همه چیز در مورد اینستاگرام مارکتینگ و افزایش فروش در آن

2023-09-18T08:21:00Z موضوع علم دانش تکنولوژی زمان مطالعه 25 دقیقهدرجه کیفی A

روش های استفاده از ریلز اینستاگرام در استراتژی بازاریابی(زمان مطالعه 5 دقیقه)

Instagram Reels که در آگوست 2020 معرفی شد، یکی از داغ‌ترین قالب‌های پست جدید در پلتفرم اجتماعی بصری پیشرو است. Reels بسیار شبیه به TikTok عمل می کند - می توانید کلیپ های کوتاه (حداکثر 30 ثانیه) را جمع کنید، آنها را با موسیقی مطابقت دهید، افکت ها اضافه کنید و مستقیماً آنها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کسب‌وکارها در حال حاضر از Reels برای تقویت Insta خود استفاده می‌کنند و به تعامل بهتر با مخاطبان، آگاهی بیشتر از برند و پتانسیل تبدیل شدن به ویروس بر روی پلتفرم می‌پردازند. بنابراین قطعاً ارزش آن را دارد که در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

اما مانند همه فرصت‌های بازاریابی عالی، هیچ رویکرد یکسانی برای استفاده از Reels وجود ندارد. با این حال، راه‌های آزموده‌شده‌ای وجود دارد که می‌توانید از این ویژگی جدید برای رشد برند خود استفاده کنید.

 

1. نشان دادن پشت صحنه برند در ریل اینستاگرام

ریلز اینستاگرام به دلیل فرمت کوتاه 30 ثانیه ای خود، برای ارتباط با مخاطبان شما در سطح شخصی تر ایده آل هستند. و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که به مخاطبان خود نگاهی سریع به پشت پرده برندتان نشان دهید.

بهترین بخش این است که از آنجایی که فقط یک کلیپ 15-30 ثانیه ای است، نیازی به برنامه ریزی گسترده یا ویرایش های دقیق ندارید.

این نوع محتوا باعث می شود مخاطبان شما با کسب و کار شما تعامل کنند و در نتیجه به ایجاد ارتباط "انسانی" بیشتر با برند شما کمک می کند. ناگفته نماند که این یک راه عالی برای نشان دادن اصالت شما و به طور همزمان مردم را در مورد محصولات شما هیجان زده می کند.

 

2. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

بزرگترین نقطه فروش ریلز اینستاگرام برای برندها این است که چگونه اصالت را تسهیل می کند. مخاطبان شما فقط نمی‌خواهند تبلیغات محصول در دیدشان باشد، بلکه می‌خواهند برند شما و جامعه آن را بشناسند.

همانطور که قبلا توضیح داده شد، ریل های پشت صحنه یکی از راه های تقویت اصالت هستند. راه عالی دیگر استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر مخاطبان شما را درگیر می کند، بنابراین از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  1. محتوای معتبر عالی که از مشتریان واقعی تهیه شده است
  2. نرخ‌های تعامل بالاتر، زیرا این مشتریان ریل هایی را که پست می‌کنید مجدداً به اشتراک می‌گذارند، که به طور خودکار دسترسی برند شما را افزایش می‌دهد.


بنابراین چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنید؟

می‌توانید با همکاری با میکرو اینفلوئنسرها شروع کنید تا ویدیوهای کوچکی برای شما ایجاد کنند که در آن از محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند. اگر عکس‌های ارسال شده توسط طرفداران دارید، آنها را به یک حلقه نمایش اسلاید سریع تبدیل کنید.

راه دیگر میزبانی مسابقه هشتگ است که در آن از مردم دعوت می کنید تا کلیپ های کوتاهی از محصول شما در حال استفاده پست کنند و برند شما را تگ کنند. به شرکت کنندگان با بهترین یا با عملکرد بالا پاداش دهید.

یک مسابقه هشتگ به عنوان انگیزه ای برای مشتریان به منظور تمجید عمومی از برند شما عمل می کند، که این امر به اثبات اجتماعی بسیار مهم برند شما کمک می کند.

