بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش چهارم)

2023-11-28T03:39:00Z موضوع انیمه مانگا لایو اکشن زمان مطالعه 3 دقیقهدرجه کیفی A

بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش چهارم)

هیجان و اکشن تقریباً در هر انیمه ای وجود دارد و سریال را تا پایان سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند. یک سریال کسل کننده، منفعل یا حتی کمیک از یک الگوی منظم پیروی می کند و می دانیم که با پیشرفت طرح، چیز بیشتری برای تماشا نخواهیم داشت.

با این حال، در سریال های جنگی، صحنه‌های مبارزه ناگهانی می‌آیند و داستان را جذاب‌تر می‌کند.هر انیمه اکشن یا انیمه مبارزه ای چندین مورد از بهترین صحنه های مبارزه شخصیت اصلی را دارد.

ممکن است شخصیت‌ها دائماً در حال دعوا نباشند، اما مبارزه قهرمان با آدم‌های بد یا ارواح شیطانی که در ازای آن پاسخ‌های مبادله‌ای معادل دریافت می‌کنند، باعث می‌شود طرفداران انیمه بیشتر تماشا کنند. اگر از طرفداران واقعی انیمه هستید، مطمئناً انیمه Fighting را نیز دوست خواهید داشت.

انیمه‌های فایتینگ معمولاً نشان می‌دهند که قهرمان در هنرهای رزمی عالی است یا عضو قبیله‌های نینجا است، توانایی‌های مبارزه دارد، تمرینات شدیدی را پشت سر می‌گذارد و رشد شخصیت خود را نشان می‌دهد. تماشای همه فصل ها به یک اندازه هیجان انگیز خواهد بود.

این لیست پنج بخشی از بهترین انیمه های مبارزه ای را بررسی کنید و بنا به علاقه خودتان بهترین آنهارا برای تماشا انتخاب کنید، هرچند همگی بهترین هستند.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش پنجم

 

Hellsing Ultimates

 

Hellsing Ultimate یک نمونه کلاسیک از انیمه های اکشن است. این سریال درباره جنگ است، اگرچه آلوکارد و رئیسش اینتگرا فیبروک وینگتس هلسینگ و سراس ویکتوریا همگی مخالف درگیری هستند. SS Major می خواهد با ارتش عظیم خود از خون آشام ها مبارزه ای را آغاز کند، اما Alucard مصمم است که به هر وسیله ای آن را محدود کرده و دنیای انسان ها را نجات دهد.

سریال پر از اکشن و خشونت است. اگر عاشق دعوا هستید هر چه زودتر این سریال را ببینید.

 

Demon Slayer 

 

Demon Slayer یک سری انیمه محبوب است که سفر دو خواهر و برادر را نشان می دهد که برای زنده ماندن و حمایت از یکدیگر در هر شرایطی با همه مشکلات مبارزه می کنند.هنگامی که شیاطین به خانواده آنها حمله می کنند، همه اعضای دیگر اعدام می شوند و فقط آنها هستند که فرار می کنند و زنده می مانند.

تانجیرو قصد دارد تبدیل به یک قاتل شیطان شود و از تبدیل شدن کامل خواهرش به شیطان جلوگیری کند.

 

Dorohedoro

 

Dorohedoro ویژگی های Caiman و یک خزنده سر در کوچه تاریک توسط Nikaidou پیدا شده است را نشان می دهد. کیمن قادر به بازیابی خاطرات و همچنین ظاهر مناسب خود نیست.

او معتقد است که با کشتن جادوگر مناسب، ویژگی های از دست رفته خود را به دست می آورد، اما زمانی که این خبر منتشر می شود، ان، جادوگر سر، اعلام می کند که ویژگی را پاک می کند و در نتیجه منجر به جنگ بین دو گروه می شود.

 

Dragon Ball Z

 

این انیمه حول مبارزه سون گوکو، شخصیت اصلی، علیه جنگجویان Saiyan که برای فریزا کار می کنند، می چرخد. این یک دنباله بر Dragon Ball است و به همان قوس داستانی برای مبارزه با شیطان برای نجات زمین می پردازد.

این سریال نشان می‌دهد که چگونه گوکو هر اقدامی را انجام می‌دهد، حتی تلاش می‌کند با پیکولو دست به دست هم دهد و هر کسی را که دوست دارد نجات دهد. Dragon Ball Z چندین مورد از بهترین صحنه‌های مبارزه را دارد که به‌خوبی اجرا شده‌اند، بنابراین اگر به دنبال انیمه اکشن هستید، تماشای Dragon Ball Z ضروری است.

 

Samurai Champloo

 

سامورایی شامپلو دارای سه شخصیت اصلی فوو، موگن و جین است. داستان در دوره ادو اتفاق می افتد، جایی که این سه نفر در یک مغازه چای فروشی با هم ملاقات می کنند.اگر می خواهید شاهد انیمه اکشن باشید، Samurai Champloo انتخاب خوبی خواهد بود، زیرا چندین صحنه مبارزه دارد و مورد تحسین قرار گرفته است.

مطالب مشابه

بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش سوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش دوم)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش دوم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)
بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی (بخش اول)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
بهترین مانگا های مفید برای خواندن (بخش هفتم)
Alternate Text Nazila77
موضوع انیمه مانگا لایو اکشن|زمان مطالعه 4 دقیقه