مشتریان ایده آل شما منتظر هستند تا کسب و کار خود را شروع کرده و رشد دهید! آنها مشکلی دارند که شما می توانید حل کنید. اما، ابتدا باید نحوه جذب مشتری را دریابید!
نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که می توانید بازاریابی کنید و با افرادی صحبت کنید که هرگز از شما خرید نخواهند کرد. شما نمی خواهید زمان یا پول تبلیغاتی را برای بازاریابی به افرادی که هرگز خرید نمی کنند تلف کنید. زمانی که مشتریان ایده آل خود را بشناسید، فروش باید بدون دردسر باشد. زمانی که این موضوع را بفهمید، به طور خودکار جذب شما می شوند.
شناخت مشتری ایده آل به شما کمک می کند تا برنامه بازاریابی، خدمات و پشتیبانی مشتری خود را حول جذب و خدمت به این گروه خاص بسازید.
این مطلب به شما می آموزد که چگونه مشتریان مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید و از خدمات رسانی به مشتریان خود لذت بیشتری ببرید.
وقتی کسب و کارم را شروع کردم، نمی دانستم مشتری ایده آل من کیست. من با مردان کار کردم. من با دانشجویان کار کردم. من با دبیرستانی کار کردم. من با شرکت ها کار کردم.
همه این بازارها امروزه مشتریان ایده آل من نیستند. اما، من مجبور شدم بازارهای زیادی را قبل از اینکه جایگاهم کاملاً مشخص شود، امتحان کنم.
شما می توانید 100% فروش بدون زحمت و آزادی زمان بیشتری برای دنبال کردن چیزهایی که دوست دارید در زمانی که با مشتریان رویایی خود کار می کنید داشته باشید. شما می توانید تعادل کاملی بین درآمد و کار کامل داشته باشید و در گام های بازاریابی که باید هر روز بردارید وضوح و جهت گیری داشته باشید.
هرگز زمان آسان تری برای پیشبرد با اطمینان و یافتن مشتریان ایده آل خود به صورت آنلاین و رشد کسب و کار ایده آل وجود نداشته است. آنها منتظر شما هستند! هر ثانیه ای که در کسب و کار خود صرف می کنید تحت تأثیر بهترین خریداران شما قرار می گیرد. بنابراین فکر کنید به چه بازاری می توانید خدمت کنید و چه کسی مشکلی دارد که می دانید چگونه آن را حل کنید.
مهم: شما احتمالاً از قبل می دانید که بازار شما به چه چیزی فکر می کند. آیا قبلا در آن بازار بودید؟ در آن بازار چه کسی را می شناسید که با او صحبت کرده اید؟
یک اشتباه رایج این است که افکار مشتریان ایده آل را بیش از حد پیچیده کنید. کار ما فقط یافتن مشکلات و حل آنهاست!
هر چه زودتر بتوانید تشخیص دهید که مشتریان ایدهآل شما چه کارهایی را دوست دارند و از کجا خرید میکنند و چه چیزی را دوست دارند بخوانند، بازاریابی آسانتر میشود. شما می خواهید بدانید که آنها به چه چیزی فکر می کنند حتی قبل از اینکه کلمه ای از دهان آنها خارج شود. این از صحبت کردن با مشتریان و صرف ساعت ها برای کشف چالش ها، ناامیدی ها، اهداف و رویاهای آنها ناشی می شود.
یک نفر را که واقعاً میدانید این مشکل را که شما حل کردهاید دارا می باشد، شناسایی کنید. اگر یک شخص واقعی را نمی شناسید، می توانید با یک آواتار شروع کنید، اما هر چه زودتر بتوانید افراد واقعی را به جای آواتار تجسم کنید، بهتر است.
هر بار که ویدیویی ضبط می کنم یا ایمیلی می فرستم، همیشه به یک شخص واقعی فکر می کنم که با او صحبت می کنم. این پیام بازاریابی من را بسیار معتبرتر می کند زیرا من با شما صحبت می کنم!
مشتری ایده آل شما باید:
مشتریان ایده آل شما فقط به صورت خودکار به سراغ شما نمی آیند. درواقع باید جستجو کرد و به آنها دست یافت.
توصیه می شود قبل از تبلیغات از روش های ارگانیک استفاده کنید. با این روش مطمئن می شوید که پیام های خود را آزمایش کرده اید و برای جذب بازار شما کار می کند. شما باید بتوانید فروش داشته باشید و قبل از تبلیغات واقعاً بازار هدف خود را بشناسید. به علاوه ترافیک رایگان برای سودآوری بسیار عالی است زیرا نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید.
مکان های آنلاین برای یافتن مشتریان ایده آل:
هر مکانی که می روید فرصتی برای یافتن مشتریان است.
مکان های آفلاین برای یافتن مشتریان ایده آل:
به طور خلاصه، برای به دست آوردن مشتریانی برای کسب و کار خود و حفظ آنها، باید مشتریان ایده آل خود را شناسایی کنید و بدانید که آنها به چه چیزی فکر می کنند.