 

3. با روش های سریع به مخاطبان خود آموزش دهید

علاوه بر نمایش اصالت شما، ریل های اینستاگرام راه مناسبی برای نشان دادن اقتدار برند شما هستند و در عین حال ارزشی را ارائه می‌دهند که باعث می‌شود آن‌ها برای خرید بیشتر بازگردند.

به این معنا که به مشتریان یک راهنمای گام به گام سریع در مورد نحوه انجام کاری عالی با محصول خود بدهید. و لزوماً نباید به تجارت شما نیز مرتبط باشد. 

سوالات احتمالی را زودتر از موعد با ریل هایی به سبک پرسش‌های متداول حل کنید. اطلاعات کوچک اما ارزشمندی را به اشتراک بگذارید که به مخاطبان شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. و کمی طنز اضافه کنید.

از استیکر پرسش و پاسخ در استوری های اینستاگرام خود برای جمع آوری سوالات استفاده کنید، سپس به آنها در Reels پاسخ دهید. بازخورد را در نظرات Reels تشویق کنید و از دنبال کنندگان خود بپرسید که دوست دارند در آینده چه چیزی را ببینند.

با انجام همه این کارها، برند شما ثابت می کند که در حیطه کاری اش با تجربه است.

اگر مشتریان شما بدانند که می توانند برای محتوای عالی به شما تکیه کنند، احتمالاً صفحه شما را دنبال می کنند و برای اطلاعات بیشتر دوباره بررسی می کنند.

 


4. محصولات خود را در عمل به نمایش بگذارید

آیا تا به حال شده است که یک محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید تا به دست شما برسد و کاملاً با آنچه در ذهن داشتید متفاوت باشد؟ با نمایش محصولات خود در سناریوهای واقعی، نگرانی مخاطبان را کاهش دهید.

بهترین ویژگی ها و مزایای محصول خود را برجسته کنید. سعی کنید بر نقطه فروش منحصر به فرد آن (USP) تأکید کنید - چرا مردم باید محصول شما را بیش از یک محصول رقیب خریداری کنند؟
بنابراین، اگر کفش های آموزشی می فروشید، یک کلیپ کوتاه ضبط کنید که در آن شخصی در حال بستن بند ها و راه رفتن است. آنها را با ایده های لباس جفت کنید. و فراموش نکنید که دستورالعمل‌های خرید را در عنوان خود بگنجانید - چیزی مانند "برای خرید همین حالا به لینک موجود در بیو مراجعه کنید!"

همچنین، بسیار مهم است که مخاطب را در چند ثانیه اول Reel جذب کنید، در غیر این صورت آنها ویدیو شمارا تماشا نخواهند کرد.

5. آن را سرگرم کننده و شخصی کنید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، مطمئن شوید که از ماهیت واقعی ریل ها استفاده می کنید - یعنی تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای سرگرم کننده و شخصی.

اینجا جایی است که می توانید صحبت های رسمی را کنار بگذارید و با مخاطبان خود ارتباط شخصی برقرار کنید.

 


 اینستاگرام راهی محکم برای کسب‌وکارها برای به اشتراک گذاشتن نکات، آموزش، سرگرمی، الهام بخشیدن و تعامل واقعی با مخاطبان خود فراهم می‌کند. با ریل های اینستاگرام، می‌توانید ارتباط قوی‌تری با فالوورهای خود ایجاد کنید و دید برند خود را بهبود ببخشید.

مطالب مشابه

معرفی ابزار برتر تولید کد هوش مصنوعی در سال 2023
معرفی ابزار برتر تولید کد هوش مصنوعی در سال 2023
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه
برنامه نویسی هوش انسانی در مقابل کد نوشتن هوش مصنوعی
برنامه نویسی هوش انسانی در مقابل کد نوشتن هوش مصنوعی
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 6 دقیقه
هوش مصنوعی چگونه بر برنامه نویسی تأثیر می گذارد؟
هوش مصنوعی چگونه بر برنامه نویسی تأثیر می گذارد؟
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 5 دقیقه
نکات کاربردی کنترل و مدیریت خشم
نکات کاربردی کنترل و مدیریت خشم
Alternate Text Nazila77
موضوع علم دانش تکنولوژی|زمان مطالعه 4 دقیقه