بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)

2023-11-27T16:47:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)

هیجان و اکشن تقریباً در هر انیمه ای وجود دارد و سریال را تا پایان سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند. یک سریال کسل کننده، منفعل یا حتی کمیک از یک الگوی منظم پیروی می کند و می دانیم که با پیشرفت طرح، چیز بیشتری برای تماشا نخواهیم داشت.

با این حال، در سریال های جنگی، صحنه‌های مبارزه ناگهانی می‌آیند و داستان را جذاب‌تر می‌کند.هر انیمه اکشن یا انیمه مبارزه ای چندین مورد از بهترین صحنه های مبارزه شخصیت اصلی را دارد.

ممکن است شخصیت‌ها دائماً در حال دعوا نباشند، اما مبارزه قهرمان با آدم‌های بد یا ارواح شیطانی که در ازای آن پاسخ‌های مبادله‌ای معادل دریافت می‌کنند، باعث می‌شود طرفداران انیمه بیشتر تماشا کنند. اگر از طرفداران واقعی انیمه هستید، مطمئناً انیمه Fighting را نیز دوست خواهید داشت.

انیمه‌های فایتینگ معمولاً نشان می‌دهند که قهرمان در هنرهای رزمی عالی است یا عضو قبیله‌های نینجا است، توانایی‌های مبارزه دارد، تمرینات شدیدی را پشت سر می‌گذارد و رشد شخصیت خود را نشان می‌دهد. تماشای همه فصل ها به یک اندازه هیجان انگیز خواهد بود.

این لیست پنج بخشی از بهترین انیمه های مبارزه ای را بررسی کنید و بنا به علاقه خودتان بهترین آنهارا برای تماشا انتخاب کنید، هرچند همگی بهترین هستند.

بخش اول

بخش دوم

بخش چهارم

بخش پنجم

 

Street Fighter II V (1995)

 

چه راه بهتری برای تجربه هجوم آدرنالین خالص هنرهای رزمی به جز این که در یکی از مشهورترین بازی های مبارزه ای که تا به حال دیده شده است، باشید؟

بازی ویدیویی Street Fighter II V که کارگردانی مشابهی با Street Fighter II: The Animated Movie دارد، اقتباسی آزاد از بازی ویدئویی Super Street Fighter II Turbo محصول سال 1994 است.

Street Fighter II V با شخصیت‌های بازی آزادانه‌تر از فیلم رفتار می‌کند، که دقیقاً داستان بازی را دنبال می‌کند. در نتیجه، پیشینه‌ها و شخصیت‌های مورد نظر شخصیت‌هایی مانند ریو و کن و متحدان و دشمنان آن‌ها اغلب از هم جدا می‌شوند.

Street Fighter II V برخی از باورنکردنی ترین صحنه های مبارزه انیمه ای را دارد.

 

Kenichi: The Mightiest Disciple (2012-2014)

 

Kenichi: The Mightiest Disiple یکی از پر هیجان ترین انیمه های هنرهای رزمی است که تاکنون ساخته شده است، حتی اگر یک کمدی باشد.این داستان که برای اولین بار در سال 2006 منتشر شد، بر تلاش دانش‌آموز دبیرستانی کنیچی شیراهاما برای جلوگیری از قلدری با تبدیل شدن به یک هنرمند رزمی متمرکز است.

در حالی که بسیاری از قسمت‌ها شامل شننیگان و دیگر هیجینک‌ها هستند، کنیچی به طور پیوسته در هنرهای رزمی روزانه بهتر می‌شود.در طول 50 قسمت انیمه، بینندگان در نهایت شاهد تبدیل او از یک جنگجوی تازه کار به یک استاد هستند، که تماشای پیشرفت او را بسیار لذت بخش می کند.

 

Basilisk: The Kouga Ninja Scrolls (2005)

 

این یک انیمه هنرهای رزمی با تم مشابه «طومارهای نینجا» است. Basilisk که در سال 2005 منتشر شد، اقتباسی از یک رمان 1958 و یک مانگای 2003 است.داستان در سال 1614 اتفاق می‌افتد، زمانی که قبیله‌های نینجا کوگا و ایگا با هم مبارزه می‌کنند تا ببینند چه کسی جانشین ایه یاسو توکوگاوا به عنوان شوگان بعدی خواهد شد.

