بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش اول)

2023-10-06T09:52:00Z موضوع فیلم سریال مستند زمان مطالعه 4 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین سریال های درام جنایی در نتفلیکس (بخش اول)

وقتی صحبت از تماشای تلویزیون می شود، محتوای زیادی برای انتخاب وجود دارد. کمدی‌ها، سریال‌های تلویزیونی، سریال‌های درام نوجوانان - چیزی که می‌توانید در Hulu، Amazon، Netflix، و تلویزیون پیدا کنید، کم نیست. یکی از ژانرهای مورد علاقه ما، خوب یا بد، درام جنایی است. بر کسی پوشیده نیست که نتفلیکس موارد خوب زیادی را در اختیار دارد.

البته محبوبیت این ژانر این سوال را ایجاد می کند: چرا ما آنها را دوست داریم؟ آیا ما وسواس مرگ داریم؟ آیا این یک اثر مانند عبور از محل تصادف در بزرگراه است؟دلیل شما برای تماشا کردن هرچه که باشد، بنشینید و از این پیشنهادات نتفلیکس لذت ببرید. این چهار بخش از بهترین درام های جنایی نتفلیکس هستند. که لینک هربخش در ادامه قرار میگیرد.

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

 

Paranoid

 

پارانوئید یک مینی سریال تلویزیونی است که توسط بیل گالاگر برای ITV و Netflix ساخته شده است. پس از کشته شدن یک پزشک، شخصی به نام "کارآگاه ارواح" در حال جمع آوری جعبه هایی از سرنخ ها و مصاحبه مخفیانه با شاهدان است. تحقیقات به یک شرکت داروسازی در دوسلدورف منتهی می شود و کارآگاهان از همکاران آلمانی خود کمک می گیرند. ایندیرا وارما در نقش D.S. نینا سورش، رابرت گلنیستر نقش DC بابی دی و دینو فتچر نقش DC Alec Wayfield را بازی می کند.

 

Twin Peaks

 

به احتمال زیاد با Twin Peaks آشنا هستید، درام ترسناک ABC که از سال 1990 تا 1991 پخش شد و همه کشور از آنها می پرسیدند "چه کسی لورا پالمر را کشت؟" این نمایش توسط مارک فراست و دیوید لینچ، کارگردان فیلم هایی مانند مخمل آبی و مرد فیل ساخته و نوشته شده است. این نمایش، مانند بسیاری از تولیدات او، از سوررئالیسم و موتیف های رویایی برای ایجاد یک حال و هوای غم انگیز، عرفانی و فضایی استفاده می کند که باعث شده میلیون ها نفر از طرفداران سریال نسبت به نمایش کوتاه مدت وسواس پیدا کنند. علیرغم پخش تنها سی قسمت در دوره اولیه، این سریال به اندازه کافی محبوب شد تا یک فیلم پیش درآمد با عنوان Twin Peaks: Fire Walk With Me تولید شود و یک سریال جذاب Twin Peaks: The Return در سال 2017 از شبکه Showtime پخش شود. شما فقط سریال اصلی را در نتفلیکس پیدا خواهید کرد، اما اگر به تازگی وارد سریال تحت رهبری Kyle MacLachlan شده اید، به هر حال باید از اینجا شروع کنید.

 

The Code

 

کد توسط شلی بیرس ساخته شده است و دن اسپیلمن و اشلی زوکرمن در نقش دو برادر ساکن کانبرا درگیر اوضاعی هستند که شامل یک جامعه دورافتاده و اعضای کلیدی دولت استرالیا است. ند برادر بزرگتر است که در مورد مراقبت از برادر کوچکتر خود، جسی، دچار تعارض است. جسی با قانون دچار مشکل شده است و دیگر اجازه ندارد بدون نظارت از اینترنت استفاده کند. وقتی فیلمی از یک قتل برای برادران ارسال می شود، علیرغم این واقعیت که هر دوی آنها را در معرض خطر جدی قرار می دهد، تحقیق می کنند و افراد زیادی درگیر هستند که هرگز نمی خواهند حقیقت آشکار شود.

 

Longmire

 

والت لانگمیر (رابرت تیلور) کلانتر فداکار و غیرقابل انکار شهرستان آبساروکا، وایومینگ است. او که تنها یک سال می شود که همسر خود را از دست داده است، مردی است که در حال ترمیم روانی است که درد خود را در پشت چهره ای شجاع، پوزخند بی احساس و شوخ طبعی خشک پنهان می کند. Longmire یک گاوچران ترکیبی وسترن و پلیس است. جان کاونی و هانت بالدوین، خالقان سریال، این مجموعه را بر اساس کتاب‌های نوشته شده توسط کریگ جانسون ساخته‌اند.

 

Spotless

 

ژان باستیر (مارک آندره گروندن) و خانواده‌اش در لندن زندگی می‌کنند، جایی که ژان تمیز کردن صحنه جرم را اداره می‌کند. وقتی برادرش مارتین (دنیس منوچه) پس از سال‌ها دوباره ظاهر می‌شود، نه تنها جسدی را که در ون پنهان شده بود، بلکه خاطرات و آسیب‌هایی را که ژان امیدوار بود برای همیشه مدفون بماند، با خود می‌آورد. به گفته هایدی پاتالانو از TheWrap، «نمایش پتانسیل آن را دارد که به اندازه نمایش‌هایی مانند Wallander و The Fall تبدیل به یک محصول صادراتی شود که برای جریان اصلی بسیار هوشمندانه است و برای ما که خود را بالاتر از تماشای Bones می‌دانیم، دلپذیر است». این مجموعه تلویزیونی فرانسوی-بریتانیایی توسط اد مک آردی و کورین مارینان ساخته شد و در سال 2015 در فرانسه پخش شد. برای فصل دوم توسط Esquire تمدید شد.

 

Ripper Street

 

داستان خیابان ریپر در بخش فقیرانه وایت چپل لندن، 1889، تنها شش ماه پس از قتل ناشناخته جک ریپر رخ می دهد. وقتی قربانیان بیشتری پیدا می‌شوند، این به دی‌ای ادموند رید (متیو مک‌فادین) و شریک او، دی‌اس بنت دریک (جروم فلین) بستگی دارد تا دریابند که آیا قاتل دوباره در این کار است یا خیر. رید و همسرش امیلی (آماندا هیل) در مورد مرگ تنها دخترشان ماتیلدا دچار تراژدی شده اند. معمایی پیرامون این دختر وجود دارد که به آرامی در طول فصل ظاهر می شود، اما باعث ایجاد شکاف بین رید و امیلی می شود. این نمایش که در دوبلین فیلمبرداری شده است، دوره لندن را بسیار متقاعدکننده بازسازی کرده است.

مطالب مشابه

بهترین قسمت های فیلم The Vampire Diaries (بخش دوم)
بهترین قسمت های فیلم The Vampire Diaries (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین قسمت های فیلم The Vampire Diaries (بخش اول)
بهترین قسمت های فیلم The Vampire Diaries (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سریال های علمی-تخیلی-فانتزی در نتفلیکس (بخش پنجم)
بهترین سریال های علمی-تخیلی-فانتزی در نتفلیکس (بخش پنجم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین سریال های علمی-تخیلی-فانتزی در نتفلیکس (بخش چهارم)
بهترین سریال های علمی-تخیلی-فانتزی در نتفلیکس (بخش چهارم)
Alternate Text Nazila77
موضوع فیلم سریال مستند|زمان مطالعه 3 دقیقه