استوری های اینستاگرام به یک معامله بزرگ تبدیل شده است. آنها به قدری محبوب شده اند که 83٪ از بازاریابان گفتند که قصد دارند از Stories برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند. آنها ضربه پسند و حساس به زمان هستند، که آنها را برای کاربران عادی اینستاگرام بسیار جذاب می کند.
علاوه بر این، تغییرات در الگوریتم اینستاگرام باعث کاهش دسترسی ارگانیک شده است. بهعنوان راهحل، برندها از استوریها بهعنوان فرصتی کماهمیت برای دیده شدن و تعامل استفاده میکنند.
برای آشنایی با استفاده از استوری اینستاگرام برای بهبود بازاریابی اینستاگرام برند خود، ادامه مطلب را بخوانید.
استوری های اینستاگرام فید عکس ها (یا ویدیوها) هستند که پس از 24 ساعت از نمایه شما ناپدید می شوند. محتوای استوری های شما جدا از فید معمول شما است.
استوری ها بهعنوان نوعی نمایش اسلاید عمل میکنند، با هر عکس یا ویدیویی که در فید شما آپلود میشود، یک اسلاید جدید را نشان میدهد. عکسها بهطور پیشفرض خود را به مدت هفت ثانیه نشان میدهند، در حالی که ویدیوها میتوانند تا پانزده ثانیه طول بکشند.
هر زمان که یک استوری جدید منتشر می کنید، یک حلقه بنفش و نارنجی در اطراف عکس نمایه شما ظاهر می شود. این به دنبال کنندگان شما سیگنال می دهد که محتوای جدیدی برای بررسی دارید.
در حالی که استوریها پس از یک روز منقضی میشوند، میتوانید بهترین نمایشهای اسلاید خود را بهعنوان نکات برجسته هایلایت ذخیره کنید.
مزایای ادغام Stories در استراتژی محتوای شما به خوبی مستند شده است.
فراتر از قرار دادن برند شما در مقابل مخاطبان مناسب است. در واقع، آمار اخیر اینستاگرام نشان میدهد که 50 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن یک وبسایت در استوری، برای خرید از آن بازدید کردهاند.
در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که چرا Stories باید اولویت اصلی برای رشد یک حساب شرکت باشد.
IG Stories شما را در فیدهای فالوورها قرار می دهد
هر زمان که یک استوری جدید در اینستاگرام ارسال می کنید، به طور خودکار در فیدهای فالوورهای خود ظاهر می شوید.دلیل آن این است که فید Stories همیشه در همان جا و بالای صفحه اصلی اینستاگرام است.بنابراین، اگر به طور مداوم استوری ها را منتشر می کنید، همیشه در ذهن مشتریان خود هستید.
با توجه به اینکه چگونه الگوریتم اینستاگرام دائماً در حال تغییر است، فید Stories یک مکان اصلی برای برندها است. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد دسترسی، نگاه بیشتری به محتوای خود داشته باشید.
داستان ها برای انسانی کردن برند شما عالی هستند
به خاطر داشته باشید که اکثر استوری های اینستاگرام از برندها غیر رسمی تر هستند. این نشاندهنده تضاد کامل با محتوای «بهینهشده» یا پرفروشتر است که ممکن است در فید اصلی خود ببینید. استوری ها مکان ایده آلی برای صحبت با مشتریان خود مانند مردم به منظور نشان دادن صدا و شخصیت برند شما هستند.
استوری های اینستا فرصت های بی پایانی برای تعامل ارائه می دهد
ویژگیهایی که در استوریها گنجانده شدهاند برای برندهایی ایدهآل هستند که میخواهند با دنبالکنندگان تعامل داشته باشند و در عین حال کمی سرگرم شوند. نظرسنجی و آزمون. برچسب و موسیقی سفارشی. #هشتگ ها و @منشن ها.
زمانی که از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده می کنید، استوری ها باید جزء استراتژی شما باشند.
اما ارائه محتوا برای اولین بار می تواند دلهره آور باشد.در زیر، ما چند نکته کاربردی در مورد نحوه استفاده از استوری اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه کرده ایم.
به مخاطبان خود آموزش دهید
قالب متوالی Stories آنها را برای محتوای گام به گام و نحوه سبک سازی عالی می کند. از دستور العملها گرفته تا آموزشهای زیبایی، میتوانید محتوای آموزشی ایجاد کنید که بسیار جذاب است. اینها جایگزین آسانی برای ویدیوها و پست ها هستند.
با نظرسنجی، آزمون ها و سوالات به عقب و جلو بروید
استوری ها مکانی عالی برای ادامه گفتگو با مشتریان شما هستند.
ویژگی هایی مانند نظرسنجی و آزمون ها انجام این کار را یکپارچه و سرگرم کننده می کند. Benefit Cosmetics به طور مرتب از نظرسنجی ها، آزمون ها، سوالات و رای گیری در استوری های خود استفاده می کند. این به عنوان یک راه سرگرم کننده و آسان برای جذب مخاطبان برند عمل می کند.
اخبار خود را اعلام کنید
برخی از برندها از استوری ها به عنوان فضایی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند. این یک حرکت هوشمندانه برای حفظ فالوورهای شما در مورد آنچه که کسب و کار شما در حال انجام است.
آخرین پست ها را در فید اصلی خود برجسته کنید
این نمونه ای از نحوه استفاده از استوری برای دور زدن الگوریتم اینستاگرام است.
فرض کنید یک پست جدید عالی در فید اصلی خود دارید. تبلیغ آن از طریق Stories یک بازی کاملاً منصفانه برای به حداکثر رساندن دسترسی شما است.
محتوای تولید شده توسط کاربر و عکس های مشتری را به اشتراک بگذارید
بسیاری از برندها داستان هایی را به اشتراک می گذارند که به محتوای تولید شده توسط فالوورهای خود اختصاص داده شده است.
استفاده از Stories برای انجام این کار به شما امکان می دهد یک نمایش اسلاید اختصاصی برای مشتری ایجاد کنید. و دیگر لازم نیست نگران مسدود کردن فید اصلی خود با UGC باشید.
به علاوه، ارسال مجدد محتوا در استوری ها حتی از روش های سنتی برنامه ریزی مجدد آسان تر است.