخش شما در حافظه گوشی شما ذخیره شود.

اشتراک گذاشتن پلی لیست در مک و رایانه های شخصی

در سیستم عامل مک خود نرم افزار Apple Music را اجرا کرده، یا در ویندوز نرم افزار iTunes را اجرا فرمایید. وقتی نرم افزار باز شد، لیست پخش مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را باز کنید. دقیقا از بالای موسیقی های این لیست، برروی گزینه سه نقطه کلیک کنید.

برروی گزینه Share انتخاب کرده و سپس از لیست گزینه های مورد نظر آن را که دوست دارید انتخاب کنید تا از طریق پیام، ایمیل یا لینک به اشتراک گذاشته شود.

چرا نمی توانم لیست مورد نظر خودم را برای دیگران بفرستم؟

در بخش بالایی دیدیم که به اشتراک گذاشتن چنین لیستی کار ساده ایست و پیچیدگی خاصی ندارد. اما همیشه گزینه Share در آنجا قرار ندارد و اینجاست که مشکل ایجاد می شود! معمولا دلیل این امر نداشتن یک اکانت Apple Music است و تا وقتی آن را ایجاد نکنید، گزینه شِیر نمایش داده نمی شود. دلیل دیگر می تواند این باشد که موسیقی های محلی شما با موسیقی های Apple Cloud شما فرق دارد که این مشکل هنگامی ایجاد می شود که موسیقی های خود را به نرم افزار نامبرده اضافه کرده باشید. برای حل مشکل دوم، وقتی پای سیستم رایانه ای خود هستید گزینه Merge Library را انتخاب کرده یا در آیفون و آیپد خود از بخش Sync Library is Off گزینه Turn On را انتخاب کنید.

چگونه پروفایل Apple Music ایجاد کنیم؟

ابتدا فراموش نکنید برای ساخت چنین پروفایلی نیاز به اشتراک این نرم افزار دارید. همچنین روش ساختن بنا به استفاده شما از یک گوشی موبایل یا عدم استفاده از آن مقداری فرق دارد.

چگونگی ایجاد پروفایل Apple Music در آیفون و آیپد

نرم افزار فوق را باز کنید و برروی گزینه Listen Now بروید که در پایین صفحه قرار دارد. سپس آیکون بالا سمت راست صفحه را لمس کنید. اگر پیشتر یک اکانت ایجاد کرده باشید از اینجا قابل مشاهده است اما اگر ایجاد نشده باشد، گزینه Set up Profile را مشاهده خواهید کرد.

از اینجا به بعد خود نرم افزار در ساخت اکانت به شما راهنمایی مورد نیاز را خواهد داد. یک نام کاربری انتخاب می کنید، اجازه می دهید دیگران بتوانند شما را پیدا کنند و دوستان خود را دنبال می کنید. پس از این پروسه می توانید به سراغ اشتراک گذاری لیست پخش خود بروید.

چگونگی ایجاد پروفایل Apple Music در مک یا رایانه

ساخت پروفایل در سیستم های مک شبیه روند آیفون و آیپد است. ابتدا نرم افزار Apple Music در مک یا iTunes در ویندوز را اجرا کنید. در ویندوز پس از اجرای نرم افزار از لیست سمت چپ گزینه Music را انتخاب کرده و سپس For You را کلیک کنید. در هرکدام از دو نرم افزار از منوی چپ Listen Now را انتخاب کنید و بعد در سمت راست پنجره اصلی آیکون My Account را انتخاب کنید که یا ابتدای اسم شما یا عکستان را نمایش می دهد. حالا گزینه Get Started را انتخاب کنید و سپس نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا پروفایل خود را ایجاد کنید.

مطالب مشابه

موس فوق سبک چیست؟
موس فوق سبک چیست؟
Alternate Text Mamdosein
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه به هنگام یک دعوا بر اعصاب خود مسلط باشیم؟
چگونه به هنگام یک دعوا بر اعصاب خود مسلط باشیم؟
Alternate Text Mamdosein
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه
چه بازخوردی به خشونت جاده ای داشته باشیم؟
چه بازخوردی به خشونت جاده ای داشته باشیم؟
Alternate Text Mamdosein
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 3 دقیقه
ده روش خلاقانه برای استفاده از خمیر دندان در محیط خانه
ده روش خلاقانه برای استفاده از خمیر دندان در محیط خانه
Alternate Text Mamdosein
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه