ریل ها ممکن است داغ ترین چیز در اینستاگرام در حال حاضر باشند. اما چرخ فلک های اینستاگرام همچنان در این پلتفرم پررونق هستند. در واقع، آنها میتوانند کلید حفظ تعامل باشند، زیرا مردم را وادار میکنند متوقف شوند و انگشت خود را بکشند.
در این راهنما، ما به شما توضیح می دهیم که چرا پست کردن اسلایدی اینستاگرام یک ایده عالی برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما است.
چرخ فلک اینستاگرام پستی است که حاوی بیش از یک عکس یا ویدیو است که کاربران می توانند با کشیدن انگشت به سمت چپ روی یک پست از طریق اپلیکیشن گوشی، آن را مشاهده کنند. کاربران دسکتاپ می توانند یک پست چند اسلایدی را با کلیک بر روی دکمه فلش در سمت راست یک پست مشاهده کنند. آن را به عنوان نمایش اسلایدی از پستها در نظر بگیرید که کاربران میتوانند به صورت دستی آن را کنترل کنند.
پست های چند اسلایدی یک راه عالی برای وادار کردن مردم به مکث و تعامل با محتوای شما است، به خصوص اگر اسلاید اول به اندازه کافی فریبنده باشد. بنابراین جای تعجب نیست که این پست های اینستاگرام از نظر تعامل از پستهای عکس و ویدیو بهتر است.
Socialinsider.io دریافت که پستهای چند اسلایدی نرخ تعامل بالاتری نسبت به عکسها و ویدیوها دارند. بسته به اندازه فالوورها، این پست ها نرخ تعامل را بین 1.65٪ تا 5.40٪ دارند. این بالاتر از میانگین نرخ تعامل پلتفرم است که طبق آخرین آمار اینستاگرام 1.22٪ است.
ماهیت منحصر به فرد پست های چند اسلایدی اینستاگرام آنها را به گزینه ای عالی برای محتوای استراتژیک اینستاگرام تبدیل می کند. برخی از بهترین راه ها برای استفاده ازاین پست های اینستاگرام عبارتند از:
هنگام ایجاد یک پست در اینستاگرام، باید مطمئن شوید که در پلتفرم عالی به نظر می رسد. بنابراین مهم است که الزامات اندازه و مشخصات را دنبال کنید. با در نظر گرفتن سه گزینه نسبت ابعاد، پست های خود را طراحی و بهینه کنید:
برای تصاویر، اینستاگرام رزولوشن 1080 در 1080 پیکسل را توصیه می کند. ویدیوها می توانند حداقل وضوح 600 در 600 پیکسل و حداکثر وضوح 1080 در 1080 پیکسل داشته باشند.
هنگامی که تصاویر یا ویدیوهای عالی را ردیف کردید، می توانید با استفاده از مراحل زیر شروع به ایجاد پست اینستاگرام کنید:
مرحله 1. روی دکمه "+" از نوار پیمایش در بالای صفحه کلیک کنید.
مرحله 2. گزینه ایجاد "پست" جدید را انتخاب کنید.
مرحله 3. روی گزینه "انتخاب چندگانه" ضربه بزنید.
مرحله 4. عکس ها یا ویدیوهایی را که می خواهید به عنوان پست چند اسلایدی آپلود کنید انتخاب کنید. می توانید حداکثر 10 عکس یا ویدیو را انتخاب کنید. سپس روی «بعدی» ضربه بزنید.
مرحله 5. درست مانند ایجاد یک پست تک تصویری، می توانید با اعمال فیلترها، عکس ها و ویدیوهای خود را ویرایش کنید. برای ایجاد یک ظاهر منسجم در سراسر، می توانید انتخاب کنید که فیلتر یکسانی در تمام تصاویر و ویدیوها اعمال شود. پس از اتمام کار، روی دکمه «بعدی» ضربه بزنید.
مرحله 6. اکنون جزئیات را به پست خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که زیرنویس مناسب و فریبنده ای را وارد کرده اید که می تواند باعث تعامل شود. حتی می توانید هشتگ های محبوب و مرتبط اینستاگرام را برای بهبود دید پست خود قرار دهید. همچنین این قسمتی است که میتوانید افراد را تگ کنید، مکان اضافه کنید یا یادآوری مشابه یک پست معمولی اضافه کنید.
مرحله 7. هنگامی که همه چیز را مرتب کردید، روی دکمه "اشتراک گذاری" ضربه بزنید و تمام.
برای روشهای خلاقانه برای استفاده از پستهای چند اسلایدی به مقداری الهام نیاز دارید؟ در اینجا چند نمونه پست چند اسلایدی اینستاگرام برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است:
1. Sprout Social: پاسخ دادن به سوالات داغ
Sprout از پست های چند اسلایدی اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن پاسخ به سوالات فوری استفاده کرد. این به اطلاع رسانی به مخاطبان و نشان دادن قابلیت های گوش دادن اجتماعی پلتفرم کمک کرده است.
2. Canva: راهنمای بصری
Canva از این پست ها نهایت استفاده را برد تا راهنماهای تصویری کوتاه و کاربردی را برای کاربران خود به اشتراک بگذارد.
3. لوازم آرایشی ColourPop:خط محصول جدید
ColourPop Cosmetics از یک پست چند اسلایدی برای نشان دادن تمام محصولات مجموعه جدید خود در Limelight استفاده کرد.
4. NotionHQ: رویدادهای برجسته
NotionHQ مجموعه ای از عکس ها را به اشتراک گذاشت که خبر از یک کنفرانس مجازی می دهد.
7. فرانک بادی: مواد تشکیل دهنده برجسته
این برند استرالیایی مراقبت از پوست از چند اسلاید استفاده کرد تا مواد اصلی و فواید آنها را مورد توجه قرار دهد.