این ایده که ده نینجا نخبه از هر قبیله باید تا سر حد مرگ با آن مبارزه کنند، بسیار هیجان انگیزتر از این فرضیه است که حس خوبی از هنرهای رزمی کلاسیک می دهد.Basilisk بر مبارزه با سلاح و بدنه سیال بیشتر از نینجا اسکرول متمرکز شده بر روی ماوراء طبیعی تاکید دارد که شدت نبردهای نینجا را افزایش می دهد.

 

Ninja Scroll (1993)

 

Ninja Scroll محصول 1993 لزوماً یک مجموعه انیمیشن نیست، بلکه یک فیلم است و احتمالاً یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های هنرهای رزمی است.وظیفه جوبی این است که از سرنگونی این گروه که به نام هشت شیطان کیمون شناخته می شود، جلوگیری کند.

جوبی تنها سفر نمی کند. کونویچی کاگرو که بدنش مملو از سموم است و داکوان هر دو با او هستند.

 

Vinland Saga

 

این سریال بر روی سفر تورفین تمرکز دارد که به دنبال انتقام مرگ پدرش می‌رود. او با تمام موقعیت ها به تنهایی روبرو می شود و در قسمت پایانی با حوادث عاطفی بین زندگی گذشته و حال روبرو می شود.او همچنین احساس می کند که این افتخار است که در یک دوئل به جای هر موقعیت دیگری با مرگ روبرو شود و به یکی از بهترین جنگجویان تبدیل شود.

 

Gantz 

 

داستان گانتز بسیار هیجان انگیز و در عین حال ترسناک است. داستان نشان می دهد که چگونه کی کورونو و ماسارو در یک تصادف جان خود را از دست دادند اما دوباره زنده شدند. آنها مردی را قبل از برخورد با قطار نجات دادند و سپس در آپارتمانی در توکیو از خواب بیدار شدند.

آن‌ها نمی‌توانند از توم فرار کنند و مجبور می‌شوند در یک بازی شکار بیگانگان شرکت کنند. این یک انیمه اکشن معروف است و مطمئنا شما را هیجان زده خواهد کرد.

 

Fate/Zero

 

Fate/Zero یک انیمه اکشن است که مبارزه هفت جادو یا خدمتکاران آنها را برای پیروزی در جام مقدس به تصویر می کشد. گفته می شود که توانایی برآوردن هر آرزویی را دارد.این سریال دعواهای زیادی را به نمایش می گذارد. هر کدام فوق العاده خوب اجرا شده و بسیار سرگرم کننده است.

اگر از طرفداران مشتاق سریال های اکشن هستید، حتی به تماشای آن فکر نکنید. شما باید و باید به دنبال آن بروید.

 

Berserk

 

Berserk پر از اکشن، ماجراجویی، هیجان و رمز و راز است. سریال با گاتز آغاز می شود که در ابتدا فرمانروای یک امپراتوری را می کشد و نشانه ای از طبیعت وحشیانه اش به مخاطب می دهد.

او به ماجراجویی های خود ادامه می دهد و شاهد چندین مشکل است، اما به نظر می رسد هیچ کدام او را نمی ترساند.او با گریفیث آشنا می شود و عضو گروه The Band of the Hawk می شود. داستان جذابی است و به شدت مورد علاقه مخاطب قرار گرفته است.

 

The Seven Deadly Sins

 

The Seven Deadly Sins یک انیمه معروف در ژانر مبارزاتی است که به گروهی از شوالیه های مقدس می پردازد که متهم به توطئه علیه پادشاهی شیرها هستند.یک دهه بعد، الیزابت، سومین شاهزاده خانم، تلاش می کند تا هفت گناه مرگبار را بیابد و از آنها درخواست می کند تا به او کمک کنند تا پادشاهی اش را تصرف کند.

فصل چهارم Seven Deadly Sins غیرمنتظره بود، با این حال یکی از تحسین شده ترین انیمه های مبارزه ای است. بنابراین، اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، همین الان آن را تماشا کنید.

مطالب مشابه

بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش دوم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش ششم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش ششم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه