همانطور که در مطلب قبلی مطالعه کردیم تکنیک هایی برای افزایش فروش به مشتریان فعلی وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند اکنون ما افزایش فروش به مشتریان جدید و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی را بررسی خواهیم کرد.مشتریان بالقوه منبع بالقوه فروش جدید هستند. هر مشتری زمانی یک مشتری بالقوه بود و شما باید منابعی را برای تبدیل آن سرنخ ها به مشتریان ایجاد می کردید. مشتریان بالقوه از کسب و کار شما و پیشنهادات آن آگاه هستند، اما هنوز به سمت مشتری شدن جهش نکرده اند.
در اینجا چند راه برای افزایش فروش با مشتریان بالقوه وجود دارد.
مشتریان بالقوه از قبل محصولات یا خدمات موجود شما را می شناسند، بنابراین ممکن است لازم باشد پیشنهادات خود را به گونه ای متفاوت ایجاد کنید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید. مشتریان بالقوه (و مشتریان فعلی) پیشنهادهای ویژه را دوست دارند زیرا آنها برای سرمایه گذاری خود تاثیرات بیشتر دریافت می کنند و خرید را راحت تر می دانند.
راه های زیادی برای ایجاد پیشنهادات ویژه وجود دارد، از جمله موارد زیر:
بسته های تبلیغاتی را ایجاد کنید. محصولات یا خدمات مشابه را در یک بسته ترکیب کنید. به صورت اختیاری، محصولات یا خدمات مختلفی را که یک موضوع مشترک دارند یا به یک موضوع مرتبط می پردازند، ترکیب کنید.
یک تخفیف قیمت ارائه دهید. بستههای قیمتی با تعداد زیاد را تنظیم کنید تا نسبت به خرید تکی محصولات مقرونبهصرفهتر باشند.
احساس فوریت ایجاد کنید. برای ایجاد حس فوریت، محدودیت زمانی برای در دسترس بودن بسته یا پیشنهاد قرار دهید. دلیلی برای محدودیتها، مانند موجودی انبار یا ورود موجودیها و محصول جدید، بیان کنید.
آزمایش های رایگان را ارائه دهید. گزینه دیگر ارائه آزمایشی و نمایش رایگان محصولات یا خدمات است. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا ببینند چگونه محصول یا خدمات بدون صرف هزینه به نیازها و وضعیت خاص آنها پاسخ می دهد.
ارائه خدمات به مشتریان با سطح بالایی از آموزش و خدمات مشتری، اطمینان حاصل می کند که آنها از محصول یا خدمات به درستی استفاده می کنند و بیشترین ارزش را به دست می آورند و شانس فروش را افزایش می دهند.
محتوای شما چقدر در تبلیغ محصولات و خدمات شما موثر است؟ ممکن است مجبور شوید یک ممیزی محتوا انجام دهید و تغییرات قابل توجهی در نحوه صحبت در مورد تجارت خود ایجاد کنید.
تمام محتوای خود، از جمله وب سایت، وبلاگ و مطالب بازاریابی خود را بررسی کنید. از خود بپرسید، "آیا این محتوا بر ویژگی ها یا مزایا تمرکز دارد؟" پاسخ باید بله باشد. اگر نه، زمان بازنویسی فرا رسیده است. مزایا بر آنچه مشتریان شما از محصولات یا خدمات شما به دست می آورند تمرکز می کنند، در حالی که ویژگی ها توصیف می کنند که محصولات و خدمات شما چه می کنند. هدف این است که نشان دهید چگونه محصولات یا خدمات شما کسب و کار یا زندگی مشتریان را بهبود می بخشد.
به عنوان مثال، این یک ویژگی است: "این ماشین اصلاح برقی با باتری های قابل شارژ کار می کند." این یک فایده است: «عجله دارید؟ در حالی که برای جلسه خود به سرعت آماده می شوید، اصلاح کنید.
مشتریان بالقوه و مشتریان دائماً با پیام های تبلیغاتی غرق می شوند، بنابراین گم شدن پیام شما در این شلوغی آسان است. نکته کلیدی این است که با انجام کاری متفاوت یا ارزشمند مورد توجه قرار بگیرید.
نکات زیر را در نظر بگیرید:
کسبوکار شما باید در رسانههای اجتماعی باشد، زیرا مشتریان شما و مشتریان بالقوه در آنجا هستند، بنابراین بهینهسازی حسابهای اجتماعی شما ضروری است.
نمایه رسانه های اجتماعی شما بیش از نام و اطلاعات تماس شما ارائه می دهد. این مانند یک وب سایت کوچک است که شما و کسب و کارتان را تبلیغ می کند. نمایه شما باید به وضوح نشان دهد که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، چه کسی از محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. وقتی مردم از نمایه رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند، باید بلافاصله متوجه شوند که شما چه کسی هستید و چرا باید شما را بشناسند.
هر پلت فرم رسانه های اجتماعی متفاوت است، بنابراین پروفایل های شما باید متفاوت باشد. هر کدام باید برند خود را حفظ کنند اما برای پلتفرم خاص خود مناسب باشند. نمایه لینکدین باید با پروفایل فیسبوک برای کسب و کار متفاوت باشد، که باید با پروفایل اینستاگرام متفاوت باشد.
مشتریان بالقوه و مشتریان شما برای کسب و کار و لذت در رسانه های اجتماعی هستند. هر پلتفرم رسانه اجتماعی فرصت هایی برای تبلیغ کسب و کار، محصولات و خدمات شما ارائه می دهد. این نوع تبلیغات نسبتاً مقرون به صرفه است.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی چندین مزیت دارد: