تکنیک های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان جدید

2023-08-03T03:03:00Z موضوع تجارت کسب و کار استارتاپ زمان مطالعه 5 دقیقهدرجه کیفی A

تکنیک های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان جدید

همانطور که در مطلب قبلی مطالعه کردیم تکنیک هایی برای افزایش فروش به مشتریان فعلی وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند اکنون ما افزایش فروش به مشتریان جدید و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی را بررسی خواهیم کرد.مشتریان بالقوه منبع بالقوه فروش جدید هستند. هر مشتری زمانی یک مشتری بالقوه بود و شما باید منابعی را برای تبدیل آن سرنخ ها به مشتریان ایجاد می کردید. مشتریان بالقوه از کسب و کار شما و پیشنهادات آن آگاه هستند، اما هنوز به سمت مشتری شدن جهش نکرده اند.

در اینجا چند راه برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه وجود دارد.

1. ایجاد بسته ها، معاملات، و آزمایشات رایگان برای تبدیل مشتریان بالقوه.

مشتریان بالقوه از قبل محصولات یا خدمات موجود شما را می شناسند، بنابراین ممکن است لازم باشد پیشنهادات خود را به گونه ای متفاوت ایجاد کنید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید. مشتریان بالقوه (و مشتریان فعلی) پیشنهادهای ویژه را دوست دارند زیرا آنها برای سرمایه گذاری خود تاثیرات بیشتر دریافت می کنند و خرید را راحت تر می دانند.

راه های زیادی برای ایجاد پیشنهادات ویژه وجود دارد، از جمله موارد زیر:

بسته های تبلیغاتی را ایجاد کنید. محصولات یا خدمات مشابه را در یک بسته ترکیب کنید. به صورت اختیاری، محصولات یا خدمات مختلفی را که یک موضوع مشترک دارند یا به یک موضوع مرتبط می پردازند، ترکیب کنید.

یک تخفیف قیمت ارائه دهید. بسته‌های قیمتی با تعداد زیاد را تنظیم کنید تا نسبت به خرید تکی محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر باشند.

احساس فوریت ایجاد کنید. برای ایجاد حس فوریت، محدودیت زمانی برای در دسترس بودن بسته یا پیشنهاد قرار دهید. دلیلی برای محدودیت‌ها، مانند موجودی انبار یا ورود موجودی‌ها و محصول جدید، بیان کنید.

آزمایش های رایگان را ارائه دهید. گزینه دیگر ارائه آزمایشی و نمایش رایگان محصولات یا خدمات است. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا ببینند چگونه محصول یا خدمات بدون صرف هزینه به نیازها و وضعیت خاص آنها پاسخ می دهد.
ارائه خدمات به مشتریان با سطح بالایی از آموزش و خدمات مشتری، اطمینان حاصل می کند که آنها از محصول یا خدمات به درستی استفاده می کنند و بیشترین ارزش را به دست می آورند و شانس فروش را افزایش می دهند.

2. انجام ممیزی محتوا برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه.

محتوای شما چقدر در تبلیغ محصولات و خدمات شما موثر است؟ ممکن است مجبور شوید یک ممیزی محتوا انجام دهید و تغییرات قابل توجهی در نحوه صحبت در مورد تجارت خود ایجاد کنید.

تمام محتوای خود، از جمله وب سایت، وبلاگ و مطالب بازاریابی خود را بررسی کنید. از خود بپرسید، "آیا این محتوا بر ویژگی ها یا مزایا تمرکز دارد؟" پاسخ باید بله باشد. اگر نه، زمان بازنویسی فرا رسیده است. مزایا بر آنچه مشتریان شما از محصولات یا خدمات شما به دست می آورند تمرکز می کنند، در حالی که ویژگی ها توصیف می کنند که محصولات و خدمات شما چه می کنند. هدف این است که نشان دهید چگونه محصولات یا خدمات شما کسب و کار یا زندگی مشتریان را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، این یک ویژگی است: "این ماشین اصلاح برقی با باتری های قابل شارژ کار می کند." این یک فایده است: «عجله دارید؟ در حالی که برای جلسه خود به سرعت آماده می شوید، اصلاح کنید.

3. کاری قابل توجه یا منحصر به فرد برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه انجام دهید.

مشتریان بالقوه و مشتریان دائماً با پیام های تبلیغاتی غرق می شوند، بنابراین گم شدن پیام شما در این شلوغی آسان است. نکته کلیدی این است که با انجام کاری متفاوت یا ارزشمند مورد توجه قرار بگیرید.

نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • راه های جدید و منحصر به فرد برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بیابید.
  • از ویدئو در بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید. یک ویدیوی خنده دار ایجاد کنید که نشان می دهد چگونه از محصولات خود به روش های جدید و منحصر به فرد استفاده کنید.
  • ادعایی را مطرح کنید که هیچ شرکت دیگری مطرح نمی کند و سپس با شواهدی از آن حمایت کنید.
  • یک رویداد مطبوعاتی برای راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید برنامه ریزی کنید.
  • از یک هدف خیریه غیر مرتبط با تجارت حمایت کنید.
  • یک هدیه رایگان عجیب یا خنده دار ایجاد کنید.
  • اولین شرکتی در زمینه کاری خود باشید که کار خاصی انجام می دهد.


4. پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه بهینه کنید.

کسب‌وکار شما باید در رسانه‌های اجتماعی باشد، زیرا مشتریان شما و مشتریان بالقوه در آنجا هستند، بنابراین بهینه‌سازی حساب‌های اجتماعی شما ضروری است.

نمایه رسانه های اجتماعی شما بیش از نام و اطلاعات تماس شما ارائه می دهد. این مانند یک وب سایت کوچک است که شما و کسب و کارتان را تبلیغ می کند. نمایه شما باید به وضوح نشان دهد که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، چه کسی از محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. وقتی مردم از نمایه رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند، باید بلافاصله متوجه شوند که شما چه کسی هستید و چرا باید شما را بشناسند.

هر پلت فرم رسانه های اجتماعی متفاوت است، بنابراین پروفایل های شما باید متفاوت باشد. هر کدام باید برند خود را حفظ کنند اما برای پلتفرم خاص خود مناسب باشند. نمایه لینکدین باید با پروفایل فیسبوک برای کسب و کار متفاوت باشد، که باید با پروفایل اینستاگرام متفاوت باشد.

5. برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

مشتریان بالقوه و مشتریان شما برای کسب و کار و لذت در رسانه های اجتماعی هستند. هر پلتفرم رسانه اجتماعی فرصت هایی برای تبلیغ کسب و کار، محصولات و خدمات شما ارائه می دهد. این نوع تبلیغات نسبتاً مقرون به صرفه است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چندین مزیت دارد:

  • پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی داده‌های زیادی در مورد کاربران خود دارند، بنابراین می‌توانید تبلیغات را برای دریافت پیام خود در مقابل مشتریان بالقوه هدف قرار دهید.
  • می‌توانید آزمایش‌هایی را اجرا کنید تا ببینید چه تبلیغاتی بیشترین طنین‌اندازی را در مشتریان بالقوه دارد.
  • شما می توانید انتخاب کنید دقیقا چقدر می خواهید هزینه کنید.
  • شما می توانید نتایج کمپین تبلیغاتی خود را اندازه گیری کنید.
  • شما می توانید وفاداری به برند ایجاد کنید، دنبال کنندگان را به وب سایت خود جذب کنید و یک جامعه برند ایجاد کنید.
  • بسته به پلتفرم، می‌توانید از تلاش‌های پولی خود در رسانه‌های اجتماعی با سایر محتوای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، مانند مقاله‌ها، پست‌های وبلاگ، ویدیوها و پیوندهایی به وب‌سایت خود پشتیبانی کنید.

مطالب مشابه

بهترین راه های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان فعلی
بهترین راه های اثبات شده افزایش فروش برای مشتریان فعلی
Alternate Text Nazila77
موضوع تجارت کسب و کار استارتاپ|زمان مطالعه 5 دقیقه
استراتژی های بازاریابی محصول برای رشد کسب و کار
استراتژی های بازاریابی محصول برای رشد کسب و کار
Alternate Text Nazila77
موضوع تجارت کسب و کار استارتاپ|زمان مطالعه 5 دقیقه
بازاریابی محصول چیست و چه مزایا و اهدافی در کسب و کار دارد؟
بازاریابی محصول چیست و چه مزایا و اهدافی در کسب و کار دارد؟
Alternate Text Nazila77
موضوع تجارت کسب و کار استارتاپ|زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه می توانید استراتژی بازاریابی تخفیف خود را بهبود بخشید؟
چگونه می توانید استراتژی بازاریابی تخفیف خود را بهبود بخشید؟
Alternate Text Nazila77
موضوع تجارت کسب و کار استارتاپ|زمان مطالعه 4 دقیقه