هدف اصلی Reels اینستاگرام سرگرمی است. در نتیجه، بسیاری از ویدیوهایی که میبینید از حسابهایی هستند که آنها را دنبال نمیکنید. از این نظر بسیار شبیه به صفحه اکسپلور است. تفاوت اصلی این است که اینستاگرام به جای در نظر گرفتن آنچه ممکن است به آن علاقه داشته باشید، به طور خاص روی محتوایی تمرکز می کند که ممکن است شما را سرگرم کند.
اینستاگرام پیشبینیهای مهمی را انجام میدهد، مانند اینکه چقدر احتمال دارد که یک Reel را تا آخر تماشا کنید و با آن درگیر شوید. نکته مهم دیگر این است که چقدر احتمال دارد از صفحه صوتی بازدید کنید زیرا این می تواند نشان دهد که آیا می خواهید ریل خود را بسازید یا نه. مهمترین سیگنال های رتبه بندی برای ریل های اینستاگرام عبارتند از:
فعالیت کاربر – اینستاگرام به ریلهایی که اخیراً با آنها در تعامل بودهاید نگاه میکند تا درک بهتری از محتوایی که ممکن است به شما مرتبط باشد، پیدا کند.
سابقه تعامل - برخی از ویدیوهایی که می بینید ممکن است از حساب هایی باشند که برای شما جدید هستند. اما اگر در گذشته با آنها تعامل داشتهاید، به اینستاگرام کمک میکند بفهمد چقدر ممکن است به محتوای آنها علاقه داشته باشید.
اطلاعات ریل - سیگنالهای مربوط به عناصر محتوا در یک حلقه همچنین به اینستاگرام کمک میکند تا ویدیوها را بهطور مناسب رتبهبندی کند. این ممکن است شامل اطلاعاتی مانند آهنگ های صوتی و محبوبیت باشد.
اطلاعات مربوط به پوستر – وقتی صحبت از Reels می شود، الگوریتم سعی می کند به همه فرصتی برابر برای یافتن مخاطبان خود بدهد. بنابراین سازندگان کوچکتر و حساب های جدید فرصتی برای درخشش و دستیابی به مخاطبان گسترده تری دارند. محبوبیت ویدیو ملاحظات مهمی است، بنابراین الگوریتم می تواند محتوای طیف وسیعی از افراد را نمایش دهد.
1.برش های بیشتری اضافه کنید
شما باید هر 2 تا 3 ثانیه یک برش اضافه کنید، به خصوص زمانی که موارد زیر وجود دارد:
بنابراین، هنگام ساخت یا ویرایش ریل اینستاگرام خود، سعی کنید به جای اینکه کل ویدیو را در یک عکس بگیرید، چندین برش اضافه کنید.
2. زیرنویسها را روی ویدیوتان بنویسید
حتی اگر در حال ایجاد یک ویدیو هستید، نه یک پست فید، همچنان باید روی یک عنوان خوب تمرکز کنید. اما نه تنها در توضیحات ویدیو، بلکه دقیقاً در ویدیوی شما زیرا بسیاری از افراد ویدیوهای کوتاه را با صداهای خاموش تماشا می کنند.
برخی از سازندگان زیرنویسهایی را اضافه میکنند که خیلی سریع ناپدید میشوند، به طوری که شما حتی نمیتوانید آنچه را که میگویند بخوانید تا انگیزه شما برای تماشای دوباره ویدیو شود.
این یک نکته کاربردی برای دریافت بازدیدهای بیشتر است اما واقعاً ارگانیک و صادقانه نسبت به بینندگان نیست.
3. محتوایی ایجاد کنید که مخاطب هدف شما می خواهد ببیند
حتی اگر ویدیوهای کوتاه عمودی با رقص و سرگرمی همراه است، باید از Reels برای نشان دادن چیزی ارزشمند به مخاطب خود استفاده کنید، چیزی که در واقع میخواهد ببیند و به اشتراک بگذارد. محتوای آموزشی و انگیزشی همراه با فیلم های خنده دار بسازید.
4. ریل ها را در استوری های خود به اشتراک بگذارید
بازدیدهایی که از استوری های خود میگیرید حساب میشوند. بنابراین کاری که قطعاً باید برای افزایش ER و بازدیدهای ریل های خود انجام دهید این است که آنها را در داستان های خود با برخی CTA به اشتراک بگذارید.
5. ریل ها را به طور مداوم ارسال کنید
اگر میخواهید تا جایی که میتوانید از محتوا بازدید کنید، ثبات یکی از عوامل اصلی است. و این نه تنها در مورد Reels بلکه در مورد انواع محتوا در رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند. بنابراین اگر به طور منظم پست می گذارید، ممکن است از اینستاگرام مورد نیاز خود رتبه بندی بگیرید.
این همچنین می تواند به شما کمک کند وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوید و بازدیدهای بیشتری از ریل های اینستاگرام خود داشته باشید.
6. از موسیقی متن های مد روز استفاده کنید
اینستاگرام یک کتابخانه موسیقی بزرگ دارد که می توانید برای حلقه های خود از آن استفاده کنید. باید در صدر روندها بمانید، ببینید کدام آهنگها واقعاً محبوب هستند و ریلهایی را با این آهنگها بسازید. وقتی کاربران با استفاده از یک آهنگ تعداد زیادی Reels را تماشا میکنند، الگوریتمهای اینستاگرام آن را مد روز میدانند و ریلهای بیشتری را با این آهنگ در صفحه اکسپلور و بخش Reels پیشنهادی اضافه میکنند.
بنابراین اگر ریلهایی را با آهنگهای مد روز ایجاد میکنید، شانس شما برای بازدید بیشتر افزایش مییابد.
اگر می خواهید بررسی کنید که آیا آهنگی محبوب است یا خیر، می توانید با ضربه زدن روی آهنگ از پایین ویدیو این کار را انجام دهید. هرچه ویدیوهای بیشتری داشته باشد، برای شما بهتر است و بازدیدهای بیشتری در ریل های اینستاگرام خواهید داشت.
7. هشتگ های مربوطه را اضافه کنید
هشتگ ها به اینستاگرام می گویند که این ویدیو در مورد چیست. از این رو، اینستاگرام محتوا را به مرتبط ترین افراد نشان می دهد و می توانید بازدیدهای بیشتری در ریل های اینستاگرام داشته باشید.
8. با Reels در Explore به اشتراک بگذارید
هنگامی که ویرایش ریل های خود را تمام کردید، روی دکمه "اشتراک گذاری" کلیک کنید. قبل از آن، یک گزینه اضافی به نام "اشتراک گذاری در ریل ها در اکسپلور" را انتخاب کنید. اگر ریل های شما در اینجا به اشتراک گذاشته شود، فرصتهای بیشتری برای دریافت بازدیدها و حتی دنبالکنندگان بیشتر خواهید داشت.
9. ویدیوهای TikTok را در Reels آپلود نکنید
کمی توصیه "نباید" در اینجا. اگر محتوای اصلی را به اشتراک نگذارید، اینستاگرام به احتمال زیاد دسترسی و بازدیدهای Reel شما را کاهش خواهد داد. بنابراین توصیه می کنیم ویدیوهای دارای واترمارک TikTok را در Reels بارگذاری نکنید.